Hva skal dere i dag?

Update; barna var LANGT I FRA tålmodige, så vi var hjemme kvart på syv! Lang dag med andre ord: 11,5 t på veien og vannet..

Vi skal hjem fra ferie i dag :) Er på god vei, sitter på ferga nå, så vi er vel hjemme sånn i halv seks tida. Litt avhengig av hvor tålmodige barna er i bilen etterpå ;) Skal bli godt å komme hjem til egne rutiner og vaner nå altså! Storebror begynner i bhg igjen på onsdag, mannen begynner å jobbe igjen på mandag. Gleder meg litt til hverdag jeg :)
Jeg gleder meg faktisk til hverdagen jeg å. Skal til Hvasser med pappa og søstrene mine neste uke, men akkurat nå vil jeg helst være hjemme. Det kan jo ha noe med at vi akkurat har flytta og at det står pappesker over alt som skal pakkes ut.
Men også fordi jeg gjerne vil få til litt rutiner, føler at ferien har snudd opp ned på alt.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg gleder meg faktisk til hverdagen jeg å. Skal til Hvasser med pappa og søstrene mine neste uke, men akkurat nå vil jeg helst være hjemme. Det kan jo ha noe med at vi akkurat har flytta og at det står pappesker over alt som skal pakkes ut.
Men også fordi jeg gjerne vil få til litt rutiner, føler at ferien har snudd opp ned på alt.
Det er det jeg føler også. Og så savner jeg litt alenetid med Stella, muligheten til å trille tur akkurat når jeg har lyst, spise hva og når jeg vil (eller, jeg VIL jo heller spise kebab enn kyllingsalat, men du skjønner hva jeg mener), styre dagen min ut i fra hva jeg selv har lyst til å gjøre.. Sånne ting! :) Jeg er rutinemenneske og vanedyr, så jeg trives best med hverdag..

....og jeg savner ferie. Men vi har ikke hat noen omtrent.

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1407223986.284583.jpg

Henta den nye babygymen, kjekt med vogn ;)

Pakke ut, vaske klær, handle mat og trene. Store planer med andre ord.. Luuurer litt på om vi skal legge Stella over på eget rom i natt også! Oliver var på denne alderen da han fikk eget rom, og han spiste oftere om natta. Så dette bør jo gå som en lek..?!

Flyttevask, hat!!

Pakke ut, vaske klær, handle mat og trene. Store planer med andre ord.. Luuurer litt på om vi skal legge Stella over på eget rom i natt også! Oliver var på denne alderen da han fikk eget rom, og han spiste oftere om natta. Så dette bør jo gå som en lek..?!
Det er jo bare å prøve, går det ikke så er det jo bare å vente litt til;)

Ååh, Hvasser! Fineste sommerøya :) heldig!

Sent from my iPad using BV Forum

Idag skal jeg kjøre mannen til sykehuset i Moss. Han har venta på operasjon i noen mnd, og i går ringte de og sa de hadde fått en avbestilling! Så han kunne få gjort det i dag, eller risikere å måtte vente til Mai! Så da fikk han forlenga ferien med en sykemelding, tamponger i nesa og to blåveiser ;) Nå drømmer han om å tilbringe dagesvis i senga, med en bjelle han kan ringe i når jeg skal komme med mat, drikke og is.. Pffft! ;) Veldig greit at storebror skal tilbake i bhg i morra da..!

Jeg har fortsatt besøk, storkoser meg. Drikker vin på kveldene og bare nyter. Masse venninne snakk, som jeg har savnet venninna mi. Mannen dro på jobbreiser og kommer hjem fredag, og for første gang er det helt perfekt at han er borte! Dessverre er det en influensa på gang hos meg (ingen bombe med min uflaks), holder den i sjakk med paracet og strepsils så får den bryte ut til helga.

Skal straks en tur til sentrum :)

Jeg har laget søtpotetpure for nedfrysing på det nye kjøkkenet vårt. Og bestilt flyttevask av den gamle leiligheten, gav opp å gjøre det selv! For mye styr med baby.

Vedlegg

• 1407353222816.jpg
    1407353222816.jpg
    45,7 KB · Visninger: 19
Jeg har fortsatt besøk, storkoser meg. Drikker vin på kveldene og bare nyter. Masse venninne snakk, som jeg har savnet venninna mi. Mannen dro på jobbreiser og kommer hjem fredag, og for første gang er det helt perfekt at han er borte! Dessverre er det en influensa på gang hos meg (ingen bombe med min uflaks), holder den i sjakk med paracet og strepsils så får den bryte ut til helga.

Skal straks en tur til sentrum :)

Så koselig med besøk da:) Satser på at influensaen ikke griper tak.

Første dagen uten besøk på 3 uker. Herlig :-)

Skal en tur til byen og handle vinterklær til guttene. De har supertilbud :-) og så må vi til legen med mellomste og trekke stingene. Han datt for ei uke siden og kuttet opp leppa innvendig såpass mye at det trengtes 3 sting...

Skulle egentlig drikke kaffe med høygravid venninne. Men hun fødte i stedet;) så da dro jeg og lillebror en tur til jobb:)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Har hatt besøk av en venninne med baby. Det var kos:) Hun begynner i jobb igjen på mandag, glad det ikke er meg! Gruer meg til den dagen ja.

Last edited:
Levert storebror til første dag på ny avdeling i bhg! Gikk over all forventning, men de hadde ikke en ball! Faktisk så fantes det bare to gummiballer i hele barnehagen (ca 100 barn), og Oliver er avhengig av at det finnes en ball innenfor rekkevidde! Så jeg og Stella var i byn og kjøpte en fotball som vi donerte til avdelinga ;) I kveld har jeg tatt med begge ungene på amerikansk fotballtrening, med mormor som barnevakt ;) Ble litt seint for begge men.. Blir nok bedre når minsta begynner med grøt på kveldstid :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp