Hva skal dere i dag?

Allerede vært en liten tur i byn. Nå får frøkna mat før jeg tenkte å trille en tur for å besøke ei filletante som ikke har sett Stella enda. Drøye litt til, og kombinere det med henting i bhg :)

Jeg skal til fotobutikken for å fremkalle bilder vi har tatt i det siste. Skal ha noe i album og noe i minnneboka:) Og så tenkte jeg å gå tur langs Mjøsa. Fint vær idag også, men litt kaldere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Foruten om trening, så skal vi på lagersalg av barneklær.
Vi får også besøk av svigers i dag og frøknas oldemor :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Storesøster har fri på fredagene så i dag gikk vi ut på tur. Storesøster gikk og lillebror lå i vogna. Tusler og lekte oss et par timer , så ble storesøster sliten på tur hjem , før en drit lang bakke. Vi bor på fjellet bare bakker :( hadde med bæremeis (is som storesøster kaller det) så putta hun oppi den å tok fatt på bakken fy f... Sliten.no da vi kom hjem.. Går ikke baby kiloene av nå så vet ikke jeg :)

Vi skal en tur til sentrum i dag, spise lunsj i tivoli.
Nydelig vær (endelig!)

Bestemors til mannen på 90 år fløy ned for å besøke oss i går. Hun er utrolig sprek, blir så glad og rørt. Fine olde/bestemor :)

Vi er tidlig oppe om morran, så vi har akkurat kommet hjem fra tur. Tatt en rundtur med byferga, vært på kafè, mata endene, spist pølse OG is i Gamlebyen :) Nå må storebror sove litt, så får vi se hva resten av dagen bringer! Jeg vil i hvert fall grille og ta meg en alkoholfri pils! :)

Nå har storesøster lekt ute på terrassen med naboungene, jeg fikk vasket og ryddet litt og far gikk tur med vogna for å få lillemor til å sove. Nå skal vi ta oss en tur til byen og kjøpe is i finværet :)

Besøke har vært på en biltur i mens har jeg og frøkna gått en liten tur.
Hadde en pause på en benk i sola, men det var a l t f o r varmt!

Skal snart spise en bedre middag som mannen har laget. Deilig helg med skikkelig sommer!

Idag har vi vært hos svigers på middag, og så tok jeg og Anna toget til Oslo for å besøke mormor. Har egentlig tenkt meg på Game of Thrones utstillingen, men har hørt rykter om timeslang kø. Kan jo ikke ta med babyen på det, i tillegg er jeg ikke så hypp på å stå i kø heller...

Skal snart trene og trille tur.
Senere har jeg tenkt meg på IKEA, trenger bla parasoll til balkongen :)

Etter en kjempekoselig morgen med storesøster reiste vi i barnehagen. Så gikk jeg tur en god times tid og startet på dag 1 av 30 day squat challenge (auu!)! Nå skal jeg rydde litt før frøkna skal ha mat også skal vi på besøk til en venninne som er i perm :) fin mandag så langt!

Treg start her i dag tidlig. Lagde bananlapper til frokost, da føler jeg meg alltid litt supermom ;) Og nå har jeg og vesla gått tur, spist lunsj i parken og tusla hjem igjen! Ble 1t45min gåtur OG salat til lunsj! #helsefreak ;)

Idag har jeg vært på lang tur i byen med mamma. Vi var også på Game of Thrones utstillingen i posthallen. Det var kø som et langt, vondt år, men vi slapp å stå i kø siden jeg hadde med barnevogn! Nesten litt flaut når jeg hører om folk som har stått fem timer i kø. Men veldig fint for meg!

Jeg skal trille tur med ei venninne og dag og hennes baby (født dagen før min).

Sambo drar i kveld og da er jeg alenemamma frem til søndag. Hjelp!

Skal ut en tur for å kjøpe pælær til storebror (gummistøvler, for de uinnvidde). Resten av dagen satser jeg på å tilbringe på verandaen med min mor og vesla. Jobbe litt med brunfargen ;) Eller, rød/rosafargen blir vel mer riktig - men jeg HAR fått skille! Satse på at Stella sover litt mer i dag enn i går. Stakkar, ho var totalt overtrøtt sånn i sekstida..

I dag skal vi på sykehuset for hoftesjekk.
Så kaffe med ei vennine og fadderungen og venninens mamma.
Så skal vi på middag hos mamma før vi kjører hjem til storesøster og pappa'n.

Ingen verdens ting. En trilletur når frøkna skal sove igjen.. ferdig med dag 2 av 30 day squat challenge, aauuu, det skal gjøre vondt å finne formen igjen! Nå ser jeg på Criminal Minds mens snuppa faktisk sover et annet sted enn på meg!

Jeg har kjøpt utemøbler, en hjørnesofa. Så nå er jeg klar for sommeren! :)

Prøver å få tak i vindtett dress til mini, men er vanskelig å finne i så liten str. Noen som har tips?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp