Hva skal dere i dag?

Skal ut å gå en laaang tur ned til svigers for å få hjemmelaga pizza <3 trenger den trimmen jeg kan få, bikini sessongen nærmer seg med stormskritt! Allerede sol og 10 grader gitt!! ;)

Har lovt dattera en tur ut med sykkelen i dag, så da får vi vel gå/sykle en tur. Hadde bare håpet at været skulle bli bedre, men men.. Tar det man får :-)

Skulle ha kosa meg med mamma og pappa som hadde gleder seg så veldig til å være sammen med sitt første barnebarn...

Sent from my iPhone using BV Forum

Skulle ha kosa meg med mamma og pappa som hadde gleder seg så veldig til å være sammen med sitt første barnebarn...

Får de ikke komme på sykehuset da?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får de ikke komme på sykehuset da?

Jo, de fikk komme nå. Er ekstremt strengt på nyfødtintensiven.

Jo, de fikk komme nå. Er ekstremt strengt på nyfødtintensiven.

Godt de fikk komme inn da. Skjønner at de må være strengt, men samtidig er det sikkert viktig for deg å se foreldrene dine, spesielt i den situasjonen du er i nå. Håper virkelig alt ordner seg for dere!

Ingen rømme, men vi fikk oss vaffel med syltetøy i alle fall! ;) De hadde skrudd alle varmeovnene på fullt OG fyra i peisen der oppe - så at det var 30 grader inne på skihytta tviler jeg ikke på.. Spiste vaffelen og gikk rett ut igjen! Poenget var jo å komme seg ut i frisk luft :)

Vedlegg

• 1394970466286.jpg
    1394970466286.jpg
    43,9 KB · Visninger: 25

Hva har skjedd? Håper alt går bra...

Her er det rolig helg :) har gått en bitteliten tur med vognen, men det ble litt i overkant, så mannen måtte snu å hente bilen :P
Ellers koser vi oss inne. Lillesnupp sover stort sett og de andre leker med plastelina og tegner.

I dag skal jeg og jentegjengen på lunsj hos ei venninne. Blir kjempekos! Mest sannsynlig siste gangen før jeg sprekker :D

Fått unna ukeshandlinga og bakt vaniljesauskake! :) Nå må jeg ut å få kjøpt sokker til guttungen, og kanskje "ofre på meg" noen nye par selv også. Store planer for dagen med andre ord! Synd det blåser så fælt, ellers hadde det vært deilig med en liten gåtur..

Vedlegg

• 1395050807489.jpg
    1395050807489.jpg
    82,5 KB · Visninger: 25
Kontrollveie frøkna på sykehuset, ellers pent lite.

Er ikke mye man rekker når du har flaskebarn.

Planene var å gå tur, men blåser altfor masse til at jeg vil ta henne med ut.

Ut i sola!

Back
Topp