Hva skal dere i dag?

Vært på helsestasjonen, nå skal jeg snart på trening, og i kveld må jeg pakke for jeg og Stella skal til Oslo i helga :) Hotell og greier!
Å, hotell er så digg! Spesielt frokosten:) Hvilket hotell skal dere bo på?

I know! Gleder meg til frokosten og hotelldusj! :) Scandic Edderkoppen. Troor jeg har bodd på det før for mange år siden i forbindelse med en konsert..!
Vet godt hvor det er:) Ganske nærme både Bæreglede, Barnevognhuset Rudo og Babyshop. Gode muligheter for shopping, hehe:)

I dag skal jeg handle bursdagsgave til pappa, hva skal jeg finne på? Han har alt og har ingen hobby utenom iPad, haha.

I ettermiddag skal jeg få fikset øyenbryna mine, endelig. Også kommer foreldrene mine, hotellet holder ekstra ordinært åpent siden pappa har bursdag.

jeg må få tatt bilder av vesla i dåpskjolen som vi kan bruke til takkekort. Vi fikk ikke tatt av henne alene på selve dåpsdagen...
Og så må vi handle inn til helga og en bursdagsgave.

I dag skal jeg handle bursdagsgave til pappa, hva skal jeg finne på? Han har alt og har ingen hobby utenom iPad, haha.

I ettermiddag skal jeg få fikset øyenbryna mine, endelig. Også kommer foreldrene mine, hotellet holder ekstra ordinært åpent siden pappa har bursdag.

Gavekort på AppStore? ;)

å, jeg har så lyst å få fiksa bryna mine! Hadde tenkt å få det til både når mamma var og og når søstra mi var her, men det skjedde så mye annet.

Alltid vanskelig med pappaer... hehe. Pappa min pleier å ønske at vi gir en penge gave til et veldedig formål. Eller så pleier jeg å kjøpe en flaske god vin til han. Det liker han vertfall. Han har alt, og det han ikke har kjøper han selv når han trenger det :)
Evt kan du kjøpe en sånn apple tv dings til han. Så kan han streame Ipaden over på tv :D

Alltid vanskelig med pappaer... hehe. Pappa min pleier å ønske at vi gir en penge gave til et veldedig formål. Eller så pleier jeg å kjøpe en flaske god vin til han. Det liker han vertfall. Han har alt, og det han ikke har kjøper han selv når han trenger det :)
Evt kan du kjøpe en sånn apple tv dings til han. Så kan han streame Ipaden over på tv :D

Det hadde han to av, så jeg tok den ene :P
Litt vanskelig med vin, siden de skal fly. Hvis ikke hadde det vært en god idé..

Tror jeg kjøper en genser, god kaffe og sjokolade.

Fra frøkna skal jeg kjøpe et barnepuzzlespill. Han elsker puzzlespill, så tenkte de kunne leke med det :)

å, jeg har så lyst å få fiksa bryna mine! Hadde tenkt å få det til både når mamma var og og når søstra mi var her, men det skjedde så mye annet.

Ja, sånn er det alltid her også. Var faktisk venteliste(!) på sjappa her. Så da de ringte igår og tilbydde meg en time 1730 så slo jeg til. Tenkte at jeg ville få time på dagtid siden de viste at jeg var i permisjon. Mamma og pappa har kommet da, men tar jo ikke så lang tid. Skal virkelig bli digg, har ikke fått fiksa bryna på tusen år.

Det hadde han to av, så jeg tok den ene :p
Litt vanskelig med vin, siden de skal fly. Hvis ikke hadde det vært en god idé..

Tror jeg kjøper en genser, god kaffe og sjokolade.

Fra frøkna skal jeg kjøpe et barnepuzzlespill. Han elsker puzzlespill, så tenkte de kunne leke med det :)

Mmm lurt! Vist jeg skal sende gave til pappa så kjøper jeg et gavekort på polet å sender det, så kan han plukke opp vinflaska på sin kant av landet ;) Men er jo ikke så lett når du bor i Danmark da... Smart frøken å kjøpe en gave ho får nytte av selv! Her kjøpte frøkena Ryggbæremeis til sin egen pappa til hans bursdag, sånn at de kan ut på tur nå i pappa permen. Utspekulerte disse småfrøknene ;)

Ja, sånn er det alltid her også. Var faktisk venteliste(!) på sjappa her. Så da de ringte igår og tilbydde meg en time 1730 så slo jeg til. Tenkte at jeg ville få time på dagtid siden de viste at jeg var i permisjon. Mamma og pappa har kommet da, men tar jo ikke så lang tid. Skal virkelig bli digg, har ikke fått fiksa bryna på tusen år.
Nei, de er jo ganske kjappe her også. Jeg har jo hatt med bikkja før, han har bare stått utenfor og venta:) Bare glemmer det hele tiden på dagen, og så husker jeg det når jeg ser meg i speilet på kvelden:)
Sist jeg gjorde det var et par uker før jeg fødte, tok det før jeg var på gravidfotografering.

Har så sinnsykt migrene at jeg måtte holde meg fast i disken på apoteke så jeg ikke skulle kaste opp. Fikk skikkelig heterokt..så ruslet hjem igjen.

Merket ikke at det var så ille før jeg kom ut. Er så dritt lei hele migrenen.

Har malt i to timer nå, er rekord for meg som aldri maler!
Senere skal vi på skogstur og grille pølser:)
Skikkelig tåke er idag!

Vært en tur i sentrum og spist lunsj. Det tok forsåvidt hele dagen!
Har vært 20 grader i dag, deilig :)

Vært på treff med mange babyer og fine mødre i dag :) Ooog jeg vant en Nordic Cab - jeg som aldri vinner noe som helst! :D Ble helt målløs! Nå skal det både sykles og trilles og jogges :) Siste natt på hotell; hjem til gutta i morra.

Vedlegg

• 1413060541279.jpg
    1413060541279.jpg
    54,3 KB · Visninger: 15
Vært på treff med mange babyer og fine mødre i dag :) Ooog jeg vant en Nordic Cab - jeg som aldri vinner noe som helst! :D Ble helt målløs! Nå skal det både sykles og trilles og jogges :) Siste natt på hotell; hjem til gutta i morra.
Oiiiiii! Gratulerer, så kult

Back
Topp