Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å neida! Det ser veldig naturlig og pent ut!Vært å fiksa bryna! Ble de ikke litt for mørke..? Jaja, det får jeg ikke gjort noe med nå![]()
Så fine klær du har på degVis vedlegget 53410Vis vedlegget 53411
Ute og vralter i håp om kynnere/rier. Hadde trodd at steile oppoverbakkene skulle gjøre susen, men den gang eineste stopp: trappene i hoppbakken.
Ser for meg at jeg ser noe fjern ut med byklær og håndveske langt inni skogen, hehe.
Sent from my iPhone using BV Forum
Synes også de var veldig dine og naturlige.Vært å fiksa bryna! Ble de ikke litt for mørke..? Jaja, det får jeg ikke gjort noe med nå![]()
Det skal iallfall ikke stå på innsatsen! Hørtes herlig ut med vaflerJeg har prøvd å sove litt uten hell, er stup trøtt!
Sitter å ser på Girls og strikker. Mannen skal snart lage vafler, nam!
Har foreløpig ikke hat en eneste kynne.
Vi har kommet oss hjem idag. 21 timer på barsel holdt i masse. Bodde på rom med 2 andre og babyene skrek hele natta. Min var stille, men lite/ingen søvn på noen av oss. Barsel var stapp full. Masse fødsler i går. Deilig å komme hjem!Nå koser vi oss. Lillebror er roligheten selv i forhold til hva storebror var, men kan vel ha litt å si at vi er veldig mye roligere også
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja. Jeg ville egentlig reise i går kveld. Men de ville jeg skulle vente til idag så en lege fikk sett skikkelig på han. Ble litt i seneste laget når han ble født klokka 15.Da håper jeg at fødsel drøyer et par dager, orker ikke 4-manns rom, da reiser jeg heller rett hjem. Var så kaotisk på barsel sist, orker ikke det igjen.
Ja. Jeg ville egentlig reise i går kveld. Men de ville jeg skulle vente til idag så en lege fikk sett skikkelig på han. Ble litt i seneste laget når han ble født klokka 15.
Vi har kommet oss hjem idag. 21 timer på barsel holdt i masse. Bodde på rom med 2 andre og babyene skrek hele natta. Min var stille, men lite/ingen søvn på noen av oss. Barsel var stapp full. Masse fødsler i går. Deilig å komme hjem!Nå koser vi oss masse og formen er fantastisk. Lillebror er roligheten selv i forhold til hva storebror var, men kan vel ha litt å si at vi er veldig mye roligere også
Uff, høres slitsomt ut. Vi var superheldige med hele oppholdet. Var fullt på barsel den dagen jeg fødte, men det førte bare til at vi fikk slappe av ekstra lenge på fødestua før vi skulle flyttes over. Var dobbeltseng på fødestua, så vi koste oss sammen alle tre. Etterpå fikk vi familierom, det var kjempefint og sambo var med meg hele tiden. Det var akkurat som et hotellromVi har kommet oss hjem idag. 21 timer på barsel holdt i masse. Bodde på rom med 2 andre og babyene skrek hele natta. Min var stille, men lite/ingen søvn på noen av oss. Barsel var stapp full. Masse fødsler i går. Deilig å komme hjem!Nå koser vi oss masse og formen er fantastisk. Lillebror er roligheten selv i forhold til hva storebror var, men kan vel ha litt å si at vi er veldig mye roligere også
Så herligUff, høres slitsomt ut. Vi var superheldige med hele oppholdet. Var fullt på barsel den dagen jeg fødte, men det førte bare til at vi fikk slappe av ekstra lenge på fødestua før vi skulle flyttes over. Var dobbeltseng på fødestua, så vi koste oss sammen alle tre. Etterpå fikk vi familierom, det var kjempefint og sambo var med meg hele tiden. Det var akkurat som et hotellrom
Ble også roligere på barsel de neste to dagene, så jordmødrene og barnepleierene hadde masse tid til oss. De pratet gjerne ekstra lenge, virket som de kjedet seg og hadde lite å gjøre. Flaks for oss! Vi fikk god innføring i amming, barnestell og fysioterapi for morI tillegg fikk vi også det privatlivet vi ville ha.
Vanligvis får man bare ha familierom i to dager, men siden det ikke var så mange som hadde født like etter med fikk vi være der i tre dager.
Jeg føler at vi har vært skikkelig heldige med både graviditet, fødel og barselopphold![]()
I dag skal jeg føde, har ikke troa, men kan jo håpe!
Liker datoen 140314 bedre enn 120314 men...Hahaha.
Hvis jeg ikke skal føde, skal jeg bake den sjokoladekaken jeg hadde planer om å bake i går.