Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, heldig! Her er det grått og stusselig. Var sol igår da
Hvordan får du kalesjen så langt frem? Eller er det noe du har kjøpt utenom? Har samme vogna og savner en "caps" på kalesjen.
Hvordan får du kalesjen så langt frem? Eller er det noe du har kjøpt utenom? Har samme vogna og savner en "caps" på kalesjen.
Åh. Er vet du om det er standardutstyr eller noe man må kjøpe utenom? Tror ikke min er sånn, men nå må jeg sjekke når jeg kommer hjem!Er kalesjen som fulgte med. Åpner bare en glidelås bak på den, så kan jeg dra den så langt frem. Veldig praktisk
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Åh. Er vet du om det er standardutstyr eller noe man må kjøpe utenom? Tror ikke min er sånn, men nå må jeg sjekke når jeg kommer hjem!![]()
Er visst ikke sånn på min cameleon. Nå er min kjøpt brukt, så vet ikke hvor gammel den er. Kanskje det er standard på nyere vogner.Fulgte med min buffalo, så regner med at det er standard
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Da skal jeg se om jeg finner noe slikt selv. Slitsom å gå og skygge for sola selv, slik at lillemann ikke skal få sola midt i fleisen. Jeg går jo bare og snubler i hjulene!Jeg har kjøpt løs kalasje til min bugga. Den nye type med solskjerming.
Sent from my iPad using BV Forum
De har det helt sikkert på barnas hus og Babyshop. Koster endel da, men bruker bare solskjermen nå. Er kjempe fornøyd med den!Da skal jeg se om jeg finner noe slikt selv. Slitsom å gå og skygge for sola selv, slik at lillemann ikke skal få sola midt i fleisen. Jeg går jo bare og snubler i hjulene!
Bruker et trekantskjerf jeg, da skygger det for sola og det kommer luft inn på sideneDa skal jeg se om jeg finner noe slikt selv. Slitsom å gå og skygge for sola selv, slik at lillemann ikke skal få sola midt i fleisen. Jeg går jo bare og snubler i hjulene!
Smart! Har brukt skjefet mitt over selv, trenger ikke henge langt ned fra kalesjen for at det skal hjelpe. Men en litt mer solid løsning hadde vært fint. Ekstrautstyr på disse vognene koster jo flesk!Bruker et trekantskjerf jeg, da skygger det for sola og det kommer luft inn på sideneKoster ikke noe heller siden jeg hadde skjerfet fra før
![]()