Hva skal dere i dag?

Idag har vi vært i barnedåp, det varte hele dagen! Var i kirka kl. 11, og vi kunne begynne å pakke sammen for å dra kl. 19.
Litt vel lenge spør du meg...
Er i bilen på vei hjem nå, men er ikke hjemme før om en time til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag skal vi på 3mnd kontroll på helsestasjonen.. Æsj, liker ikke det vaksinegreiene.

I dag skal vi på 3mnd kontroll på helsestasjonen.. Æsj, liker ikke det vaksinegreiene.
Lykke til!

Vi skal i morgen, gruer meg jeg også.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal snart avsted til babysvømming. Er spent på hvordan jeg klarer det alene! og ikle minst om frøkna liker det.

Ellers få planer, rydde litt mer i klær. Pakke bort alt i 56.

Vi skal snart avsted til babysvømming. Er spent på hvordan jeg klarer det alene! og ikle minst om frøkna liker det.

Ellers få planer, rydde litt mer i klær. Pakke bort alt i 56.

Oi, pakket bort 56 rett etter påske vi.

Har lyst å prøve å dra i svømmehallen en dag jeg også:)

Jeg og Anna er på toget på vei til Trondheim! Hadde flaks med at hun sovna mens vi sto på stasjonen og venta på toget.
Skal besøke en venninne som jeg bodde med mens jeg studerte, det blir hyggelig:)
Tenker også å titte litt i butikker, hehe. Har aldri vært i Trondheim før, så det blir gøy å se en ny by:)

Å, vi skal på torsdag, gruer meg litt jeg også. Men er også spent på å se hvor lang hun har blitt:)

Å, vi skal på torsdag, gruer meg litt jeg også. Men er også spent på å se hvor lang hun har blitt:)

Vaksinene gikk mye bedre enn forventet her. Skrik i 5-10 sekunder, så var han nesten like blid igjen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi skal i tre bursdager denne uka, så skal kjøpe gaver. Senere i dag skal jeg spise sushi med tre tidligere kollegaer:)

Oi, pakket bort 56 rett etter påske vi.

Har lyst å prøve å dra i svømmehallen en dag jeg også:)
Her har vi ikke brukt 56, gikk rett fra str 50 til 62, men har ikle hat tid til å rydde. Fortsatt mye å rydde..

Babysvømming var kjempe gøy, hun dukket under! Gleder meg allerede til neste uke :)

Gikk jo bra, men han har vært lei seg i hele dag. Hatt vondt i beina, skreket hver gang han har løftet på beina. Uansett så var det morsomt å se hvor flink han var til de ulike tingene som ho testet etter. :-)

Ja.. Hva skal man si, i dag klikket det litt for meg.. Jeg har lenge gått å irritert meg over vogna til lillemann som raser fra hverandre hver gang jeg skal ha den ut og inn av bilen. I tillegg funker ikke bremsene som de skal og den er så tung at jeg sliter med å løfte den. Kjøpte denne vogna brukt av et vennepar som har hatt den til to barn. Men har liksom aldri vært fornøyd med den. Så i dag kjørte jeg til babybutikken, fant en vogn og dro kortet. Tidenes impulskjøp da eller! Herregud altså, jeg som er så økonomisk av meg ellers. Men fy søren... Jeg var så sabla lei av den forbaska vogna. Fortsatt litt sjokka og ganske så blakk :-) Jeg gjør så mye rart, uansett så fikk jeg meg en veldig fin vogn :-)

Ja.. Hva skal man si, i dag klikket det litt for meg.. Jeg har lenge gått å irritert meg over vogna til lillemann som raser fra hverandre hver gang jeg skal ha den ut og inn av bilen. I tillegg funker ikke bremsene som de skal og den er så tung at jeg sliter med å løfte den. Kjøpte denne vogna brukt av et vennepar som har hatt den til to barn. Men har liksom aldri vært fornøyd med den. Så i dag kjørte jeg til babybutikken, fant en vogn og dro kortet. Tidenes impulskjøp da eller! Herregud altså, jeg som er så økonomisk av meg ellers. Men fy søren... Jeg var så sabla lei av den forbaska vogna. Fortsatt litt sjokka og ganske så blakk :-) Jeg gjør så mye rart, uansett så fikk jeg meg en veldig fin vogn :-)
Hehe, det er sånn jeg kunne gjort:)
Har jo akkurat fått feriepenger, så jeg har jo pengene på konto.
Hadde jeg skullet ha vogna vår ut og inn av bil hver dag hadde nok jeg blitt sprø også, for den er kjempetung og kronglete å slå sammen.
Hvilken vogn endte du opp med?
Håper du blir fornøyd da, selv om du kanskje må spise litt knekkebrød fremover;)

Gratulerer med ny vogn! :) Det er jo en ting man bruker mye, så det er viktig å være fornøyd! Hva slags vogn kjøpte du?

Skal prøve å olje lekestativet ferdig. Begynte i går, men vesla våknet før jeg var ferdig. jaja, litt og litt blir til slutt også hele ;-)

har alt kjørt storebrødre av sted og vesla har just våknet fra en kort lur. Blid og fornøyd leker hun nå med hendene sine.

I kveld er det sommerfest i bhg. Mellombror sin siste fest i bhg :-( Veldig rart å tenke at bhg tida er over for han også. Fra høsten av har jeg to skolebarn og en baby :-)

Impulskjøp sa du?

Synes det hørtes som et veldig riktig og viktig kjøp. Gratulerer :)

Her skal frøkna få 3 mnd vaksine i dag, de gjør ingenting annet enn å sette vaksine her (gjerne bare av en sykepleier, kommer ikke inn til legene engang).

Håper egentlig hun sovner i vogna, slik vi kan gå en liten tur etterpå.

Idag skal jeg virre litt rundt i Trondheim by alene, håper på å ikke gå meg vill:)
Og så skal jeg møte en gammel kollega som jeg ikke har sett på mange år som bor her:)

Hehe, det er sånn jeg kunne gjort:)
Har jo akkurat fått feriepenger, så jeg har jo pengene på konto.
Hadde jeg skullet ha vogna vår ut og inn av bil hver dag hadde nok jeg blitt sprø også, for den er kjempetung og kronglete å slå sammen.
Hvilken vogn endte du opp med?
Håper du blir fornøyd da, selv om du kanskje må spise litt knekkebrød fremover;)

Hihi! Er ikke lenger flau over vogna vår, og kan trille med stolthet og enkelhet :-) Ble en Emmaljunga et eller annet, sånn med bag del og sittedel. Den er jo superenkel å trille og stilig å se på.
Spiser bare knekkebrød fra før, så overgangen for meg blir ikke så stor. Verre for mannen, men han trenger å gå ned noen kilo, så detta blir bra. Haha! :-) Neida, hadde jeg ikke hatt penger til det, så hadde jeg ikke gjort det. Fikk jo med så mye fint også, stelleveske, regntrekk, myggnetting, vognleke, leke til storesøster og pledd. Alt til 7060kr, syns jo det var overkommelig igrunn. :-)

Back
Topp