Hva skal dere i dag?

ImageUploadedByBV Forum1394541238.857739.jpgImageUploadedByBV Forum1394541283.259680.jpg

Ute og vralter i håp om kynnere/rier. Hadde trodd at steile oppoverbakkene skulle gjøre susen, men den gang ei :( neste stopp: trappene i hoppbakken.

Ser for meg at jeg ser noe fjern ut med byklær og håndveske langt inni skogen, hehe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1394541014.604664.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1394541014.604664.jpg
    268,4 KB · Visninger: 30
Vært å fiksa bryna! Ble de ikke litt for mørke..? Jaja, det får jeg ikke gjort noe med nå ;)

Vedlegg

• 1394542283777.jpg
    1394542283777.jpg
    41,5 KB · Visninger: 32
Vært å fiksa bryna! Ble de ikke litt for mørke..? Jaja, det får jeg ikke gjort noe med nå ;)
Å neida! Det ser veldig naturlig og pent ut! :-) Det er jo selfølgelig uvant for deg. Kjekt å unne seg litt kjønnhetspleie.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 53410Vis vedlegget 53411

Ute og vralter i håp om kynnere/rier. Hadde trodd at steile oppoverbakkene skulle gjøre susen, men den gang ei :( neste stopp: trappene i hoppbakken.

Ser for meg at jeg ser noe fjern ut med byklær og håndveske langt inni skogen, hehe.

Så fine klær du har på deg :)

Her går det i tights (noe jeg a l d e r i ville tatt på meg i "normal" tilstand)..

Synes også de var veldig dine og naturlige.

Synes fargen går så fort vekk jeg!

Jeg har prøvd å sove litt uten hell, er stup trøtt!

Sitter å ser på Girls og strikker. Mannen skal snart lage vafler, nam!

Har foreløpig ikke hat en eneste kynne.

Jeg har prøvd å sove litt uten hell, er stup trøtt!

Sitter å ser på Girls og strikker. Mannen skal snart lage vafler, nam!

Har foreløpig ikke hat en eneste kynne.

Det skal iallfall ikke stå på innsatsen! Hørtes herlig ut med vafler :-) snille mannen.
Jeg for min del ligger på senga og samler mot til å støvsuge huset.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Da er det sikkert bare jeg som syns det er uvant! ;) Det forsvinner ganske fort ja, og i hvert fall hvis man bruker sminkefjerner og sånn hver dag, sånn som jeg gjør. Men jeg føler meg litt fresh i alle fall, og det var verdt de 150 kronene ;)

Jeg har bare vært hjemme idag, fikk faktisk sove masse selv om jeg ammer hver 2-3 time. Sover så tungt mellom hver gang så det går fint:) Sambo var å henta bikkja hos svigers idag, var litt spent på hvordan han ville reagere på babyen men det gikk veldig bra. Han er så matvrak, så med en gang han fikk mat hade han glemt babyen:)

Vi har kommet oss hjem idag. 21 timer på barsel holdt i masse. Bodde på rom med 2 andre og babyene skrek hele natta. Min var stille, men lite/ingen søvn på noen av oss. Barsel var stapp full. Masse fødsler i går. Deilig å komme hjem!:) Nå koser vi oss masse og formen er fantastisk. Lillebror er roligheten selv i forhold til hva storebror var, men kan vel ha litt å si at vi er veldig mye roligere også;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Last edited:
Vi har kommet oss hjem idag. 21 timer på barsel holdt i masse. Bodde på rom med 2 andre og babyene skrek hele natta. Min var stille, men lite/ingen søvn på noen av oss. Barsel var stapp full. Masse fødsler i går. Deilig å komme hjem!:) Nå koser vi oss. Lillebror er roligheten selv i forhold til hva storebror var, men kan vel ha litt å si at vi er veldig mye roligere også;)

Da håper jeg at fødsel drøyer et par dager, orker ikke 4-manns rom, da reiser jeg heller rett hjem. Var så kaotisk på barsel sist, orker ikke det igjen.

Da håper jeg at fødsel drøyer et par dager, orker ikke 4-manns rom, da reiser jeg heller rett hjem. Var så kaotisk på barsel sist, orker ikke det igjen.

Ja. Jeg ville egentlig reise i går kveld. Men de ville jeg skulle vente til idag så en lege fikk sett skikkelig på han. Ble litt i seneste laget når han ble født klokka 15.

Ja. Jeg ville egentlig reise i går kveld. Men de ville jeg skulle vente til idag så en lege fikk sett skikkelig på han. Ble litt i seneste laget når han ble født klokka 15.

