Hva skal dere i dag?

Gått lang tur! Rakk akkurat inn før det begynte å regne:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har hatt besøk av en tidligere kollega som fikk baby i mai. En stund siden vi har sett hverandre, så det ble mye skravling!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Max avslapping idag etter en natt med mye grining og våkentid. Stakkars jenta mi er kjempesnørrete og høres ut som en traktor når hun puster.

Akkurat lagt meg i senga. Ikke i form, syk igjen. Lurer på om jeg er så mye syk fortiden fordi jeg er så trøtt og sliten. Så er dette måten kroppen sier i fra på. Jeg er vanligvis aldri syk og nå i det sist har jeg ikke vært annet. Influensa symptomer igjen!

Besøket har dratt på shopping, skal prøve å få sovet noen timer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Stressa rundt for å finne bursdagsgave til storebror. Handla inn til barneselskap i morra. Nå står første kake i ovnen, en New York Chocolate Cake. Så må jeg bake en helt vanlig sjokoladekake (type seigmenn og nonstop).. Bade og dusje meg selv og to unger, prøve å legge begge to før jeg ordner meg og tar meg en tur på fest. :) KANSKJE, vel å merke, Stella er litt snørrete ho også, så ho er litt mer klengete ♡ Vet ikke helt om jeg har lyst til å dra fra ho da, selv om jeg ikke skal drikke uansett.. Får se!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Stressa rundt for å finne bursdagsgave til storebror. Handla inn til barneselskap i morra. Nå står første kake i ovnen, en New York Chocolate Cake. Så må jeg bake en helt vanlig sjokoladekake (type seigmenn og nonstop).. Bade og dusje meg selv og to unger, prøve å legge begge to før jeg ordner meg og tar meg en tur på fest. :) KANSKJE, vel å merke, Stella er litt snørrete ho også, så ho er litt mer klengete ♡ Vet ikke helt om jeg har lyst til å dra fra ho da, selv om jeg ikke skal drikke uansett.. Får se!

Lurer på om hun er i dårlig form på grunn av vaksina. Har Stella fått vaksine ennå?

Lurer på om hun er i dårlig form på grunn av vaksina. Har Stella fått vaksine ennå?
Nei, ikke før på onsdag, så det er nok en helt vanlig forkjølelse. Storebror hangler litt også :( Blir hjemme i kveld - ho sover bare på meg, så det her kan bli en lang natt :/

Nei, ikke før på onsdag, så det er nok en helt vanlig forkjølelse. Storebror hangler litt også :( Blir hjemme i kveld - ho sover bare på meg, så det her kan bli en lang natt :/
Ja, jeg kunne tenkt meg en øl, men hun våkner mye mer så jeg tør ikke.
Ammer mye mer, er vel som med oss når vi er syke at man drikker mer.
Hun har ikke feber da, men er tydelig utilpass og rød i kinnene.
Heldigvis sovna hun til vanlig tid likevel, i sin egen seng.
Eneste gangen hun sover på meg er i bæresela.

Ja, jeg kunne tenkt meg en øl, men hun våkner mye mer så jeg tør ikke.
Ammer mye mer, er vel som med oss når vi er syke at man drikker mer.
Hun har ikke feber da, men er tydelig utilpass og rød i kinnene.
Heldigvis sovna hun til vanlig tid likevel, i sin egen seng.
Eneste gangen hun sover på meg er i bæresela.
Målte Stella til 38.0 i sta, så får se an utover. Ho ser totalt utslitt ut stakkar :( Sover aldri på meg til vanlig, men nå var det nok bedre å sove "oppreist", siden ho er så snørrete. (Får ikke til den nesesugeren jeg..) Nå fikk jeg lagt ho ned, så får vi se hvor lenge det varer. Får sove sammen med oss i natt igjen. Stakkars små ♡

Målte Stella til 38.0 i sta, så får se an utover. Ho ser totalt utslitt ut stakkar :( Sover aldri på meg til vanlig, men nå var det nok bedre å sove "oppreist", siden ho er så snørrete. (Får ikke til den nesesugeren jeg..) Nå fikk jeg lagt ho ned, så får vi se hvor lenge det varer. Får sove sammen med oss i natt igjen. Stakkars små ♡
Uff da. Bruker bare saltvannsdråper jeg, men hjelper bare delvis. Drypper når hun ligger på stellebordet og så snur jeg henne på magen.
Vurderte å heve senga ved hodet, men nå sovna hun jo.

Uff da. Bruker bare saltvannsdråper jeg, men hjelper bare delvis. Drypper når hun ligger på stellebordet og så snur jeg henne på magen.
Vurderte å heve senga ved hodet, men nå sovna hun jo.
Saltvannsdråper her også, hjelper litt i alle fall. Heve senga har vi gjort.. Ho sov i egen seng i en halv time eller noe, men så nøs ho, og da var det på'n igjen..

Vi får håpe de sover natta gjennom nå :) God bedring til ho!

God bedring til deres søte små, er så fælt når de ikke er helt i form!

Laang natt. Stakkar lita, det må være ekstremt slitsomt å være tett i nesa når man utelukkende puster gjennom nesa! Kan man gi uendelige mengder med saltvannsdråper egentlig?

Storebror har blitt syk også, så vi måtte avlyse bursdagsfeiringa hans :( Kjempesynd, men vi får jo ikke gjort noe med det! Vi får trøstespise kake hele dagen :)

Laang natt. Stakkar lita, det må være ekstremt slitsomt å være tett i nesa når man utelukkende puster gjennom nesa! Kan man gi uendelige mengder med saltvannsdråper egentlig?

Storebror har blitt syk også, så vi måtte avlyse bursdagsfeiringa hans :( Kjempesynd, men vi får jo ikke gjort noe med det! Vi får trøstespise kake hele dagen :)

Stakkars, høres ikke gøy ut. Her våkna hun bare to ganger i natt, så jeg har fått sovet. Var oppe med henne en gang og prøvde å gi henne dråper. Fikk ut litt snørr, men hun hørtes like ille ut etterpå så vet ikke om det hjalp.
Nå testa jeg akkurat spray også, da gråt hun faktisk ikke.
La en pute under madrassen så hun får ligge litt høyere med hodet.

Jeg er syk, skal holde senga så langt det er mulig.

Vi har fortsatt besøk, så det er litt kjipt at jeg er så dårlig.

Har spurt om sambo kan dra på babysvømming i morgen, men det tviler jeg på.

Er i køben, ligger på sofaen og glor på fotball. Samme som jeg hadde gjort om jeg var hjemme, men gud så deilig det er å komme seg bort litt :-)

Vært i 1-årslag, sliiiiten...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sambo er hjemme fra jobb i dag for å ta seg av frøkna siden jeg er syk.

De skal snart på babysvømming og jeg skal sove.

Skal sette inn spiral i ettermiddag. Håper bare jeg orker å dra ned dit. Er heldigvis ikke så langt fra oss.

Back
Topp