Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg så at de skulle legge ned den. Synd at så mange babybutikker går konkurs, er all netthandelen som har skylda.Henta den nye senga vår i sta, og nå en tur innom babyshop. De legger ned babyshopen i Fredrikstad, så skal se om jeg får brukt noe penger
Fikk du brukt litt?Henta den nye senga vår i sta, og nå en tur innom babyshop. De legger ned babyshopen i Fredrikstad, så skal se om jeg får brukt noe penger
Nei, det var jo ingenting igjen. Og syns ikke det var veldig billig heller. Så kjøpte meg øl i stedenFikk du brukt litt?Syns det var utplukka allerede i begynnelsen av uka jeg, men de kan jo ha etterfylt! Siste dag i dag var det vel.. Synd
![]()
Nei, det var jo ingenting igjen. Og syns ikke det var veldig billig heller. Så kjøpte meg øl i steden![]()
Ønsker meg nytt spisebord, stoler og sjenkEr sånn i shoppingmodus, ønsker meg Sebra kili seng til frøkna, fin sengerand fra camcam, bumbleride terrengvogn og klær for det trenger hun.
Men så må jeg bruke penger på kjedelige ting som spiral og bursdagsgave til mannen
Ønsker meg lampe til å ha over spisebord også...
Sent from my iPhone using BV Forum
Her bruker vi fleecepose og vindjakke. Begynner å bli kaldere nå!Forresten, frem med voksi posen i dag. Blåser helt ekstremt og synes det er så vanskelig med klær (har ikke uteklær ala jakke!).
Sent from my iPhone using BV Forum