Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gleder meg faktisk til hverdagen jeg å. Skal til Hvasser med pappa og søstrene mine neste uke, men akkurat nå vil jeg helst være hjemme. Det kan jo ha noe med at vi akkurat har flytta og at det står pappesker over alt som skal pakkes ut.Vi skal hjem fra ferie i dagEr på god vei, sitter på ferga nå, så vi er vel hjemme sånn i halv seks tida. Litt avhengig av hvor tålmodige barna er i bilen etterpå
Skal bli godt å komme hjem til egne rutiner og vaner nå altså! Storebror begynner i bhg igjen på onsdag, mannen begynner å jobbe igjen på mandag. Gleder meg litt til hverdag jeg
![]()
Det er det jeg føler også. Og så savner jeg litt alenetid med Stella, muligheten til å trille tur akkurat når jeg har lyst, spise hva og når jeg vil (eller, jeg VIL jo heller spise kebab enn kyllingsalat, men du skjønner hva jeg mener), styre dagen min ut i fra hva jeg selv har lyst til å gjøre.. Sånne ting!Jeg gleder meg faktisk til hverdagen jeg å. Skal til Hvasser med pappa og søstrene mine neste uke, men akkurat nå vil jeg helst være hjemme. Det kan jo ha noe med at vi akkurat har flytta og at det står pappesker over alt som skal pakkes ut.
Men også fordi jeg gjerne vil få til litt rutiner, føler at ferien har snudd opp ned på alt.
Det er jo bare å prøve, går det ikke så er det jo bare å vente litt tilPakke ut, vaske klær, handle mat og trene. Store planer med andre ord.. Luuurer litt på om vi skal legge Stella over på eget rom i natt også! Oliver var på denne alderen da han fikk eget rom, og han spiste oftere om natta. Så dette bør jo gå som en lek..?!
Ååh, Hvasser! Fineste sommerøyaJeg gleder meg faktisk til hverdagen jeg å. Skal til Hvasser med pappa og søstrene mine neste uke, men akkurat nå vil jeg helst være hjemme. Det kan jo ha noe med at vi akkurat har flytta og at det står pappesker over alt som skal pakkes ut.
Men også fordi jeg gjerne vil få til litt rutiner, føler at ferien har snudd opp ned på alt.
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Så koselig med besøk daJeg har fortsatt besøk, storkoser meg. Drikker vin på kveldene og bare nyter. Masse venninne snakk, som jeg har savnet venninna mi. Mannen dro på jobbreiser og kommer hjem fredag, og for første gang er det helt perfekt at han er borte! Dessverre er det en influensa på gang hos meg (ingen bombe med min uflaks), holder den i sjakk med paracet og strepsils så får den bryte ut til helga.
Skal straks en tur til sentrum
Sent from my iPhone using BV Forum