Bestilte meg masse baggy topper og gensere på nettet i sta. Trenger noe som dekker fleskemagen ;-)Samme problemet her, også orker jeg ikke gravidbukser mer.
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestilte meg masse baggy topper og gensere på nettet i sta. Trenger noe som dekker fleskemagen ;-)Samme problemet her, også orker jeg ikke gravidbukser mer.
Har bare en bukse som passer, men gidder ikke bruke penger på nye nå. Har flere som jeg har ryddet bort, men husker bare ikke hvor de erFikk kjøpt meg en jeans på Veromoda i dag, greit å ha ei bukse som passer til jeg har nådd ønsket vekt igjen.
Sent from my iPad using BV Forum
5 kg igjen her også, nå har jeg også bare en bukse som passer. H&m burde solgt amme-kjoler. Foretrekker helt klart kjoler fremfor bukser, men vanskelig å amme i vanlige kjoler.Har bare en bukse som passer, men gidder ikke bruke penger på nye nå. Har flere som jeg har ryddet bort, men husker bare ikke hvor de er
Fortsatt fem kilo igjen til startvekt, så kanskje ikke så rart de ikke passer...
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
5 kg her også ;-) men vil ned 10kg.. Håper vårens trilleturer gjør susen5 kg igjen her også, nå har jeg også bare en bukse som passer. H&m burde solgt amme-kjoler. Foretrekker helt klart kjoler fremfor bukser, men vanskelig å amme i vanlige kjoler.
Må nok ned 10kg til her også, men tror 5kg er mer realistisk.5 kg her også ;-) men vil ned 10kg.. Håper vårens trilleturer gjør susen![]()
Vet ikke om trilleturene hjelper for min del, er så godt med is når det er så fint vær!5 kg her også ;-) men vil ned 10kg.. Håper vårens trilleturer gjør susen![]()
Ja, det er santVet ikke om trilleturene hjelper for min del, er så godt med is når det er så fint vær!
Lykke til med veiingI dag skal frøkna veies, like spent i dag som forrige uke. Håper virkelig hun har lagt på deg nå.
Så skal vi på barselbesøk til ei jeg gikk på gravidyoga med. Det blir gøy
Så deiligOpp 340g hurra! Endelig!