Jeg hadde en styrtblødning 1 uke etter fødsel sist, ble lagt inn igjen og fikk gjort utskrapning og fikk blod, derfor er det mulig jeg ikke "får" reise hjem før de har sjekket at blødningen avtar som den skal, håper ikke det drøyer!

Vi har kommet oss hjem idag. 21 timer på barsel holdt i masse. Bodde på rom med 2 andre og babyene skrek hele natta. Min var stille, men lite/ingen søvn på noen av oss. Barsel var stapp full. Masse fødsler i går. Deilig å komme hjem!:) Nå koser vi oss masse og formen er fantastisk. Lillebror er roligheten selv i forhold til hva storebror var, men kan vel ha litt å si at vi er veldig mye roligere også;)

Uff, det hørtes slitsomt ut! Her er det bare enkeltrom på sykehuset og det er kjipt nok å være der da! Hadde blitt smågal hvis jeg skulle delt rom med fremmede!

Jeg håper virkelig jeg kan dra hjem 2-4t etter fødsel, selv om jeg er satt i gang. Glemte å spørre om det i dag.

Sent from my iPad using BV Forum

Uff, høres slitsomt ut. Vi var superheldige med hele oppholdet. Var fullt på barsel den dagen jeg fødte, men det førte bare til at vi fikk slappe av ekstra lenge på fødestua før vi skulle flyttes over. Var dobbeltseng på fødestua, så vi koste oss sammen alle tre. Etterpå fikk vi familierom, det var kjempefint og sambo var med meg hele tiden. Det var akkurat som et hotellrom:)
Ble også roligere på barsel de neste to dagene, så jordmødrene og barnepleierene hadde masse tid til oss. De pratet gjerne ekstra lenge, virket som de kjedet seg og hadde lite å gjøre. Flaks for oss! Vi fikk god innføring i amming, barnestell og fysioterapi for mor:) I tillegg fikk vi også det privatlivet vi ville ha.
Vanligvis får man bare ha familierom i to dager, men siden det ikke var så mange som hadde født like etter med fikk vi være der i tre dager.
Jeg føler at vi har vært skikkelig heldige med både graviditet, fødel og barselopphold:)

Uff, høres slitsomt ut. Vi var superheldige med hele oppholdet. Var fullt på barsel den dagen jeg fødte, men det førte bare til at vi fikk slappe av ekstra lenge på fødestua før vi skulle flyttes over. Var dobbeltseng på fødestua, så vi koste oss sammen alle tre. Etterpå fikk vi familierom, det var kjempefint og sambo var med meg hele tiden. Det var akkurat som et hotellrom:)
Ble også roligere på barsel de neste to dagene, så jordmødrene og barnepleierene hadde masse tid til oss. De pratet gjerne ekstra lenge, virket som de kjedet seg og hadde lite å gjøre. Flaks for oss! Vi fikk god innføring i amming, barnestell og fysioterapi for mor:) I tillegg fikk vi også det privatlivet vi ville ha.
Vanligvis får man bare ha familierom i to dager, men siden det ikke var så mange som hadde født like etter med fikk vi være der i tre dager.
Jeg føler at vi har vært skikkelig heldige med både graviditet, fødel og barselopphold:)
Så herlig:) Vi hadde enerom sist og mannen var sammen med oss hele tiden. Denne gang skulle jo mannen hjem til storebror uansett og jeg hadde uansett planer om tidlig hjem. Men kunne vært foruten den natta for var tipp topp etter jeg hadde dusja på føden. Var merkbart at vi var annengangs på barsel for snakket knapt med noen av de som jobba der. Passa meg fint. Jeg ga ikke noe uttrykk for å trenge noe heller, så jeg er fornøyd med alt. Er jo ikke deres feil de var stappfulle og at det var skrikende babyer;)

I dag skal jeg føde, har ikke troa, men kan jo håpe!

Liker datoen 140314 bedre enn 120314 men...Hahaha.

Hvis jeg ikke skal føde, skal jeg bake den sjokoladekaken jeg hadde planer om å bake i går.

I dag er det dårlig med planer, men må jo finne på noe så jeg ikke går på veggen... Tror jeg skal få tatt meg en tur til frisøren :) stusse litt på tuppene og ta noen striper!

I dag skal jeg føde, har ikke troa, men kan jo håpe!

Liker datoen 140314 bedre enn 120314 men...Hahaha.

Hvis jeg ikke skal føde, skal jeg bake den sjokoladekaken jeg hadde planer om å bake i går.

Skal du settes i gang i dag?

Back
Topp