Hva skal dere i dag?

Termin i dag og ingen tegn... fortsatt like tjukkebolle! :p

Legetime kl 09, så da skal han vel bestille overtidskontroll.

Ellers skal jeg bare ta det med ro... for bekkenet VERKER og har stivnet helt... egen dumhet å skulle vaske ned hele huset i går! :confused: Fikk bare for meg at jeg MÅTTE ha det rent i huset, ettersom bikkja ble satt vekk til hundepasser frem til etter fødselen...og jeg slipper å vaske like ofte, da hun ikke drar sand og hår rundt i huset.... men angrer jo nå som jeg stivner helt og nesten ikke kan gå...:eek:

Enten har de ikke barn selv, eller så har de hukommelse som en gullfiskbolle og husker ikke hvordan ting var i begynnelsen. Hadde vært sliten selv!

Joda, hadde med seg en treåring som løp rundt og var hyper.. Nå har gutten min kastet opp tre ganger i løpet av kort tid, så tør vedde på at de tok med seg noen gode bakterier. Godt vi ikke akkurat sliter med å få gutten til å gå opp i vekt og går skift hele døgnet for å få han til å spise.. (Ironi). Blir så oppgitt over at man kan oppføre seg sånn!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, jeg skjønner deg så godt, hadde det akkurat sånn selv! Man blir jo helt utslitt. Skjønner ikke alt folk kan ta så lite hensyn, og så er det så vanskelig å si ifra. Tror det er enklere hvis man sier fra før de kommer, at man orker en times besøk f.eks. Det er ikke like enkelt å si det når de først har kommet.

Neste gang skal jeg definitivt si at man ikke får være i mer enn én time, ja. Takk for tips.

Joda, hadde med seg en treåring som løp rundt og var hyper.. Nå har gutten min kastet opp tre ganger i løpet av kort tid, så tør vedde på at de tok med seg noen gode bakterier. Godt vi ikke akkurat sliter med å få gutten til å gå opp i vekt og går skift hele døgnet for å få han til å spise.. (Ironi). Blir så oppgitt over at man kan oppføre seg sånn!!
Da signerer jeg deg; idioter!

Wehey, vesla fikk mat kl 23 i går, kl 3.30 i natt, og så våkna hele familien samtidig kl 7.40! Nå ligger alle fire i senga vår og ser barnetv og leser nyheter. OG den nasty navlestumpen har falt av! Det her blir en god dag! :)

Wehey, vesla fikk mat kl 23 i går, kl 3.30 i natt, og så våkna hele familien samtidig kl 7.40! Nå ligger alle fire i senga vår og ser barnetv og leser nyheter. OG den nasty navlestumpen har falt av! Det her blir en god dag! :)
Så deilig! :-) Her fikk lillemann mat 23, og våkna klokka 6 for neste måltid. Deilig å få sove noen timer sammenhengende, ikke normal kost her i huset ;-)

Så deilig! :-) Her fikk lillemann mat 23, og våkna klokka 6 for neste måltid. Deilig å få sove noen timer sammenhengende, ikke normal kost her i huset ;-)
Nei, jeg kan vende meg til det her altså! ;) Satser på at det holder seg sånn for oss begge!

Gud, vi har hat samme døgne her og er helt vrak. Vant med en unge som sover hele natta!

Av den grunn skal vi holde oss inne i dag. Fint vært så muligens frøkna får sove på balkongen i mens jeg strikker/leser bok i sola.

Da var den dagen ødelagt, og jeg skal bruke resten av dagen på å deppe! :confused: Legen mener frøkna ligger høyt i bekkenet og at det ikke ser ut til å bli noen fødsel med det første... så overtidskontroll om 1 uke! Blæh! Lukter igangsetting og keisersnitt lang vei, akkurat som sist :(

Finne fram symaskinen og sy litt tror jeg. Dagene går så saaakte.. dag tre på overtid. Syns det kan så BANG og fødselen er i gang. Vil jo ha marsbarn :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk meg endelig litt søvn, etter at babyen har våknet hver andre time hele natta sov vi til slutt over tre timer sammehengende. Fikk helt sjokk da jeg våkna.
Vi skal vel ut en liten tur med vogna, men ellers er det godt med en slapp mandag etter en aktiv helg.

Slappe og trøtte her i dag.
Har bare hvilt oss etter at vi trillet en liten tur for å levere i bhg i sted....
Deilig vær, så burde jo vært ute, men utsetter det litt til.. Sengen er så myk og god :)

Idag ammer jeg og skifter bleie, og vært en liten tur på helsestasjonen for å veie snuppa. Håper på en tur ut i finværet sammen med storesøster i ettermiddag :)

I dag skal jeg ta pass bildet av frøkna og gå en lang tur!

Senere i dag skal jeg bake brød til vi får middagsgjester. Har tenkt å prøve meg på det stable brødet som stod i vg i går.

I dag skal jeg ligge rett ut. Vært oppe i nesten hele natt med sjuk halsbrann og uvell.. Hadde såklart ikke noe i hus som hjalp heller! Men bedre nå heldigvis :) Ble ingen marsbaby her heller, så sofan og deppe litt for 4 dag over syns jeg er en grei plan i dag :p

Allerede vært litt effektiv :)
Først sjekka skattene, får heldigvis igjen.

Så sendt storesøster i bhg

Så fått skrevet oss opp på dåp, starta undersøkelsen på Catering. Og booket lokale.

Endelig fått satt inn fødselsannonse i alle lokalaviser i distriktet :)

Vasket litt klær

Kost meg med avis og kaffe og radio

Men ikke fått kledd på meg enda. Tusler fortsatt rundt i pysjen. Ikke dumt med permisjon.

Ha en super dag alle dere flotte damer, både dere med deres små mars babyer og dere som venter på april baby.

Fikk kjøpt meg en jeans på Veromoda i dag, greit å ha ei bukse som passer til jeg har nådd ønsket vekt igjen.

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk kjøpt meg en jeans på Veromoda i dag, greit å ha ei bukse som passer til jeg har nådd ønsket vekt igjen.

Sent from my iPad using BV Forum
Kjøpte en bukse fra bikbok i går. Kjedelig når de gamle buksene er for små og gravidbuksene er alt for store. Føler meg lite fresh om dagen altså.

Kjøpte en bukse fra bikbok i går. Kjedelig når de gamle buksene er for små og gravidbuksene er alt for store. Føler meg lite fresh om dagen altså.
Samme problemet her, også orker jeg ikke gravidbukser mer.

Back
Topp