Hva skal dere i dag?

Har alltid vært veldig glad i å lese :) Men det har tatt en stund etter begge fødslene før jeg har funnet ro til det igjen. Men nå er jeg i gang med Ocean at the end of the Lane av Neill Gaiman :) Og så har jeg en liste oppe i hodet mitt, over bøker jeg skal lese i høst. Høst er lesetid for meg!

Var Maze runner bra? Både boka og filmen? :)
Er ca halvveis i maze runner, men hittil er den bra. Er glad i bøker med litt mye rart jeg da ;-) Tar visst mye lenger tid å lese bøker med en liten en som aldri sover. Hehe :-)

Jeg tryna ned trappa igår med frøkna på armen. Kjenner det ganske godt i den ene ankelen og rompa i dag. Au!
Er på dag tre med migrene også, blir en rolig morgen så får vi se hva vi finner på. Har en avtale i ettermiddag...

Skikkelig surt vær i dag også.
Oi shit! Det gjorde jeg med storebror også. Fatter virkelig ikke hvordan jeg klarte å lande sånn at han ikke slo seg, men det var vel kanskje morsinnstinktet ;) Jeg fikk dritvondt, han bare lo..

Er ca halvveis i maze runner, men hittil er den bra. Er glad i bøker med litt mye rart jeg da ;-) Tar visst mye lenger tid å lese bøker med en liten en som aldri sover. Hehe :-)
Da anbefaler jeg Neil Gaiman bøkene! ;) Og tegneserien hans om Sandman ♡ Hvis du leser tegneserier da. Han har god fantasi! Lesing skjer stort sett på kvelden..! Liker ikke å måtte gi meg midt i et kapittel, og det risikerer jeg på dagtid siden Stella sover alt mellom 20 og 50 minutter (Tvangstankene mine igjen..) ;)

Da anbefaler jeg Neil Gaiman bøkene! ;) Og tegneserien hans om Sandman ♡ Hvis du leser tegneserier da. Han har god fantasi! Lesing skjer stort sett på kvelden..! Liker ikke å måtte gi meg midt i et kapittel, og det risikerer jeg på dagtid siden Stella sover alt mellom 20 og 50 minutter (Tvangstankene mine igjen..) ;)
De skal jeg sjekke ut, har lest walking dead tegneseriene ;-) leser på kvelden selv, men da sovner jeg somregel siden jeg er så sliten :-P

I dag er det babysang:) Har egentlig babysvømming i dag og, men hopper over det siden mini har hatt litt vondt i øret.

Jeg tryna ned trappa igår med frøkna på armen. Kjenner det ganske godt i den ene ankelen og rompa i dag. Au!
Er på dag tre med migrene også, blir en rolig morgen så får vi se hva vi finner på. Har en avtale i ettermiddag...

Skikkelig surt vær i dag også.
Haha
Uff da, det er min store skrekk. Hvordan gikk det med jenta di?

Har alltid vært veldig glad i å lese :) Men det har tatt en stund etter begge fødslene før jeg har funnet ro til det igjen. Men nå er jeg i gang med Ocean at the end of the Lane av Neill Gaiman :) Og så har jeg en liste oppe i hodet mitt, over bøker jeg skal lese i høst. Høst er lesetid for meg!

Var Maze runner bra? Både boka og filmen? :)
Kjenner jeg er litt lei av fantasy, var skikkelig fan før, men må satt jeg bare og tenkte på logiske brister:)
Og så var deg veldig lagt opp til at det kommer flere filmer.

De skal jeg sjekke ut, har lest walking dead tegneseriene ;-) leser på kvelden selv, men da sovner jeg somregel siden jeg er så sliten :-P
Jeg kjøpte sånn tegneseriebok, men jeg ble ikke veldig imponert. Synes det var for mange karakterer, og tegningene er ikke så gode så det er vanskelig å skille personene fra hverandre. Gikk helt i surr, så jeg gav opp. I tillegg var det litt ulikt fra serien, og da ble jeg hvertfall forvirra!

Idag skal vi på trilletur med trillegruppa. Det høljer ned så det frister ikke, men jeg er turleder og da må jeg jo møte.

Kjenner jeg er litt lei av fantasy, var skikkelig fan før, men må satt jeg bare og tenkte på logiske brister:)
Og så var deg veldig lagt opp til at det kommer flere filmer.
Mazerunner er jo en trilogi, så regner med det kommer flere filmer ;-)

Mazerunner er jo en trilogi, så regner med det kommer flere filmer ;-)
Ja, men det visste ikke jeg da jeg dro for å se den:) var søsteren min som ville se den da, bare for at hun synes at hovedpersonen er kjekk. Så var jeg grei storesøster og sa ja:)

Haha
Uff da, det er min store skrekk. Hvordan gikk det med jenta di?

Det gikk fint, hun satt i nøyaktig samme stilling sa jeg falt, men hun skvatt litt..skulle til å gråte, men så begynte jeg og venninna mi og le. Hun fikk på panikk når hun så jeg skle ned trappene..hun stod selv med et barn og en handleposen. Det hele var ganske komisk. Jeg tenkte bare på kneet mitt, som pleier å skli ut av ledd når jeg faller slik. Sist kunne jeg ikke bøye det på 6 mnd og det hadde bare ikke gått med en baby. Når jeg kjente at det var på plass og hadde ingen smerter i kneet måtte jeg bare le..

Ja, men det visste ikke jeg da jeg dro for å se den:) var søsteren min som ville se den da, bare for at hun synes at hovedpersonen er kjekk. Så var jeg grei storesøster og sa ja:)
Hehe, snill storesøster det. Skal være med min lillesøster på kino i morgen :-) spørs bare om lillesøster må holde meg i hånda. Elsker skrekkfilmer, men er jo livredd. Skal se Annabelle

Frøkna fikk tilbud om barnehageplass i dag, hjelp! Men deilig å ha det i boks :)

Vært på en meget fuktig trilletur, skal bli godt å komme hjem.

Vært på helsestasjonen, nå skal jeg snart på trening, og i kveld må jeg pakke for jeg og Stella skal til Oslo i helga :) Hotell og greier!

Hvilken dato har dere fått fra?

1.mars som vi har søkt, mulig hun begynner senere fordi mannen må starte opp permen sin litt senere enn hva vi hadde planlagt. Vi har ikke helt diskutert det enda..

1.mars som vi har søkt, mulig hun begynner senere fordi mannen må starte opp permen sin litt senere enn hva vi hadde planlagt. Vi har ikke helt diskutert det enda..
Hva koster barnehage i Danmark egentlig?

Back
Topp