Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om hun er i dårlig form på grunn av vaksina. Har Stella fått vaksine ennå?Stressa rundt for å finne bursdagsgave til storebror. Handla inn til barneselskap i morra. Nå står første kake i ovnen, en New York Chocolate Cake. Så må jeg bake en helt vanlig sjokoladekake (type seigmenn og nonstop).. Bade og dusje meg selv og to unger, prøve å legge begge to før jeg ordner meg og tar meg en tur på fest.KANSKJE, vel å merke, Stella er litt snørrete ho også, så ho er litt mer klengete ♡ Vet ikke helt om jeg har lyst til å dra fra ho da, selv om jeg ikke skal drikke uansett.. Får se!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Nei, ikke før på onsdag, så det er nok en helt vanlig forkjølelse. Storebror hangler litt ogsåLurer på om hun er i dårlig form på grunn av vaksina. Har Stella fått vaksine ennå?
Ja, jeg kunne tenkt meg en øl, men hun våkner mye mer så jeg tør ikke.Nei, ikke før på onsdag, så det er nok en helt vanlig forkjølelse. Storebror hangler litt ogsåBlir hjemme i kveld - ho sover bare på meg, så det her kan bli en lang natt :/
Målte Stella til 38.0 i sta, så får se an utover. Ho ser totalt utslitt ut stakkarJa, jeg kunne tenkt meg en øl, men hun våkner mye mer så jeg tør ikke.
Ammer mye mer, er vel som med oss når vi er syke at man drikker mer.
Hun har ikke feber da, men er tydelig utilpass og rød i kinnene.
Heldigvis sovna hun til vanlig tid likevel, i sin egen seng.
Eneste gangen hun sover på meg er i bæresela.
Uff da. Bruker bare saltvannsdråper jeg, men hjelper bare delvis. Drypper når hun ligger på stellebordet og så snur jeg henne på magen.Målte Stella til 38.0 i sta, så får se an utover. Ho ser totalt utslitt ut stakkarSover aldri på meg til vanlig, men nå var det nok bedre å sove "oppreist", siden ho er så snørrete. (Får ikke til den nesesugeren jeg..) Nå fikk jeg lagt ho ned, så får vi se hvor lenge det varer. Får sove sammen med oss i natt igjen. Stakkars små ♡
Saltvannsdråper her også, hjelper litt i alle fall. Heve senga har vi gjort.. Ho sov i egen seng i en halv time eller noe, men så nøs ho, og da var det på'n igjen..Uff da. Bruker bare saltvannsdråper jeg, men hjelper bare delvis. Drypper når hun ligger på stellebordet og så snur jeg henne på magen.
Vurderte å heve senga ved hodet, men nå sovna hun jo.
Stakkars, høres ikke gøy ut. Her våkna hun bare to ganger i natt, så jeg har fått sovet. Var oppe med henne en gang og prøvde å gi henne dråper. Fikk ut litt snørr, men hun hørtes like ille ut etterpå så vet ikke om det hjalp.Laang natt. Stakkar lita, det må være ekstremt slitsomt å være tett i nesa når man utelukkende puster gjennom nesa! Kan man gi uendelige mengder med saltvannsdråper egentlig?
Storebror har blitt syk også, så vi måtte avlyse bursdagsfeiringa hansKjempesynd, men vi får jo ikke gjort noe med det! Vi får trøstespise kake hele dagen
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app