Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er det?På fredag lurte jeg forresten på en tur på lagersalget til Ugly Childrens Clothing i Oslo. Noen andre som skal? (Hurra for feriepenger!!)![]()
Kongens gate 9Hvor er det?
Må vurderes, men tidspunktet er ikke det beste. Shopping i Oslo er best mellom 10-11. Ryddige butikker og lite folk. Og ikke så varmt!Kongens gate 9Begynner i morra, varer til 22. Juni. Mellom kl 11-17 på hverdager i alle fall
![]()
Håper liksom at det ikke er såå mange mennesker der kl elleve, for folk flest er vel på jobbMå vurderes, men tidspunktet er ikke det beste. Shopping i Oslo er best mellom 10-11. Ryddige butikker og lite folk. Og ikke så varmt!
Ja, det er alltid gøy å seHåper liksom at det ikke er såå mange mennesker der kl elleve, for folk flest er vel på jobbOrker nok ikke å gå der så lenge likevel.. Bare gøy å se litt
![]()
Jeg tenkte meg også dit, men ikke før neste uke. Tipper det er ganske utplukka der da :/På fredag lurte jeg forresten på en tur på lagersalget til Ugly Childrens Clothing i Oslo. Noen andre som skal? (Hurra for feriepenger!!)![]()
Nei, det stod ingenting om det. Så jeg er spent på dèt; for det er jo dyrt som du skriver..!Ja, det er alltid gøy å seHørt noe om hvor mye prosenter det er eller? Er det noe å spare? Det er jo i utgangspunktet veldig dyrt!