Hva skal dere i dag?

Her har sønnen funnet stemmen sin, så her er det livat om dagen. Er det ikke søstra som synger og bråker, så er det lillemann som viner. Prøvde meg på litt grøt i går og i dag siden han lille har begynt å tulle med puppen og virke mer sulten. Var en stor hit, selvom han bare fikk et par skjeer med veldig tynn grøt. Tror det blir bra :-)

Haha, man MÅ jo bare :) Spice girls var også kule! Og Hanson. Og han søte lillebroren til Nick Carter, Aaron. Og 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited og Ice MC. Ah, det glade 90-tall :)
Å, jeg var dødsforelska i han lille i Hanson! Men de kom jo dessverre aldri til Norge.
Men ellers hadde jeg ikke så mange idoler. Likte No Doubt da, og de kom jeg meg faktisk på konsert med. Og Lauryn Hill! Hører forsatt på den plata hun ga ut i 98:) Blir aldri lei!

Er hos svigers idag igjen, har fått både boller og middag:)
Og flis i hælen, au!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det gikk fint, så tror jammen jeg skal ofre på meg en kopp om morran fra nå av :) Jeg har drømt om en kopp med god presskannekaffe lenge nå.

Trist å lese om vennen din :( Kondolerer! Man får litt annet perspektiv på livet når sånne ting skjer.

Så flott, da blir det frokostkaffi framover :-)

Ja, en får et helt annet perspektiv på livet når man mister noen slikt. Jeg skjønner ikke hvordan folk tør å ta sjangsen i trafikken, plutselig går det galt og en hel familie har mistet noen. :-(

Så flott, da blir det frokostkaffi framover :)

Ja, en får et helt annet perspektiv på livet når man mister noen slikt. Jeg skjønner ikke hvordan folk tør å ta sjangsen i trafikken, plutselig går det galt og en hel familie har mistet noen. :-(
Uff, ja man må ta vare på de man har rundt seg hvis man fortsatt har de.
Fikk beskjed om at faren til bestevenninna mi døde inatt, og den yngste datteren han er bare 9 år! Jeg har vokst opp med ham og han var som en onkel for meg, så det er veldig trist. Jeg har ikke sett ham så mye de siste årene, men når jeg har gått forbi huset hans har jeg flere ganger tenkt om jeg skulle ringe på bare for å si hei.
Men det har jeg selvfølgelig ikke gjort. Så nå kan jeg angre!
Nei huff, man bør gjøre de tingene man tenker på, ikke bare tenke på dem!

Uff, ja man må ta vare på de man har rundt seg hvis man fortsatt har de.
Fikk beskjed om at faren til bestevenninna mi døde inatt, og den yngste datteren han er bare 9 år! Jeg har vokst opp med ham og han var som en onkel for meg, så det er veldig trist. Jeg har ikke sett ham så mye de siste årene, men når jeg har gått forbi huset hans har jeg flere ganger tenkt om jeg skulle ringe på bare for å si hei.
Men det har jeg selvfølgelig ikke gjort. Så nå kan jeg angre!
Nei huff, man bør gjøre de tingene man tenker på, ikke bare tenke på dem!

Kondolerer.

Vi skal først på babysvømming (frøkna og sambo), så drar vi til Norge og ferie i noen dager.

Har fått sove litt på morgene i dag, det var godt. Migrenen sitter fortsatt i, håper den gir slipp snart nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Være hjemme, kanskje ut å lufte meg litt bare.

Vært på helsestasjonen, verksted, banken og litt shopping ;) Nå skal vi bare slappe av til vi skal hente storebror i bhg. Siste uka hans før fem ukers ferie. Det skal bli godt for ham nå, han vil IKKE i bhg om dagen :(

vi holder oss inne i dag. regner, tordner og lyner.

rart med alle 3 hjemme. blir en lang ferie for alle, jeg må nok i tenkeboksen hva vi skal finne på for vi kan ikke kun være hjemme og besøke oldemor.

Møkkavær! Sofa og Netflix i dag, fram til vi skal i dåpssamtale kl tre. Går for lang tid mellom disse innedagene; de er jo så koselige :)

Vært på trilletur og sushilunsj med barselgruppa, veldig koselig!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Det høljer (ferie i Norge jubi), samboer sur. Frøkna er glad da så vi koser oss :)
Lek og sang står på planen i dag, og gå en tur senere om det slutter å regne.

Idag har mamma vært på besøk på dagstur, kjempekoselig! Ble overrasket av regnet istad, ble gjennomvåt! Heldigvis var vi ikke langt hjemmefra.
Har kjøpt meg ny ammepute idag, og så fikk Anna giraffen Sophie av mamma:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jippi. nå har blomsterbedet fått jord og jeg kan kjøpe planter :-)
og så skal jeg få nytt kjøleskap (eller hele familien da, men jeg ønsket et) Har kun plass til et som er 1,50 høy. Og det vi har nå har fryser på toppen, så det er lite plass igjen til kjøleskap ting. Siden vi har fått fryseskap som står på vaskerom ønsket jeg meg et kjøleskap. Og det får jeg nå. blir 2 hyller og flaskehylle mere plass :)

Har vært en tur å kjøpt soft-is, det er lenge siden jeg har spist.
Sitter å strikker mitt i sola, mens frøkna sover de berømte 20 min..

Vært på shopping som tok litt overhånd i dag. Nye puter til sofaen, koffert til dattera, truser, klær til lillebror, laken, piknik teppe osvosv :-)

Hjemmedag i dag igjen :) Sitti på verandaen og kosa oss, fått unna sengetøyvask og lufta dyner. Og trilla til og fra bhg både på morran og nå i ettermiddag, så jeg lurer på om det blir dagens trening, og så blir det Spenst i morra..!

Back
Topp