Hva skal dere i dag?

Henta den nye senga vår i sta, og nå en tur innom babyshop. De legger ned babyshopen i Fredrikstad, så skal se om jeg får brukt noe penger

Henta den nye senga vår i sta, og nå en tur innom babyshop. De legger ned babyshopen i Fredrikstad, så skal se om jeg får brukt noe penger
Ja, jeg så at de skulle legge ned den. Synd at så mange babybutikker går konkurs, er all netthandelen som har skylda.
Handler noe på nett jeg å, men liker å støtte de fysiske butikkene.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Fikk du brukt litt? :) Syns det var utplukka allerede i begynnelsen av uka jeg, men de kan jo ha etterfylt! Siste dag i dag var det vel.. Synd :(

Gått tur i skogen med mann og barn, powerwalk med vogna til og fra postkontoret (eller post i butikk, for å være helt 2014), bakt muffins og sett/ser film med guttungen :) Skikkelig søndagsfølelse i dag; jeg faller helt ut av ukedagene når det er planleggingsdager i bhg ;) Sofa og filmkveld med gubben senere! Vurderer å "bake" lavkarbobrød fra sånn ferdigpose, men jeg tror ikke jeg gidder! Tror jeg vil lage overnight oats for noen dager fremover i stedet. #dilla

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er sånn i shoppingmodus, ønsker meg Sebra kili seng til frøkna, fin sengerand fra camcam, bumbleride terrengvogn og klær for det trenger hun.

Men så må jeg bruke penger på kjedelige ting som spiral og bursdagsgave til mannen :P

Ønsker meg lampe til å ha over spisebord også...

Sent from my iPhone using BV Forum

Er sånn i shoppingmodus, ønsker meg Sebra kili seng til frøkna, fin sengerand fra camcam, bumbleride terrengvogn og klær for det trenger hun.

Men så må jeg bruke penger på kjedelige ting som spiral og bursdagsgave til mannen :p

Ønsker meg lampe til å ha over spisebord også...

Ønsker meg nytt spisebord, stoler og sjenk:) Har funnet akkurat det jeg vil ha brukt på finn.no, så håper vi kan prute oss til en god pris. Det er i Oslo da, så må også finne ut hvordan det skal fraktes til Lillehammer.
1000 andre ting jeg ønsker meg også, men vet ikke hva jeg skal prioritere:)

Storesøster lagde kveldsmat til mamma'n sin :)

ImageUploadedByBV Forum1408216813.860996.jpg

Få besøk av tantene til sambo, og så skal vi alle på middag til svigers.

Vært på IKEA.

Babysvømming så 5mnd vaksine, stakkars babyen min!

Blir gøy med babysvømming da :)

Forresten, frem med voksi posen i dag. Blåser helt ekstremt og synes det er så vanskelig med klær (har ikke uteklær ala jakke!).

5-månedskontroll. Vil ikke ut i regnet da.

Forresten, frem med voksi posen i dag. Blåser helt ekstremt og synes det er så vanskelig med klær (har ikke uteklær ala jakke!).

Her bruker vi fleecepose og vindjakke. Begynner å bli kaldere nå!

vi får straks besøk av to venninner :D blir koselig :) onsdag er det vår tur på 5 mnd kontroll, gruer meg litt til lillegutt skal få sprøytene :( aldri gøy!

Vognposen er funnet fram og montert i vogna. Gøy å kunne bruke den igjen :-) Jeg har sydd den selv, så derfor...
Har gått gjennom alle klærne i 68 og lagt i skapet det jeg liker og trenger alt, resten står fortsatt i kassa. Ryddet vekk 62. Så nå har hun body igjen som ikke strammer :-)

Holder på å pusse opp. har fått flyttet en vegg, fort på ytterveggen, byttet inngangsdør og montert gipsplater på det nye soverommet. Alt på en uke. Men nå er det unntakstilstand i resten av huset :-(

Back
Topp