Hva skal dere i dag?

Har blitt spist opp av mygg og kokt bort i varmen! Kjente plutselig at jeg savner vinteren litt.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært på Ikea med 2 barn, gikk bra, helt til jeg kjørte lang bomtur til feil fjernlager :p menmen, kom oss hjem til slutt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I går syns jeg det var for varmt og i dag syns jeg det er for kaldt.. Blir jeg aldri fornøyd? :-P
I dag skal jeg ikke gjøre noe :-)

Blitt for godt vant, blir skeptisk til regn bare fordi det er overskyet:)

I dag skal vi på 3 mnd kontroll.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg skal ha barselgruppe i dag, koselig :)

Jeg skal bare slappe av hjemme hos pappa, han er på jobb så jeg har huset for meg selv:) Deilig å bare kunne gå ut på trappa i pysjen og kjenne på været, ingen naboer rett på:)
Mye mer behagelig temperatur idag.
Skal til mamma i ettermiddag og får besøk av en venninne.

Skulle egentlig møte noen andre mødre på kafè i dag, men vesla gråt utrøstelig rett før vi skulle dra. Fikk meg ikke til å sette ho i bilstolen da. Ho sovna på meg til slutt, så nå sitter jeg i sofaen og ser Netflix i stedet. Grillfest i barnehagen etterpå da; håper vesla har det bedre til da!

På fredag lurte jeg forresten på en tur på lagersalget til Ugly Childrens Clothing i Oslo. Noen andre som skal? (Hurra for feriepenger!!) ;)

Kongens gate 9 :) Begynner i morra, varer til 22. Juni. Mellom kl 11-17 på hverdager i alle fall :)
Må vurderes, men tidspunktet er ikke det beste. Shopping i Oslo er best mellom 10-11. Ryddige butikker og lite folk. Og ikke så varmt!

Skal på sommerfest med jobben i hagen til sjefen <3 Har satt fram goodies til barnevaktene; melon, mango, serranoskinke, kvikklunsj, potet skruer, sørlandschips, hjemmelaga tacosnurrer med salat og dressing... da har de litt å velge mellom vertfall, så kanskje de vil sitte barnevakt flere ganger :P (svigers)

Må vurderes, men tidspunktet er ikke det beste. Shopping i Oslo er best mellom 10-11. Ryddige butikker og lite folk. Og ikke så varmt!
Håper liksom at det ikke er såå mange mennesker der kl elleve, for folk flest er vel på jobb :) Orker nok ikke å gå der så lenge likevel.. Bare gøy å se litt :)

Håper liksom at det ikke er såå mange mennesker der kl elleve, for folk flest er vel på jobb :) Orker nok ikke å gå der så lenge likevel.. Bare gøy å se litt :)
Ja, det er alltid gøy å se;) Hørt noe om hvor mye prosenter det er eller? Er det noe å spare? Det er jo i utgangspunktet veldig dyrt!

Idag skal jeg besøke samboeren til fetteren min, de har en jente som nettopp har fylt et år og hun er hjemme med henne.
De har sagt at de har klær vi kan arve, jeg er spent på å se for jeg tror det kan være mye fint:)
I ettermiddag skal jeg på sommerfest i den barnehagen jeg jobbet i mens jeg var gravid, det blir hyggelig!

I dag skal jeg på jobb en tur, det er fotografering på jobb, så de ville ha meg med på bildene :-) senere i dag er det sommerfest i barnehagen til dattera :-)

Jeg skal til tannlegen i dag :( Må fikse på en tann og med min tannlegeskrekk ser jeg ikke akkurat ftem til det! Men har funnet en dyktig tannlege, og selv om han er dyr så et det verdt hver krone å slippe å grue seg SÅ jævlig som jeg gjorde før..!

Blir 30 år i dag!
Men går som en vanlig dag gitt...skal snart på yoga med tre andre mammaer jeg kjenner :)

Back
Topp