Hva skal dere i dag?

I dag hadde gubben tatt seg fri fra jobb siden leiligheten skulle overleveres ny eier i dag tidlig. Det var det tydeligvis ei som ville være med på, for her satte riene i gang med 5 min mellomrom så fort jeg stod opp. Så da ble det overlevering av leilighet, mens jeg satt i bilen med rier, og så bar det rett på sykehuset. To timer senere var vår vakre lille skatt født. :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Oi oi, grattis!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I dag hadde gubben tatt seg fri fra jobb siden leiligheten skulle overleveres ny eier i dag tidlig. Det var det tydeligvis ei som ville være med på, for her satte riene i gang med 5 min mellomrom så fort jeg stod opp. Så da ble det overlevering av leilighet, mens jeg satt i bilen med rier, og så bar det rett på sykehuset. To timer senere var vår vakre lille skatt født. :)

What? Så jæ**** misunnelig!!
Hurra og gratulerer så mye med skatten <3

I dag skal jeg bare kose meg hjemme, strikke, se på trash, lese bok og kanskje sette på en klesvask.

Har en pakke på postkontoret jeg burde ha hentet, men tar det i morgen. Bestilte for lenge siden, er bla den Lilleba pysjen jeg kjøpte til 79kr.

Synes det er deilig det er helg og mannen skal være hjemme.

Jeg har lyst til å bake sjokoladekake, men jeg finner ikke bakekako i butikken her.

Fått avgårde Oliver på karneval i barnehagen, i mitt første hjemmelaga kostyme :) Og mestringsfølelsen er på topp!
Nå lader jeg opp til siste time hos fysio - etter denne er jeg on my own med fysioballen min :/ Liker ikke, jeg likte mine ukentlige massasjer! Så jeg har alvorlige planer om å stikke inn på Europris som ligger vegg i vegg med fysioterapeuten og kjøper en pose smågodt som trøst ;) Sofa resten av dagen - jeg er virkelig sliten for tida altså!

Høres ut som en drømmefødsel! :) Gratulerer så mye!!

Fått avgårde Oliver på karneval i barnehagen, i mitt første hjemmelaga kostyme :) Og mestringsfølelsen er på topp!
Nå lader jeg opp til siste time hos fysio - etter denne er jeg on my own med fysioballen min :/ Liker ikke, jeg likte mine ukentlige massasjer! Så jeg har alvorlige planer om å stikke inn på Europris som ligger vegg i vegg med fysioterapeuten og kjøper en pose smågodt som trøst ;) Sofa resten av dagen - jeg er virkelig sliten for tida altså!

Åhhh smågodt! Det fikk jeg skikkelig lyst på. Skal be de neste som besøker meg fra Norge ta med det!

I dag skal jeg vaske en haug med klær, og så skal jeg kjøpe inn siste rest til fødebagen :)

Jeg skal på kontroll på sykehuset i dag, grugleder meg :p Ellers har jeg lite planer... Gjøre klar fødebagen og overtale mannen til å vaske gulvene kanskje :P

Også taco da- det er jo fredag!

Idag skal jeg gjøre minst mulig, akkurat som igår. Det var en slapp dag det! Skal prøve meg på å skrive fødebrev da, fikk det anbefalt av jordmor siden jeg har noen bekymringer i forhold til fødselen som kanskje blir vanskelig å forklare når man kommer inn på føden med masse smerter fra rier. Synes det er litt vanskelig å skrive da, men får prøve likevel.
Jordmoren min jobber også på fødeavdelingen, så hun har vel erfaring med det her.
Ellers er det jo fredag, det betyr kjærestekos og Norske talenter!

jeg har gjort svært lite i dag - akkurat som legen sa jeg måtte ;-)

har vært en tur på biblioteket for å ha bøker til den tida jeg blir lagt inn, skrevet inn lillegutt (som begynner å bli stor) og pratet med mamma :-) Nå skal jeg snart begynne på middagen - og mere gjør ikke jeg i dag

Her har jeg strikka hele dagen siden jeg sto opp. Og siden jeg ikke fikk sove før 3 i natt var jeg ikke oppe før nærmere 11.30 i dag. Henta Herman i bhg, og tenker at neste gang han skal dit er han storebror!!!!!

Håper jeg får sove litt mer i helga altså..

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Henta Herman i bhg, og tenker at neste gang han skal dit er han storebror!!!!!️
Hehe, sånn kommer du sikkert til å tenke om ALT i helga! Siste fredagstacoen som enebarn, siste lørdagsgodtet osv.. Litt vemodig, men mest koselig kanskje :)

Du får prøve å slappe max av i helga!

Mannen har jobbehelg, så guttene og jeg styrer oss selv. Skal besøke faren min en tur, og ellers bare slappe av :)

Hehe, sånn kommer du sikkert til å tenke om ALT i helga! Siste fredagstacoen som enebarn, siste lørdagsgodtet osv.. Litt vemodig, men mest koselig kanskje :)

Du får prøve å slappe max av i helga!
Hehe.., er akkurat det jeg gjør. Sto opp med han i stad og tenkte at det var siste lørdagen med bare han. Gleder jeg men samtidig vet jeg ikke helt hva jeg føler. Ulempen med å vite dato kanskje? ;-)

Storebror 05.10.2011 ♥️

I dag skal jeg sove litt når gutta skal til frisøren en tur. Også skal vi prøve oss på en tur ut hvis ikke det pøsregner. Biff i kveld :-) også skal jeg se siste twilight filmen (henger litt etter) mens jeg fortsatt har ork og tid ;-)

Også må jeg muligens innom garn butikken. Har bare et prosjekt nå og det er en hettejakke i Marius mønster. Og er såå kjedelig før mønsteret. Men må få den ferdig i løpet av en mnd.

Storebror 05.10.2011 ♥️

Ingen planer. Kanskje jeg får med mannen på å kjøre en tur...
Ellers bare kose meg med mannen, slappe av, se TV, bli varta opp :)

Sendt bort mannen og arvingen. Planen er å slappe av men kjenner jg meg selv rett og som mannen sa, du sitter vel i ro et par min så kjeder du deg og finner på noe :) å han har nok helt rett :)

Mannen skulle ut i hagen å rydde litt i dag, så da ble jeg og Oliver med. Dum som jeg var så åpna jeg garasjen vår, som utelukkende fungerer som lagringsplass til alt annet enn bilen. Du kan TRO det rasla i redebyggerinstinktet når jeg så alle kassene med ting! Så nå har jeg fått rydda og kasta unna en del. Må på fyllinga en dag til uka å bli kvitt litt papp og søppel. Og når Oliver tar formiddagsluren sin nå skal jeg gå gjennom alle bildene jeg fant :) Typ 10-12 år gamle, fra jeg gikk på videregående! Gleder meg!

Jeg tenkte å vaske badegulvet og støvsuge stua. Dagens store planer:) Sambo er rastløs, vet ikke hva som går av han. Igår var han i garasjen og skrudde på bil til kl. 01. Her har jeg gått hjemme og stirra i veggen en måned, og han er rastløs! Han som jobber hver dag! Merkelig altså;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sovet ett par timer jeg da. Var godt.

Herman og sambo hadde vært på butikken for å kjøpe gave til babyen de da. :-) etterpå skal jeg pakke bag til Herman, legge i det siste i min bag. Sambo får pakke selv. Så skal det legges i bilen til i morgen.

Storebror 05.10.2011 ♥️

Back
Topp