Hva skal dere i dag?

Tenk i dag er lillesnuppa 1 år! Tida flyr! Plutselig ikke baby lenger, men en liten smårolling full av latter og glede!
Holder på å gjøre oss klar til 12 mnd kontroll på helsestasjonen. Fin bursdag når mamma lar folk stikke deg i låret gitt! ;)
Gratulerer! Begynner å glede meg litt til 1-årsdagen jeg:)

Idag har jeg starta på jobbsøkerkurs gjennom nav, siden jeg fortsatt er arbeidsledig. Det er fulle dager, så det er rart å være borte fra jenta mi. Kjenner jeg savner henne! Men hun var veldig glad for å se meg igjen, og ville at jeg skulle bære henne hele tiden. Så det var godt:)

Snart på trening, så skal vi selge noen sykler!
Rydde klesskapet mitt skal jeg også.

Litt småpussel i heimen.

Slapper av mens vesla tar luren sin. Venter på ei vennine med hennes to barn som kommer om to timer. Er alene hele helga så slapper av når jeg kan og underholder ellers 3 barn. Pøsregner ute så vi holder oss inne.

Idag har jeg vært alene i svømmehallen, og kosa meg i dampbadstu:)

Planen ble endret.

Jeg har trent, gått lang tur på stranda hele familien, vært i sjømannskirka å spist grøt og sett på ski-vm og så har jeg vaska litt klær og lagt ut noen ting for salg.

Nå står pizza baking på programmet.

Storebror har overnattingsbesøk for første gang :) Et vennepar som også er kolleger av oss har ei jente som er ett år yngre enn Oliver. Og de er kjempegode venner, leker så fint sammen. Så da prøver vi oss på slumber party! Vi har lagd pizza, spist lørdagsgodt og sett film. De var i seng kl kvart på syv, helt frivillig, men ligger fortsatt å skravler. De er ELENDIGE på å hviske ;) Får se hvor lenge de holder koken.

Slapp formiddag, men jeg og storebror har vært i Vinterparken på Hunderfossen nå i kveld:) Nå, ett glass vin:)

Vi skal til noen venner på playdate!
Så skal jeg trene og vaske badet.

Lunsj hos et vennepar som har en datter på 6mnd og middagsbesøk med søster og sambo.

Og så blir det en tur ut med akebrettet, snødd masse i natt:)

Storebror har overnattingsbesøk for første gang :) Et vennepar som også er kolleger av oss har ei jente som er ett år yngre enn Oliver. Og de er kjempegode venner, leker så fint sammen. Så da prøver vi oss på slumber party! Vi har lagd pizza, spist lørdagsgodt og sett film. De var i seng kl kvart på syv, helt frivillig, men ligger fortsatt å skravler. De er ELENDIGE på å hviske ;) Får se hvor lenge de holder koken.
Så koselig:)
Haha, barn er så dårlige på å hviske! Og det morsomme er at de tror de er skikkelig gode på det;)

Slapp Søndag også. Deilig med ingen planer :) Gjort unna litt i huset jeg hadde på lista, 5 mil på TVen og en tur på Elixia med storebror nå i ettermiddag. Storebror var med pappaen til oldemor og oldefar en tur også:) Lillebror har bare lekt hjemme og kost seg hele dagen:)

Første barnehagedag hadde fått strålende, hadde satt henne på gulvet og hun hadde krabbet avgårde :) Herlig!

Så bra! :) Hvordan var tilvenninga der igjen? For det var en del lengre enn de tre dagene vi har her i norge, var det ikke?

14 dager!
Gikk fint i dag også, var der alene i dag.
På torsdag skal hun sove der.

Hun var litt pjusk i dag etter vaksinen i går stakkars.

I dag hadde jeg egentlig termin, vemodig!

Back
Topp