Hva skal dere i dag?

Jeg har bursdag idag :) feires med grilling og pavlovakake med familien! Nå er storesøster ute med besteforeldrene og lillemor tar seg en liten lur, så jeg slapper av heeelt i stillhet! Alene!
Hurra for deg! Høres digg ut å slappe av alene:)

Hunderfossen igjen idag. Deilig med årskort:) Fantastisk vær og storebror fikk bada masse:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skulle legge Anna, og så sovna jeg selv i senga med alle klærne og linsene på...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal på spinning på Elixia. Så skal vi ut å handle planker. Skal bytte ut gulvet på en av verandaene våre. Så håper jeg vinden stillner og skyene takker for seg så vi kan kose oss ute. Grilling i kveld:)

Ingen planer på dagen, men i kveld skal jeg og kjæresten på date uten barn. Blir nok en drink etterpå og :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har sovet til 10.30 og er strålende fornøyd selv om jeg er tett i nesa og sår i halsen. Etter lillebror kom har rutina vår med å stå opp med barn hver vår dag i helga fallt bort. Men prøvde igjen denne helgen. Så idag sto mannen opp med dem. Jeg bare ga lillebror mat når han våkna, så tok mannen han. Herlig, jeg fikk til å med frokost på senga. Idag blir det vel mer verandabygging og kos i sola:)

Vi skal hjem fra hytta idag. Har hatt det koselig, men gleder meg til å komme hjem til dusjen min og flere klesskift. Svigermor vekka oss 09.45, da fikk vi ikke sove mer. Men det var greit, for frokosten sto klar på bordet:)

Sendt mannen til hovedstaden på Metallica konsert! Skulle egentlig vært der selv, men jeg drar ikke fra vesla så lenge enda. Så jeg og ungene sitter på verandaen og koser oss i godværet :) Mormor er også her, men jeg håper egentlig ho drar hjem før kvelden sånn at jeg får tid HELT for meg selv ;)

Vedlegg

• 1401630755311.jpg
    1401630755311.jpg
    52,1 KB · Visninger: 22
Mannen var også på metallica konsert i går :)

Vi skal reise hjem i dag, første gang jeg skal fly alene med frøkna.
Gleder meg til å komme hjem noen dager før vi setter kursen mot Norge igjen.

I dag tror jeg det blir sinnsykt varmt, så da trekker vi inn i kinosalen :) Maleficent, med Angelina Jolie! Gleder meg til å se den. Og så håper vi at de viser riktig film denne gangen, for sist gang bomma de GROVT da de viste Bad Neighbours i stedet for The Other Woman :b

Dette er dagens plan!

Vedlegg

• 1401698369668.jpg
    1401698369668.jpg
    33,6 KB · Visninger: 20
I dag tror jeg det blir sinnsykt varmt, så da trekker vi inn i kinosalen :) Maleficent, med Angelina Jolie! Gleder meg til å se den. Og så håper vi at de viser riktig film denne gangen, for sist gang bomma de GROVT da de viste Bad Neighbours i stedet for The Other Woman :b
Gi tilbakemelding om den er bra da, de viser den her på babykino på onsdag.
Vet ikke hva jeg skal idag, hadde egentlig tenkt å bare slappe av hjemme. Men Anna er litt urolig idag, så mulig jeg må gå en laaaag tur så hun får sovet ordentlig.

Pakke ut! Er bagasje overalt :(
Hadde tenkt meg på yoga, men er så sliten. Tror jeg og frøkna trenger en rolig dag i dag.
Senere i dag skal jeg og mannen til sexolog, hurra :/

I dag har vi vært hos fysio. Siden K ble tatt med vakuum og tang får vi god oppfølging på nakken hans. Alt ser heldigvis bra ut:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I dag skal vi på barselgruppe, gleder meg :)

Lurer på om jeg skal bake en kake å ha med.

Men først: trening!

Storebror hadde skyhøy feber i går ettermiddag og kveld, så han er hjemme fra bhg i dag. Gjør ikke noe at det er grått ute i dag, for da kan vi sitte inne og se film med god samvittighet :) Nå ser vi Frozen! Fine filmen ♡ Satser på å trene litt når han sover etterpå, hvis ikke så drar jeg på Spenst i kveld. Må få bevega meg i dag også :)

Back
Topp