Hva skal dere i dag?

Blir vel det samme som hver dag nå, amme, sove, kose, spise om og om igjen ;)
Hvordan har det gått med amminga? Null problem eller startproblemer? Er så spent på om jeg får det til!

Vi har vært ute i flere timer. Fikk kjøpt noen søte sparkedrakter med blåblomster på og YSL sminke til 100kr, sambo spanderte :D

Nå er jeg utslitt, tenkte å sove en time.

Sent from my iPad using BV Forum

Om en times tid blir det middag. Fløtegratinerte poteter, biff, salat og bernaise. Nomnomnom...

Så skal vi pakke ferdig og ut i bilen med det før jeg skal se på film og gubben kan gjøre hva han vil. Sove og så på sykehuset i morgen. Denne uka har gått sykt fort, og på denne tida på mandag er jeg mamma til TO!!!

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

I dag har jeg gått tur, raket løv i hagen og gjort sengen til babyen klar :) Tenkte å pakke fødebagen iløpet av kvelden, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å gå å plukke ut av den før fødselen :P

Har malt 1. strøk på doen, det gjorde jeg forsåvidt i går og, meeen det fikk den gamle tapeten til å boble seg helt vilt, så i går og i dag har jeg brukt ca 8 timer på å fjerne 2 lag med gammel tapet, blæh. Ble heldigvis bra til slutt :) Nå mangler det bare 2 strøk med maling i morgen, så er den ferdig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sove og så på sykehuset i morgen.️
Når i morra skal dere på sykehuset? Får dere beskjed om ca klokkeslett ting skal skje på mandag da? :)

Jeg har brukt ettermiddagen på å se gjennom gamle bilder, og lese litt i dagbøkene man skrev da man var yngre.. Tidvis ganske pinlig! Godt en har forandra seg de siste ti åra ;)

Når i morra skal dere på sykehuset? Får dere beskjed om ca klokkeslett ting skal skje på mandag da? :)

Jeg har brukt ettermiddagen på å se gjennom gamle bilder, og lese litt i dagbøkene man skrev da man var yngre.. Tidvis ganske pinlig! Godt en har forandra seg de siste ti åra ;)

Skal være der mellom 11 og 12. Går gjennom hele prosessen og blir evt lagt inn. Og får vite kl når de skal begynne på mandag.

Planen vår er at hvis vi får lov så skal vi ut å spise før sambo forsvinner til min bror for å overnatte.

Dagbøker ja... Huff.. Ene uka var det HAN som var den store kjærligheten og uka etter var det HAN ;-)

Storebror 05.10.2011 ♥️

Skal være der mellom 11 og 12. Går gjennom hele prosessen og blir evt lagt inn. Og får vite kl når de skal begynne på mandag.

Planen vår er at hvis vi får lov så skal vi ut å spise før sambo forsvinner til min bror for å overnatte. ️
Dere må være der såpass tidlig altså. "Evt lagt inn", så du MÅ ikke legges inn? Merker at jeg synes dette er innmari spennende! :) Kan ikke forestille meg alle tankene som må fare gjennom hodet ditt!

Vi har vært i Vinterparken på Hunderfossen og nå sover N. godt etter mange timer ute. Jeg og mannen skal kose oss med biff, film og godis:)

Her har jeg vasket et lass med jentetøy som jeg fikk i går, begynner å kjenne redebyggingen på høygir nå. Får nesten ikke plass til alt tøyet. Både mann min og O har vært dårlige i dag, så har vært en rolig dag. Fikk kjøpt meg noen ammetopper og ryddet litt, jeg da. Skal prøve å få bakt fastelavensboller i morgen.

Vaske litt stæsj, hente noen lamper og muligens en liten tur til byen.

Mannen skal bake skoleboller til meg i dag, gleder meg som en liten unge :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Hvordan har det gått med amminga? Null problem eller startproblemer? Er så spent på om jeg får det til!
Det har faktisk gått ganske greit. Tar en stund før man får inn melka, så man må bare amme og amme mest mulig for å få i gang. De første kveldene både på sykehuset og hjemme "juksa" vi med bittelitt mme på flakse. Bare sånn at ho skulle bli ordentlig mett og sove bedre. I går hadde jeg nok melk til å amme hele dagen og natta, så ho har sovet kjempe bra hele natt! Deilig å endelig hente seg inn igjen! Så det har gått greit, men det var mye mer jobb enn jeg hadde trodd! Før trodde jeg melka bare kom av seg selv og det var å putte puppen i munnen :P Men man får mye hjelp på barsel avdelingen å lære gode ammeteknikker/stillinger osv. Vi var så heldig at det var ledig familierom, så pappaen fikk bo sammen med oss. Absolutt verdt pengene! Nå er han også godt opplært i skifting, stell, bading osv så han er helt trygg på det. Kjempe flink å hjelpe og avlaste meg <3

Her blir det litt rydding og mye sløving.
Energien er ikke helt på topp, så orker ikke alt én burde.

Starta dagen med å vaske kjøleskapet. Det var egentlig det eneste fornuftige jeg hadde tenkt å foreta meg i dag. Men så bæsjer toåringen seg ut av både bleie og klær, friker litt ut av dèt stakkar, og løper hysterisk rundt i stua. Resultat; bæsj all over the place! YAMMY!! Så da fikk vi av guttungen klærne og fikk hevet ham i badekaret, jeg vaska stua mens mannen vaska badet. Nå går vaskemaskina, mens jeg har kapitulert på sofaen, og lurer på om jeg kommer meg opp igjen. Har ikke vondt i bekkenet hvis jeg ligger HELT stille!

Skulle bakt ettersom det er fastelavnssøndag, men tenker jeg sender gubben på butikken for å kjøpe en pose med 1-2-3 boller i stedet ;) Eller enda bedre; er bakern åpen?!

Bokstavelig talt en drittsøndag inntil videre..

Dere må være der såpass tidlig altså. "Evt lagt inn", så du MÅ ikke legges inn? Merker at jeg synes dette er innmari spennende! :) Kan ikke forestille meg alle tankene som må fare gjennom hodet ditt!
Kan reise hjem og komme tilbake i morgen. Men da må vi være her før 7 liksom uansett. Og vi har en time å kjøre liksom :-/

Levert Herman hos broren min nå. Var tøft å dra fra han. Ville ikke si hade til han heller for da hadde det blitt hyling. Så stjal en kos og så gikk han og onkel for å finne på noe så han ikke så vi dro. Lille gutten min...

Storebror 05.10.2011 ♥️

Har NULL energi i dag. Sitter andpusten i sofan og gjør nada.. vil ikke ha det slik i nesten fire uker til :/ Meen får vel prøve gjøre noe. Har en haug med klær som skal vaskes, senger som skal byttes på og ett hus som står på hue. Hjelper ikke at sambo og svigerfar legger fliser i yttergangen. Blir så mye rot av slik, og jeg liker ikke slikt rot :p Lillegull ble med mormor og bestefar på overnatting hos ene tanta si i går(bor halvannen time unna), så gleder meg til han kommer hjem seinere i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har vasket og småryddet litt. Skal snart til et vennepar på middag og fastelavnsboller :)

masse sammentrekninger i går, men i dag er det rolig :( kjedelig :(

Back
Topp