Hva skal dere i dag?

Malt en vegg på stua å nå driver vi å ordner oss til en frisør time :) egenpleie I lov it.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har gått tur langs stranda, etterpå vi hadde gått tur var vi innom et kjøpesenter å kjøpte masse klær til frøkna.

Nå skal jeg snart pakke til vi skal dra på påskeferie i morgen.

Vært på kafe med en venninne, også på besøk til en annen venninne, bygget og øvt på sparkesykkel med storesøster. Har pakket klart til påskeferie i morgen, må pakke i bilen i kveld. Deilig at lillemor ikke bare knirker og gråter sånn at vi har kunnet vært ute på vift idag, jeg har savnet å sosialisere meg ;)

Vi bor på fjellet :) vi bruker å på hytta til svigermor et par dager men i år blir vi hjemme. Får litt besøk å så skal vi hit og dit på middag :)

Vi er på sjusjøen.
Koser oss i strålende sol, med masse snø. De eldste har fått prøvd både slalåm,langrenn, hundekjøring og akebrett. Lille S sover i vognen og alle koser seg med ferie :) deilig :)

Ååå... Hurra! Landstreff for russen i Fredriksten festning, skal si de har skrudd opp volumet på maks ja! Dette blir en lang natt

Straks 5 ukerskontroll med frøkna, før vi setter kursen mot flyplassen. Spent på hvordan det blir å fly med henne.

Pleier å reise på hytta eller til vestlandet, men i år blir vi hjemme :) Skal ha barnedåp på søndag, så mamma, pappa, søster med mann og barn kommer hit i stedet. Blir kjempe koselig!! Så i dag blir det bare å sitte å vente mens de kjører over fjellet. Lage noe god middag til de kommer, vaske og rydde litt mer kanskje..

Idag skal vi bare ha en rolig dag hjemme, før vi skal dra på hytta på Vinstra. Blir spennende å se hvordan det går med soving når vi må være alle tre inne på et bitte lite rom. Blir koselig å se babyen til svigerinna mi da, hun fikk en liten en 18. mars.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vært en tur innom jobb i dag :) Men vesla sov fra vi kjørte hjemmefra kl 11, til kl 14:20. Da fikk ho litt mat og en ny bleie, og så sovna ho igjen, og så måtte vi dra hjem. Blitt kåra til Halden Fengsels kjedeligste baby ;) Men koselig å treffe kolleger igjen - elsker arbeidsplassen min ♡

Alt perfekt på 5 ukerskontrollen, deilig deilig!
Sitter på flyplassen nå, venter på St flyet skal gå..

Meldt dårlig vær i dag, selv om det foreløpig bare er overskya. Men vi blir nok inne og baker muffins og bananbrød :) Nå er det ammetid for jentene, og gutta sparker fotball (Jepp, inne! Junior skal jo bli proff på Barcelona når han blir stor!)

Da er vi på vei til hytta. Gruer meg litt, for det er familien til sambo og da slapper jeg aldri 100% av. Og så er det verdens minste soverom så det blir en utfordring med baby. Hun skal sove på gulvet i bagen til vogna, så må passe på å ikke tråkke på henne når jeg står opp om natta...
Men det kan jo bli litt hyggelig å. Håper jeg da:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp