Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal du tatovere?Jeg og ungene har dratt til mamma, være her i helga. Gleder meg til i morgen, mamma skal ha ungene mens jeg skal i vei å få litt mer blekk på kroppen.
Jeg har navnet til storesøster fra før og nå skal lillebror få sitt i tillegg til litt pynt å dill dall rundtHva skal du tatovere?Jeg vil også! Håper på i sommer en gang!
Betydningen av navna til barnaJeg har navnet til storesøster fra før og nå skal lillebror få sitt i tillegg til litt pynt å dill dall rundt![]()
Blir så absolutt mer, har en på skulderen som jeg skal få rotet meg til å bygd på .
Du da??
Betydningen av navna til barnaOliver stammer fra Oliventre, og Stella betyr stjerne - så rett og slett et oliventre med en stjerne over
Innsiden av underarmen, ikke så alt for stort. Når jeg får stramma opp skrotten litt så ønsker jeg meg en tatovering på ribbeina. To gammeldagse lommeur som viser tidspunkta barna ble født
Man blir litt hekta når man først tar èn, men det er mange år siden jeg tok min siste nå!
Så gøy! Lykke til! Legg gjerne ut bilde også ;-) Jeg vil også tatovere meg, men venter til etter sommerenJeg og ungene har dratt til mamma, være her i helga. Gleder meg til i morgen, mamma skal ha ungene mens jeg skal i vei å få litt mer blekk på kroppen.
Sent from my iPhone using BV Forum