Hva skal skje i løpet av de fjorten dagene liksom..?14 dager!
Gikk fint i dag også, var der alene i dag.
På torsdag skal hun sove der.
Hun var litt pjusk i dag etter vaksinen i går stakkars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal skje i løpet av de fjorten dagene liksom..?14 dager!
Gikk fint i dag også, var der alene i dag.
På torsdag skal hun sove der.
Hun var litt pjusk i dag etter vaksinen i går stakkars.
Hva skal skje i løpet av de fjorten dagene liksom..?
Det går gradvis oppover på timer.
I går var for å bli kjent (1t), i dag var hun litt alene, i morgen skal hun være lengre alene, torsdag sove der, fredag sove og spise der..
Neste uke satser vi på at hun kan være der halvedager man og tir og fulle dager resten..
Egentlig synes jeg det er ganske fint, så blir det ikke så brutalt
Var innom H&M og kjøpte skiftetøy i dag og klistra navn i det. Greit med alt som er gjort.
Høres ut som en fin tilvenningGir barnet god tid til å venne seg til den nye hverdagen. Men, hvordan gjør en det med arbeidsgiver? Får du fri så lenge?
Drømmetilvenning sånn sett, men som Buebe0708 spør; får man 14 dager fri? Her i Norge er det tre dagers tilvenning, og jeg har krav på to dager fri... KAN få tre dager i spesielle tilfeller.
Som sagt er tilvenningen en del av permisjonen. Mannen har pappaperm og tar seg av tilvenningen, jeg har ikke vært i bhg enda.
De fleste skriver barna opp i bhg 1 mnd før de begynner å jobbe, så bruker de 2 uger på tilvenning også har de to uker fri
Men her har de også hjemme i 12 måneder, ikke 7-9 mnd som i Norge (mtp at man ikke har fedrekvote).
Hvordan gikk det i bhg? Og hvilken film skal dere se? Kose dere!Spent på hvordan det går med sovinga i bhg i dag, hun har relativt sære sove vaner.
Jeg og mannen skal på kinodate i kveld. Har booket barnevakt, digg![]()
Hvordan gikk det i bhg? Og hvilken film skal dere se? Kose dere!![]()
Hvor ofte jobber dere helg med så lange vakter?Jobbhelg.. Senvakt i dag, titimers vakter lørdag og søndag!
Tredjehver helg. Hadde tolvtimersvakter før, men det var visst plutselig helseskadelig..Hvor ofte jobber dere helg med så lange vakter?