Hva skal dere i dag?

Lillemor og jeg skal drikke kaffe hos en venninne som bor rett i nærheten, ikke lange trilleturen jeg orker, så det passer fint. Mannen fikk plutselig tilbud om et intervju, så da ble det litt jentetid i dag.

I ettermiddag kommer det mer barselbesøk :)

Idag har vært en aktiv dag! Først var vi på helsestasjonen og veide, babyen er tilbake på start med 3490 gram som da hun ble født. (Opp 120g siden fredag). Så traff jeg en venninne med baby og gikk på kafé. Ungen hennes er 4 mnd, og hun ser gigantisk ut i forhold til jenta mi. Fy så fort de vokser!
Så var jeg på kjøpesenteret, og det tok mye lenger tid en planlagt. Skulle ha kjole str. 50, men det fantes nesten ingen. Fant til slutt en på Kapphal. Fikk også kjøpt pysj, to ullstrøpebukser på 70% salg, og en amme-BH til meg selv.
Er litt tullete med kjole i så liten str, men skal i begravelse til bestemor på fredag og vil så gjerne at hun skal være litt pynta. Skal jo vise henne fram til hele familien.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi skal ha nyfødtfotografering idag. Er spent på hvordan det går, og ikke minst på hvordan bildene blir:) Kjedelig at man må vente så lenge på å få se resultatet.

Skal være puppemonster. Tenk å hyle seg lilla ved å se en pupp.

Så er det nok en dag med migrene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har jeg ammet i 3t sammenhengende.

Var på helsestasjon i går. Verdens hyggeligste helsesøster. Ser virkelig fram til neste besøk. Jr har nesten lagt på seg all vekten han hadde mistet siden fødselen, så han koser seg masse med maten, men andre ord:).

Prøver å nyte den siste tiden med sambo hjemme, blir rart at han skal begynne på jobb igjen imorgen. Har vært så godt å ha han hjemme. Blir skummelt å måtte klare det meste alene. Godt det ikke er lenge til påske.

Vi har spist lunsj på cafe i dag :) etter ni måneder med oppkast, er det fantastisk å nyyyyyte mat igjen :) spiste både lunsj og dessert mens snuppa sov i vognen sin.

Har prøvd smokken litt i dag også og det virker lovende :) :) :) Fra før har vi nemlig et som var smokkebarn og en som aldri tok smokk og jeg vet helt klart hva jeg foretrekker :)

Har hun altså spist i tre timer, eller har dere "krangla" i tre timer? Som jeg har nevnt tidligere; ikke slit deg helt ut av det her.

Krangla og spist i en fin kombo. Måtte gi henne tillegg også..

Jeg har litt lyst til å føde i dag, men ikke noe tegn på at det skal skje.. Så da får jeg vel finne på noe annet ;-)

Sambo har dratt på jobb, så straks opp med lillegutt og levere i bhg. Resten av dagen(hvertfall morran) skal brukes til å prøve ta igjen søvn. Sover dårlig om natta, får endelig sove rundt fem-seks og da våkner som regel minsten ett kvarter senere og skal opp og i bhg -,- Gud som jeg gleder meg til å ikke være gravid mer :D

Jeg har termin i dag, og har nå bodd i byen i påvente av fødsel i en uke. Nå synes jeg hun kan komme uuuut! Komme før tiden, ja særlig liksom... Glad jeg ikke hørte på jordmora som mente jeg burde dra opp enda tidligere. Har kun en plan for dagen: Føde :P

Har termin idag :) men ingen tegn på at det kommer til å skje noe :( lei av å vente.. Vil ha lille nurket mitt nå <3

Jeg har termin i dag, og har nå bodd i byen i påvente av fødsel i en uke. Nå synes jeg hun kan komme uuuut! Komme før tiden, ja særlig liksom... Glad jeg ikke hørte på jordmora som mente jeg burde dra opp enda tidligere. Har kun en plan for dagen: Føde :P

Føde føde føde føde :) hjelper å si en skal føde shø. :) he he jeg å sa jeg skulle føde på termin og hva skjedde joooo jeg fødte :)
Sender masse fødestøv..

Ligge på sofaen og synes synd på meg selv. Sende mannen i butikken for å kjøpe noe godt til meg. Ta meg en lang dusj. Legge meg i senga og synes synd på meg selv. Sånne ting.. Jeg blir skikkelig mann når jeg er syk altså! ;)

Back
Topp