Hva skal dere i dag?

Ut på ski! Årets første skitur. Vi har ikke pulk, men har fått låne en. Det blir gøy og prøve. Det blir sikkert ikke lang tur da.
I kveld skal sambo på julebord, så da blir det alenekveld igjen.

Jeg dro til byen, spiste burger på mcdonalds alene, shoppa meg genser og et tørkle. Herregud som jeg savnet hjerte mitt :)

Pulktur var suksess! Gikk halvannen time, den første timen sov hun. Var redd hun skulle skrike da hun våknet, men det var bare litt smågrynt og så lå hun og slappet av resten av turen.
Jeg var også veldig redd for at hun skulle fryse, men hun var god og varm da vi tok henne opp.
Det var også utrolig fint vær idag, blå himmel og strålende sol!

I tivoli.
I kveld skal jeg og mannen på kinodate :)

Rydde litt hjemme. Og så skal vi vel over til svigers, slekta er på besøk.

Akkurat kommet hjem fra IKEA, puh!
Fikk shoppa både det ene og det andre.

Var på julebord i går, så jeg fikk sove lenge i dag. Var edru i går da, så formen har vært helt fin i dag ;) Så bakte vi pepperkaker og så på film. Storebror er syk igjen, så mens han og pappaen slappa av hjemme gikk jeg og Stella en tur. I kveld har jeg jogga en tur og nå er det sofatjeneste og amerikansk fotballkamp! ..og sjokolade ;)

vaske klær som har blitt liggendes, lage handleliste, optiker med størstemann, kjøre begge guttene til fotballtrening og ellers hva som alltid kommer i løpet av en dag :-)

Til legen og ta blodprøver, verste jeg vet! Men det må da gjøres. Ellers kanskje rydde litt mer? Ble ikke gjort så mye igår...

I dag er storebror hjemme fra bhg; fortsatt litt pjusk, så han sitter stort sett i sofaen og ser film. Jeg prøver å få ferdig julekorta, og irriterer meg over (i år igjen) at jeg bare ikke får kjøpt meg en adressebok! Må kåle inne på gulesider.no hvert år.. Men NÅ skriver jeg de ned på et ark her i alle fall :D Skulle egentlig få besøk av ei venninne/kollega. Fjerde gangen på tre-fire uker vi prøver å treffes, men ho melder alltid avbud. Ikke hørt noe i dag heller, så jeg har ikke helt troa. Kjedelig å bli skuffa gang på gang :( Trening i kveld, tror jeg..

hvordan gikk det med prøvetaking?
Besvimte ikke hvertfall! Hater sprøyter altså. Var bare en kontrolltime, så sender legen sms om noen dager med prøvesvar og om jeg skal endre dosen medisiner.

Da var en eksamen unnagjort. Bare å fortsette med å lese til neste som er på fredag. Gleder meg til juleferie.

I dag er storebror hjemme fra bhg; fortsatt litt pjusk, så han sitter stort sett i sofaen og ser film. Jeg prøver å få ferdig julekorta, og irriterer meg over (i år igjen) at jeg bare ikke får kjøpt meg en adressebok! Må kåle inne på gulesider.no hvert år.. Men NÅ skriver jeg de ned på et ark her i alle fall :D Skulle egentlig få besøk av ei venninne/kollega. Fjerde gangen på tre-fire uker vi prøver å treffes, men ho melder alltid avbud. Ikke hørt noe i dag heller, så jeg har ikke helt troa. Kjedelig å bli skuffa gang på gang :( Trening i kveld, tror jeg..
God bedring til storebror.
Jeg har også tenkt på det med adressebok, men jeg glemmer det like fort av igjen.
Kjedelig når det blir så ofte avbud. Har hun gode grunner da? Jeg hadde ei venninne fra barselgruppen til eldstemann som veldig ofte avlyste avtaler, som oftest pga småting. Var så dumt siden det gikk ut over guttungen som ble like skuffet hver gang.

Besvimte ikke hvertfall! Hater sprøyter altså. Var bare en kontrolltime, så sender legen sms om noen dager med prøvesvar og om jeg skal endre dosen medisiner.

så bra at du ikke besvimte ;-) Satser på et tilfredsstillende resultat :-)

Babysang og babysvømming på planen i dag :-)

God bedring til storebror.
Jeg har også tenkt på det med adressebok, men jeg glemmer det like fort av igjen.
Kjedelig når det blir så ofte avbud. Har hun gode grunner da? Jeg hadde ei venninne fra barselgruppen til eldstemann som veldig ofte avlyste avtaler, som oftest pga småting. Var så dumt siden det gikk ut over guttungen som ble like skuffet hver gang.
Ikke veldig gode grunner nei.. Også avlyser ho så sent, så jeg bruker formiddagen på å vente og så får jeg ikke lagt nye planer. Må begynne å avtale et klokkeslett med ho i alle fall. Lettere å forholde seg til.

Back
Topp