Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til legen og ta blodprøver, verste jeg vet! Men det må da gjøres. Ellers kanskje rydde litt mer? Ble ikke gjort så mye igår...
Besvimte ikke hvertfall! Hater sprøyter altså. Var bare en kontrolltime, så sender legen sms om noen dager med prøvesvar og om jeg skal endre dosen medisiner.hvordan gikk det med prøvetaking?
God bedring til storebror.I dag er storebror hjemme fra bhg; fortsatt litt pjusk, så han sitter stort sett i sofaen og ser film. Jeg prøver å få ferdig julekorta, og irriterer meg over (i år igjen) at jeg bare ikke får kjøpt meg en adressebok! Må kåle inne på gulesider.no hvert år.. Men NÅ skriver jeg de ned på et ark her i alle fallSkulle egentlig få besøk av ei venninne/kollega. Fjerde gangen på tre-fire uker vi prøver å treffes, men ho melder alltid avbud. Ikke hørt noe i dag heller, så jeg har ikke helt troa. Kjedelig å bli skuffa gang på gang
Trening i kveld, tror jeg..
Besvimte ikke hvertfall! Hater sprøyter altså. Var bare en kontrolltime, så sender legen sms om noen dager med prøvesvar og om jeg skal endre dosen medisiner.
Ikke veldig gode grunner nei.. Også avlyser ho så sent, så jeg bruker formiddagen på å vente og så får jeg ikke lagt nye planer. Må begynne å avtale et klokkeslett med ho i alle fall. Lettere å forholde seg til.God bedring til storebror.
Jeg har også tenkt på det med adressebok, men jeg glemmer det like fort av igjen.
Kjedelig når det blir så ofte avbud. Har hun gode grunner da? Jeg hadde ei venninne fra barselgruppen til eldstemann som veldig ofte avlyste avtaler, som oftest pga småting. Var så dumt siden det gikk ut over guttungen som ble like skuffet hver gang.