Å, hotell er så digg! Spesielt frokostenVært på helsestasjonen, nå skal jeg snart på trening, og i kveld må jeg pakke for jeg og Stella skal til Oslo i helgaHotell og greier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, hotell er så digg! Spesielt frokostenVært på helsestasjonen, nå skal jeg snart på trening, og i kveld må jeg pakke for jeg og Stella skal til Oslo i helgaHotell og greier!
Hva koster barnehage i Danmark egentlig?
I know! Gleder meg til frokosten og hotelldusj!Å, hotell er så digg! Spesielt frokostenHvilket hotell skal dere bo på?
Vet godt hvor det erI know! Gleder meg til frokosten og hotelldusj!Scandic Edderkoppen. Troor jeg har bodd på det før for mange år siden i forbindelse med en konsert..!
I dag skal jeg handle bursdagsgave til pappa, hva skal jeg finne på? Han har alt og har ingen hobby utenom iPad, haha.
I ettermiddag skal jeg få fikset øyenbryna mine, endelig. Også kommer foreldrene mine, hotellet holder ekstra ordinært åpent siden pappa har bursdag.
å, jeg har så lyst å få fiksa bryna mine! Hadde tenkt å få det til både når mamma var og og når søstra mi var her, men det skjedde så mye annet.I dag skal jeg handle bursdagsgave til pappa, hva skal jeg finne på? Han har alt og har ingen hobby utenom iPad, haha.
I ettermiddag skal jeg få fikset øyenbryna mine, endelig. Også kommer foreldrene mine, hotellet holder ekstra ordinært åpent siden pappa har bursdag.
Alltid vanskelig med pappaer... hehe. Pappa min pleier å ønske at vi gir en penge gave til et veldedig formål. Eller så pleier jeg å kjøpe en flaske god vin til han. Det liker han vertfall. Han har alt, og det han ikke har kjøper han selv når han trenger detI dag skal jeg handle bursdagsgave til pappa, hva skal jeg finne på? Han har alt og har ingen hobby utenom iPad, haha.
Alltid vanskelig med pappaer... hehe. Pappa min pleier å ønske at vi gir en penge gave til et veldedig formål. Eller så pleier jeg å kjøpe en flaske god vin til han. Det liker han vertfall. Han har alt, og det han ikke har kjøper han selv når han trenger det
Evt kan du kjøpe en sånn apple tv dings til han. Så kan han streame Ipaden over på tv![]()
å, jeg har så lyst å få fiksa bryna mine! Hadde tenkt å få det til både når mamma var og og når søstra mi var her, men det skjedde så mye annet.
Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Men tror jeg ender opp med genser, kaffe og sjokoladeGavekort på AppStore?![]()
Alltid vanskelig med pappaer... hehe. Pappa min pleier å ønske at vi gir en penge gave til et veldedig formål. Eller så pleier jeg å kjøpe en flaske god vin til han. Det liker han vertfall. Han har alt, og det han ikke har kjøper han selv når han trenger det![]()
Det hadde han to av, så jeg tok den ene
Litt vanskelig med vin, siden de skal fly. Hvis ikke hadde det vært en god idé..
Tror jeg kjøper en genser, god kaffe og sjokolade.
Fra frøkna skal jeg kjøpe et barnepuzzlespill. Han elsker puzzlespill, så tenkte de kunne leke med det![]()
Nei, de er jo ganske kjappe her også. Jeg har jo hatt med bikkja før, han har bare stått utenfor og ventaJa, sånn er det alltid her også. Var faktisk venteliste(!) på sjappa her. Så da de ringte igår og tilbydde meg en time 1730 så slo jeg til. Tenkte at jeg ville få time på dagtid siden de viste at jeg var i permisjon. Mamma og pappa har kommet da, men tar jo ikke så lang tid. Skal virkelig bli digg, har ikke fått fiksa bryna på tusen år.
Oiiiiii! Gratulerer, så kultVært på treff med mange babyer og fine mødre i dagOoog jeg vant en Nordic Cab - jeg som aldri vinner noe som helst!
Ble helt målløs! Nå skal det både sykles og trilles og jogges
Siste natt på hotell; hjem til gutta i morra.