Hva skal dere i dag?

Hjemme fra fjellet... Utrolig stusselig vær her hjemme. Æsj!
Koser oss inne med Pippi filmer og wienerbrød. Får vel ta oss en tur ut etterhvert, så energien til de små ikke bobler over her....

Har idag vært på ridetur :) herlig å gjøre noe annet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da er vi på vei til hytta. Gruer meg litt, for det er familien til sambo og da slapper jeg aldri 100% av. Og så er det verdens minste soverom så det blir en utfordring med baby. Hun skal sove på gulvet i bagen til vogna, så må passe på å ikke tråkke på henne når jeg står opp om natta...
Men det kan jo bli litt hyggelig å. Håper jeg da:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan jo sette to stoler inntil senga og ha beggen på stolene. :) ?

Kan jo sette to stoler inntil senga og ha beggen på stolene. :) ?

Gikk greit, var litt større en jeg husket.
Verre er det at jeg ble dårlig i magen. Uflaks! Godt det er innlagt vann her!

Puh, for en kveld igår og for en natt. Lillemor har nå bestemt seg for å streike på andre puppen også, så jeg har pumpet og styrt de siste dagene. Har gått veldig på bekostning av storesøster og meg selv, så igår kveld toppet det seg litt og vi ga erstatning i stedet. Ammet fint i natt, men streik igjen i morges. Så nå har jeg bestemt meg for å delamme, jeg klarer ikke 30 minutter utrøstelig hyling når hun skal spise og jeg må pumpe og storesøster gråter og fandens oldemor. Føles som et nederlag, men jeg kan ikke amme for enhver pris. Låsningene i ryggen er vekke og hun har god teknikk sier helsesøster, så jeg finner ikke ut årsaken. Men i natt skulle snuppa amme 3 ganger, også begynte mannen og snorke og brannvarsleren å pipe og naboens hund å bjeffe. Fikk jeg sove igjen etter ammingen klokka 4? Eh, nei... *trøtt*

Gikk greit, var litt større en jeg husket.
Verre er det at jeg ble dårlig i magen. Uflaks! Godt det er innlagt vann her!

Ok:) kjiipt m dårlig mage :/ håp det går fort over :) kos dæ på hytta :) er selv hos min familie :)

Så flott kake!

Her har vi ryddet og ordnet litt i hagen i dag. Deilig at solen er tilbake :) Lille S har sovet i vognen i hele dag, så vi har fått gjort masse!
Nå er det snart taco og kveldskos!

Vi har hatt besøk av pappa. Kom til frokost og dro da storesøster la seg. Styra både inne og ute.
Nå har desverre storesøster blitt skikkelig forkjøla, så hoster og gråter innimellom litt soving.

I dag skal vi lete etter påskeegg :) Og så kommer min mor på middag. Ser ut til å bli knallvær i dag, så satser på å tilbringe den på verandaen og i hagen! Og så skal jeg spise masse godteri ♡

Idag er det påskeskirenn for alle barna og voksne på hyttene i området her. Jeg blir tilskuer for jeg gadd ikke ta med ski. Er liksom litt ferdig med vinteren og i vårmodus. Vinterjakka er jo pakka ned og småskoene tatt frem:)
Fjellpåske er ikke noe for meg altså;)
Men det blir nok litt pølsespising og godisspising. Fint å ha babyen min å kose med også:)

Jadda, vesla har økedøgn og jeg-skal-ikke-sove-dag i dag! Så mens hele familien sitter ute i hagen, sitter jeg stort sett i sofaen og ammer. Vogna er HELT utelukka! Hvis ikke ho spiser vil ho enten bæres av mamma, eller til nød ligge på stellebordet. Jeg tør ikke amme ute i denne temperaturen heller. Jaja, fikk vært med på eggjakt da :) Endelig fått ho til å sove litt nå (på meg selvfølgelig), så nå tør jeg ikke bevege meg..!

Jadda, vesla har økedøgn og jeg-skal-ikke-sove-dag i dag! Så mens hele familien sitter ute i hagen, sitter jeg stort sett i sofaen og ammer. Vogna er HELT utelukka! Hvis ikke ho spiser vil ho enten bæres av mamma, eller til nød ligge på stellebordet. Jeg tør ikke amme ute i denne temperaturen heller. Jaja, fikk vært med på eggjakt da :) Endelig fått ho til å sove litt nå (på meg selvfølgelig), så nå tør jeg ikke bevege meg..!

Vi hadde en sånn dag igår.. blir jo smågal av det jeg, føler jeg går glipp av all påskekosen ;) håper det går seg til i morgen for dere!!

Er det for at du er redd for brystbetennelse at du ikke vil amme ute eller? Tar sjangen og ammer ute jeg, orker ikke sitte inne! Bare krysser fingra for at det går bra:)

Håper ho kan ta den ene lange luren ho pleier i dag i alle fall, så jeg får litt tid med storebror også. Han var så skuffa i går, for han ville ha meg med på alt de gjorde, men "Beklager lille venn, Stella spiser igjen skjønner du!" Vondt i mammahjertet når jeg ser han blir lei seg :(

Ho har sovet i natt da i det minste. Først seks timer, så to og en halv time og nå sovner ho straks igjen hører jeg :) Godt det økedøgnet ikke fortsatte utover natta også..

Ja, jeg er livredd for brystbetennelse! Får frysninger bare av ordet! Det trakk litt på verandaen i går, så jeg tok ikke sjansen. Jeg er veldig uheldig når det kommer til sånne ting, så det er av erfaring, ikke hysteri, at jeg er så forsiktig ;)

Back
Topp