Når våkna ho?Ellers har frøkna bada, så har vi sunget og lekt. Hun slukna kl 1830, en time tidlige enn vanlig, så er spent på når hun våkner i morgen tidlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når våkna ho?Ellers har frøkna bada, så har vi sunget og lekt. Hun slukna kl 1830, en time tidlige enn vanlig, så er spent på når hun våkner i morgen tidlig.
Når våkna ho?![]()
Å, jeg var dødsforelska i han lille i Hanson! Men de kom jo dessverre aldri til Norge.Haha, man MÅ jo bareSpice girls var også kule! Og Hanson. Og han søte lillebroren til Nick Carter, Aaron. Og 2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited og Ice MC. Ah, det glade 90-tall
![]()
Det gikk fint, så tror jammen jeg skal ofre på meg en kopp om morran fra nå avJeg har drømt om en kopp med god presskannekaffe lenge nå.
Trist å lese om vennen dinKondolerer! Man får litt annet perspektiv på livet når sånne ting skjer.
Uff, ja man må ta vare på de man har rundt seg hvis man fortsatt har de.Så flott, da blir det frokostkaffi framover
Ja, en får et helt annet perspektiv på livet når man mister noen slikt. Jeg skjønner ikke hvordan folk tør å ta sjangsen i trafikken, plutselig går det galt og en hel familie har mistet noen. :-(
Uff, ja man må ta vare på de man har rundt seg hvis man fortsatt har de.
Fikk beskjed om at faren til bestevenninna mi døde inatt, og den yngste datteren han er bare 9 år! Jeg har vokst opp med ham og han var som en onkel for meg, så det er veldig trist. Jeg har ikke sett ham så mye de siste årene, men når jeg har gått forbi huset hans har jeg flere ganger tenkt om jeg skulle ringe på bare for å si hei.
Men det har jeg selvfølgelig ikke gjort. Så nå kan jeg angre!
Nei huff, man bør gjøre de tingene man tenker på, ikke bare tenke på dem!