Hva skal dere i dag?

Hadde tenkt meg på helsestasjonen idag, men den var visst stengt. Og jeg som var så spent på om hun har bikka 5 kilo!
Skal gå meg en lang tur istedenfor.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vært og løpt noen ærender, kjøpt gave til toårsdag i morgen, sokker til storesøster og nye akrylduker til kjøkkenet. Også hadde de fått favorittkjolen min i flere farger og mønstre, og den koster 99 kroner, så jeg unnet meg to av de gitt :) nå leker snuppa i babygymmen også blir det ut på tur når hun skal sove, før vi henter storesøster! Fin fredag :)

Jeg og ungene har dratt til mamma, være her i helga. Gleder meg til i morgen, mamma skal ha ungene mens jeg skal i vei å få litt mer blekk på kroppen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har vært i byn og på Tivoli. Fikk kjøp solskjerm til vogna, en pysj og en bukse til frøkna.

Ble et par sko og en kjole på meg.

Nå er det hjemmelaga pizza :)

Hva skal du tatovere? :) Jeg vil også! Håper på i sommer en gang!
Jeg har navnet til storesøster fra før og nå skal lillebror få sitt i tillegg til litt pynt å dill dall rundt :)
Blir så absolutt mer, har en på skulderen som jeg skal få rotet meg til å bygd på .

Du da??

Jeg har navnet til storesøster fra før og nå skal lillebror få sitt i tillegg til litt pynt å dill dall rundt :)
Blir så absolutt mer, har en på skulderen som jeg skal få rotet meg til å bygd på .

Du da??
Betydningen av navna til barna :) Oliver stammer fra Oliventre, og Stella betyr stjerne - så rett og slett et oliventre med en stjerne over :) Innsiden av underarmen, ikke så alt for stort. Når jeg får stramma opp skrotten litt så ønsker jeg meg en tatovering på ribbeina. To gammeldagse lommeur som viser tidspunkta barna ble født :)

Man blir litt hekta når man først tar èn, men det er mange år siden jeg tok min siste nå!

Idag er første dagen jeg virkelig gleder meg til hun sovner og forhåpentlivis sover hele natta. Hun har grått og sutra omtrent hele dagen, og vil bare bli båret. Slitsomt ja! Hun som vanligvis er så rolig av seg.

Betydningen av navna til barna :) Oliver stammer fra Oliventre, og Stella betyr stjerne - så rett og slett et oliventre med en stjerne over :) Innsiden av underarmen, ikke så alt for stort. Når jeg får stramma opp skrotten litt så ønsker jeg meg en tatovering på ribbeina. To gammeldagse lommeur som viser tidspunkta barna ble født :)

Man blir litt hekta når man først tar èn, men det er mange år siden jeg tok min siste nå!

Stili, hvis du tar på ribbena noen gang vil jeg se ..

Ja en blir hekta. Men jeg syns det er fint med tatoveringer jeg da.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg og ungene har dratt til mamma, være her i helga. Gleder meg til i morgen, mamma skal ha ungene mens jeg skal i vei å få litt mer blekk på kroppen.

Så gøy! Lykke til! Legg gjerne ut bilde også ;-) Jeg vil også tatovere meg, men venter til etter sommeren :-) må først gruble litt på plassering av tatoveringen, syns det er vanskelig å bestemme seg hvor på kroppen jeg skal ha den. Så da grubler vi og sparer opp penger imens :-)

I dag skal vi trille tur i parken og kanskje innom zoo'en.
Er sliten kjenner jeg, gleder meg til mannen kommer hjem i morgen kveld :)

Har fortsatt to store kurver med tøy som skulle ha blitt brettet men..

Ingen planer i dag. Deilig :) Gutta skal holde på litt i hagen, jeg håper på å få rydda litt i boden. Og så satser jeg på en powerwalk med vogna (hvilket ikke er så lett - for vesla spytter ut sutten i ett sett og roer seg ikke før jeg stapper den inn igjen). Men får brent litt kalorier uansett :) Har lasta ned den Lifesum appen, så alle kalorier teller ;)

Vi har ryddet i lekene til storesøster, og skal snart i 2årsdag til niesen vår. Lillemor sliter så veldig med å få sove i helgene når ting er annerledes enn i hverdagene våre! Så jeg må nok også ut på en powerwalk eller to i løpet av dagen så hun får sovet ørlite grann!

Vi skal på skogstur:) Deilig med litt variasjon, lei av å gå i byen.

Vi skal handle litt, ordne litt i hagen og få besøk av svigerfar :) deilig med helg :)

I dag skal vi på IKEA og Elkjøp, pappa skulle ha noe greier som de ikke solgte i Norge.

Så skal vi spise sushi til lunsj oppe i havna her.

Sambo kommer også endelig hjem i dag :)

Lat morgen :) det er deilig.... Nå skal vi etterhvert på en åpen bondegård i nærheten, så barna kan ri på hest og mate kaniner.

Bake rundstykker, har ikke bakt siden jeg var gravid.

Er så var på lukt om dagen..

Har nettopp skiftet til sommerdyner, tok på sengetøy som var vasket med parfymert tøymykner for en stund siden, ble kjempekvalm av lukten, måtte bare rive det av igjen og kaste til vask, blæh.

Når folk som holder babyen har på parfyme, synes jeg han stinker i lang tid etterpå...

Rare greier dette her.

Back
Topp