Hva skal dere i dag?

Gruppetime på helsestasjonen i dag :) Får pynte lille frøken Stella litt, sånn i tilfelle det er noen kjekke gutter der! Men først skal vi til Sverige å handle. Frysa er rett og slett tom!

Skal på barselgruppe, blir koselig!
Er et lite å stykke å gå til henne som har det, så tenkte å gå. Alt for kiloene!

Sent from my iPhone using BV Forum

Trilletur med barselgruppa, det blir koselig:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Får besøk av søstra mi nå på dagen, så skal vi en tur til Sverige for å handle mat senere :-) ha en fin dag

Besøke en barnehage og handle inn til 17.mai. Er hellidag her i morgen og alt er stengt.

Sambo er selvfølgelig på reise og jeg må fikse alt.

Ser ut som det er sol i dag da :)

Idag er andre gangen på babymassajekurset, gleder meg:) Tenkte jeg skal få litt mosjon og trille en tur etterpå også. Da sover hu så godt i tillegg. Sist sov hu tre timer i strekk på ettermiddagen når vi kom hjem!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ute på tur i sola:)ImageUploadedByBV Forum1400142238.138287.jpg

Har handlet inn siste rest til 17.mai og prøvd 17. mai skoene i samme slengen. Fikk vondt i føttene og blemmer på både hæl og tå etter kort tid, så endte opp med å gå hjem barbeint. Da vet jeg at jeg må gå for noe annet på 17. mai :)

Nå skal jeg vaske klær og gulv hvis lillemor vil sove litt.

Hvordan får du kalesjen så langt frem? Eller er det noe du har kjøpt utenom? Har samme vogna og savner en "caps" på kalesjen.

Er kalesjen som fulgte med. Åpner bare en glidelås bak på den, så kan jeg dra den så langt frem. Veldig praktisk:)

Er kalesjen som fulgte med. Åpner bare en glidelås bak på den, så kan jeg dra den så langt frem. Veldig praktisk:)

Åh. Er vet du om det er standardutstyr eller noe man må kjøpe utenom? Tror ikke min er sånn, men nå må jeg sjekke når jeg kommer hjem! :)

Hvordan får du kalesjen så langt frem? Eller er det noe du har kjøpt utenom? Har samme vogna og savner en "caps" på kalesjen.

Jeg har kjøpt løs kalasje til min bugga. Den nye type med solskjerming.

Sent from my iPad using BV Forum

Åh. Er vet du om det er standardutstyr eller noe man må kjøpe utenom? Tror ikke min er sånn, men nå må jeg sjekke når jeg kommer hjem! :)

Fulgte med min buffalo, så regner med at det er standard

Fulgte med min buffalo, så regner med at det er standard

Er visst ikke sånn på min cameleon. Nå er min kjøpt brukt, så vet ikke hvor gammel den er. Kanskje det er standard på nyere vogner.

Jeg har kjøpt løs kalasje til min bugga. Den nye type med solskjerming.

Sent from my iPad using BV Forum
Da skal jeg se om jeg finner noe slikt selv. Slitsom å gå og skygge for sola selv, slik at lillemann ikke skal få sola midt i fleisen. Jeg går jo bare og snubler i hjulene!

Da skal jeg se om jeg finner noe slikt selv. Slitsom å gå og skygge for sola selv, slik at lillemann ikke skal få sola midt i fleisen. Jeg går jo bare og snubler i hjulene!
De har det helt sikkert på barnas hus og Babyshop. Koster endel da, men bruker bare solskjermen nå. Er kjempe fornøyd med den!

Bruker et trekantskjerf jeg, da skygger det for sola og det kommer luft inn på sidene:) Koster ikke noe heller siden jeg hadde skjerfet fra før:)

Bruker et trekantskjerf jeg, da skygger det for sola og det kommer luft inn på sidene:) Koster ikke noe heller siden jeg hadde skjerfet fra før:)
Smart! Har brukt skjefet mitt over selv, trenger ikke henge langt ned fra kalesjen for at det skal hjelpe. Men en litt mer solid løsning hadde vært fint. Ekstrautstyr på disse vognene koster jo flesk!

Back
Topp