Hva skal dere i dag?

Jeg skal feire 11. bryllupsdag i dag :-) Og så skal vi i bursdagsselskap til oldefar til ungene :-)
Slipper både å lage middag i dag og dessert :-) Det kommer godt med i denne varmen :-)

Jeg skal feire 11. bryllupsdag i dag :-) Og så skal vi i bursdagsselskap til oldefar til ungene :-)
Slipper både å lage middag i dag og dessert :-) Det kommer godt med i denne varmen :-)
Gratulerer! Her venter jeg fortsatt på å bli gift, hehe:)

Jeg har bada idag! I en fjellbekk:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har vært hos frisøren, deilig å få klippet seg litt.

Dro på besøk til ei venninne etter på, kjempe fin lørdag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Idag har vi skrevet under boligkontrakten til den nye boligen vår! Overtar 1. august:)
Skal feire med lunsj ute.

Holder senga med matforgiftning.

Vi er i Bø Sommarland fra i dag og fram til onsdag! Trengtw en liten tur med bare oss fire, før det braker løs med besøk, dåp og Danmarksferie fra fredag av. Storebror er overtrøtt, vil ikke bade, mor var sulten og drage, og far er ikke tankeleser. Dårlig kombo! Så det var litt kaos en periode. Men nå er vi på den store lekeplassen, og da ble det velstand igjen :) Skal hit i morra også, satser på litt mer suksess da!

Uffda :( God bedring! Matforgiftning suger! Hva har du spist?

Salami fra slakter (skjært opp av de!)
Ganske sikker på det er den evt. en pølse, men det har sambo og spist.

Jeg er så dårlig :(
Leste at det gav seg med det verste etter 12-24timer. Har hat nedtelling, og er nå oppe på 27timen og er fortsatt like ille.

Kan ta to døgn lest jeg på en annen side..

Fortsatt ræva dårlig (bokstavelig talt), hurra for ferie.

Vi er på vei til Oslo! Fikk dratt i passe tidspunkt, akkurat når Anna skulle sove. Er vi heldige så sover hun hele turen.
Pappa skal reise bort imorgen, så vi har huset for oss selv helt til lørdag!

Fortsatt ræva dårlig (bokstavelig talt), hurra for ferie.

Uff, så kjedelig! Jeg var sånn ifjor sommer, så jeg vet akkurat hvor kjipt det er. God bedring!

ImageUploadedByBV Forum1405458079.533762.jpg

Tall ships races i Fredrikstad i dag, kjempeartig å se alle skutene!

Fortsatt syk, så i dag drar vi til legen for å få legeerklæring og tar det på reiseforsikringen.

Har "litt" å gjøre før dåpen, og kjenner jeg begynner å bli stressa. Men jeg skal nok få dratt det i land :) I morra må jeg tørke støv, støvsuge og vaske gulv. Stryke duker (haaat!). Bake en sjokoladekake, og lage to av laga til ostekaka mi. Må på helsestasjonen å veie og måle Stella før danskene kommer i totida. Og så skal vi grille med hele gjengen. Lørdag må jeg hente nøkkel til lokalet, stelle i stand og pynte. Lage ferdig ostekaka, begynne på oreokaka og cakepopsen. Og søndag må jeg få ferdig kakene, hente et par kaker som andre har bakt til meg, få ungen døpt, få tatt bilder og så stresse til lokalet og.... Ja, gleder meg til mandag!

Har "litt" å gjøre før dåpen, og kjenner jeg begynner å bli stressa. Men jeg skal nok få dratt det i land :) I morra må jeg tørke støv, støvsuge og vaske gulv. Stryke duker (haaat!). Bake en sjokoladekake, og lage to av laga til ostekaka mi. Må på helsestasjonen å veie og måle Stella før danskene kommer i totida. Og så skal vi grille med hele gjengen. Lørdag må jeg hente nøkkel til lokalet, stelle i stand og pynte. Lage ferdig ostekaka, begynne på oreokaka og cakepopsen. Og søndag må jeg få ferdig kakene, hente et par kaker som andre har bakt til meg, få ungen døpt, få tatt bilder og så stresse til lokalet og.... Ja, gleder meg til mandag!
Husk å puste da!

Back
Topp