Hva skal dere i dag?

Fikk kjøpt meg en jeans på Veromoda i dag, greit å ha ei bukse som passer til jeg har nådd ønsket vekt igjen.

Sent from my iPad using BV Forum
Har bare en bukse som passer, men gidder ikke bruke penger på nye nå. Har flere som jeg har ryddet bort, men husker bare ikke hvor de er:)
Fortsatt fem kilo igjen til startvekt, så kanskje ikke så rart de ikke passer...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har bare en bukse som passer, men gidder ikke bruke penger på nye nå. Har flere som jeg har ryddet bort, men husker bare ikke hvor de er:)
Fortsatt fem kilo igjen til startvekt, så kanskje ikke så rart de ikke passer...

5 kg igjen her også, nå har jeg også bare en bukse som passer. H&m burde solgt amme-kjoler. Foretrekker helt klart kjoler fremfor bukser, men vanskelig å amme i vanlige kjoler.

Sent from my iPhone using BV Forum

5 kg igjen her også, nå har jeg også bare en bukse som passer. H&m burde solgt amme-kjoler. Foretrekker helt klart kjoler fremfor bukser, men vanskelig å amme i vanlige kjoler.

5 kg her også ;-) men vil ned 10kg.. Håper vårens trilleturer gjør susen :-)

5 kg her også ;-) men vil ned 10kg.. Håper vårens trilleturer gjør susen :-)
Må nok ned 10kg til her også, men tror 5kg er mer realistisk.

Klarte aldri å gå ned 10kg før jeg ble gravid så..

Ellers har jeg tenkt meg ut på trilletur etter postmannen har vært her. Skulle egentlig en tur til byen, men venter til fredag når ambassaden er åpen.

Trilla en tur i butikken, og tok en omvei hjem. Deilig! Får besøk av ei venninne nå, så håper Stella vil sove litt så jeg får hevet meg i dusjen først :) Trille å hente i bhg etterpå, så vi får testa det nye ståbrettet til storebror! Spent på den ;)

1.4 kg igjen til start vekt her, men vil gjerne ned litt til :) Går mye i gravid dongeribuksa enda, for den er såå deilig å gå med <3 Fikk gavekort hos mannen i dag til bursdagen, så jeg kunne gå på senteret å kjøpe meg litt nye klær... (lei av at jeg går i joggebukse og gravidbukse kansje?? :P ) Prøver å få dusja og sminka meg om morgenen før snuppa står opp sånn at jeg føler meg litt freshere.. Har rydda frem iskrem maskinen fra boden for sessongen, så tenkte skulle lage hjemmelaga maple walnut iskrem i dag :) Og trille en lang tur i sola :)

3,5 kg til startvekt, men vil ned 8, bare litt vanskelig når man har konstant søtsug :p

Etter en trøblete natt med mye magevondt (dropper å gi den erstatningen gitt..) så sov vi 5,5 timer i strekk og hadde en lang morgen hjemme før storesøster ble levert i barnehagen. Gått laang tur i høyt tempo, så deilig å bruke kroppen skikkelig igjen! Har en stund igjen til startvekt jeg for å si det sånn ;)
Snart hente storesøster og mannen også blir det vel en tur på lekeplassen etterpå. Deilig vårvær :)

Gikk en tur på 5km, kjøpte en amme-kjole. Rakk akkurat hjem til det begynte å hagle!

Blåser helt sykt ute, var redd vogna skulle blåse av veien.

Jeg har vært på trilletur med dnt trillegruppa. Ble ikke så lang tur, men var hyggelig å møte andre voksne. Merket jeg var trøtt da jeg kom hjem da, var godt å legge seg i senga og hvile litt:)

I dag skal frøkna veies, like spent i dag som forrige uke. Håper virkelig hun har lagt på deg nå.

Så skal vi på barselbesøk til ei jeg gikk på gravidyoga med. Det blir gøy :)

I dag skal frøkna veies, like spent i dag som forrige uke. Håper virkelig hun har lagt på deg nå.

Så skal vi på barselbesøk til ei jeg gikk på gravidyoga med. Det blir gøy :)

Lykke til med veiing :-) skal veie selv i dag, like spennende hver gang

Jeg skal også veie idag, kan se at hun har lagt på seg så er spent på hvor mye det er. Hun har fått gode, tjukke lår:)

Vi har hatt hjemmebesøk av helsesøster i dag, men ho hadde ikke med vekt gitt. Så vi får dra på åpen helsestasjon og veie i morra i stedet :) Stella har fått seg en liten dobbelthake alt, så ho har nok i alle fall ikke gått ned i vekt ;) Har også trilla til bhg på morran, og tenker å trille hjem etterpå også. Det får være trimmen i dag, så kan jeg heller sette meg ut på verandaen i finværet og se på mannen jobbe :)

Back
Topp