Hurra for deg! Høres digg ut å slappe av aleneJeg har bursdag idagfeires med grilling og pavlovakake med familien! Nå er storesøster ute med besteforeldrene og lillemor tar seg en liten lur, så jeg slapper av heeelt i stillhet! Alene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for deg! Høres digg ut å slappe av aleneJeg har bursdag idagfeires med grilling og pavlovakake med familien! Nå er storesøster ute med besteforeldrene og lillemor tar seg en liten lur, så jeg slapper av heeelt i stillhet! Alene!
Gi tilbakemelding om den er bra da, de viser den her på babykino på onsdag.I dag tror jeg det blir sinnsykt varmt, så da trekker vi inn i kinosalenMaleficent, med Angelina Jolie! Gleder meg til å se den. Og så håper vi at de viser riktig film denne gangen, for sist gang bomma de GROVT da de viste Bad Neighbours i stedet for The Other Woman :b
Den var helt grei! Tidvis dårlig skuespill og grafikken var elendig (jeg krever Ringenes Herre standard).. Men det var en grei versjon av historien, og Angelina Jolie er så peeeen ♡Gi tilbakemelding om den er bra da, de viser den her på babykino på onsdag.