Hva skal dere i dag?

Er det verdt å kjøpe boka tror du? Er så dritt lei gutteklær med flammer og drager og krigsmotiver. Sånn at jeg har lyst å nekte å ta i mot hvis vi får, men kommer nok ikke til å gjøre det.. Syr og strikker en del selv, men vet ikke om jeg klarer å gjennomføre det. De vokser jo så fort! :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, jeg synes det er veldig mye fint i den! Mye basic som man kan fjøre litt om på selv.

Her slapper jeg av så godt jeg kan. Skulle støvsugd og rydda litt her, men samtidig er jeg litt redd for at vannet går eller jeg får rier hvis jeg styrer for mye. Hun får bare holde seg inne til mandag altså...️
Syns du skal holde deg helt i ro fram til Mandag jeg :) Gubben kan ta seg av huset, så kan du ta deg av deg selv og frøkna og kose masse med Herman!

Her var det tidlig kaffedate med ei venninne, og så har jeg vært å shoppa yttertøy til Oliver. Stakkar, han har bare hatt en svær og varm PompdeLux vinterdress i bhg, og det har jo vært nesten 10 varmegrader de siste dagene. Men alikevel har de ansatte pakka på ham både ull og fleece og dress, så nå fikk det bli en vårdress! :) Gøy å handle litt til han igjen også, har jo bare handla babytøy de siste mnd!

Syns du skal holde deg helt i ro fram til Mandag jeg :) Gubben kan ta seg av huset, så kan du ta deg av deg selv og frøkna og kose masse med Herman!

Her var det tidlig kaffedate med ei venninne, og så har jeg vært å shoppa yttertøy til Oliver. Stakkar, han har bare hatt en svær og varm PompdeLux vinterdress i bhg, og det har jo vært nesten 10 varmegrader de siste dagene. Men alikevel har de ansatte pakka på ham både ull og fleece og dress, så nå fikk det bli en vårdress! :) Gøy å handle litt til han igjen også, har jo bare handla babytøy de siste mnd!
Rydda litt på badet bare. Ellers skal han gjøre det meste ja. Jeg skal bare hente Herman de siste tre dagene før han blir storebror for etter ks må sambo hente han litt fremover.

Der sa du noe ja. Må ha ny dress til Herman. Går for name it jeg. Elsker de dressene.

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Der sa du noe ja. Må ha ny dress til Herman. Går for name it jeg. Elsker de dressene.
Ble Nameit her også :) Litt usikker på størrelsen, så jeg skulle gjerne prøvd den på ham, men det er visst uaktuelt! Kan glemme det så lenge han ser UmiZoomi i hvert fall :) Vet du om de er veldig store eller små i størrelse?

Idag var jeg på legebesøk, nå sitter jeg i sofaen og venter på mann og barn sksl komme hjem fra barnehagen og jobb. Så blir det pølsegrateng og fingermaling senere:-) avslappet kveld med familien. Prøver å sette pris på disse stundene nå som det er fødsel rundt hjørnet. Helst igår:-)

Ble Nameit her også :) Litt usikker på størrelsen, så jeg skulle gjerne prøvd den på ham, men det er visst uaktuelt! Kan glemme det så lenge han ser UmiZoomi i hvert fall :) Vet du om de er veldig store eller små i størrelse?
De er ganske normale i str egentlig. Jeg har tenkt å kjøpe 98 til Herman, han brukte 92 frem til i høst når vi ryddet den vekk. Men må sammenligne 98 og 104. For Herman er lang i overkroppen og kort i beina ;-) elsker forøvrig de dressene. Herman fikk fin første i str 80 eller 86 han. Holdbare og gode.

Her går det i bubble guppies

Storebror 05.10.2011 ♥️

Etter arbeidsdagen er over er det litt vask av barnehagetøy og rydde oppvaskmaskin før middag. Mann min lager det meste av middag nå og vaske guttungen på kvelden. Jeg hjelper bare til med rydding av rommet og ordne senga. Blir så fort kvalm av mat. Så blir det vel litt sofa og iPad før legge tid.
Gleder meg til permisjon og orke litt mer " husarbeid" og forberedelser til babyen kommer. Nå er jeg slakt kl 20.

De er ganske normale i str egentlig. Jeg har tenkt å kjøpe 98 til Herman, han brukte 92 frem til i høst når vi ryddet den vekk. Men må sammenligne 98 og 104. For Herman er lang i overkroppen og kort i beina ️
Gikk for 98, for Oliver er ikke så veldig stor..! Han brukte Kappahl sin i 86 fram til jul, men nå var den alt for kort. Håper liksom han kan bruke den nye til høsten også.

Har fortsatt ikke fått prøvd den på ham, for jeg gikk på en hormonsmell i sta, så nå ligger jeg i senga og furter mens jeg ser TV3 Play. GUD som jeg gleder meg til dette hormonhelvetet er over altså!!

Så herlig med en mann som er hjemme til normal tid (17:30, mot 20:00i går), han har laga middag og te til meg. Så deilig!
Han skjønte at dagen min hadde vært ganske møkk.
Dog gikk alt fint på sykehuset i dag, fint BT og urin. Så da var det bare å vente..

Om ikke lenge kommer jordmoren og setter siste runde med modningsakupunktur på meg hjemme i stua :)

Så skal jeg videre på uke 40 kontroll hos min vanlige jordmor. Før jeg tar metroen til byen og en tur til frisøren.

Storesøster er hjemme å har vinterferie i dag :) så vi ligger i senga å ser netflix akkurat nå, så skal vi vei å besøke venninna til arvingen.
Mamma'n bynne å bli alt for gravid.

Jeg hadde planer om å kjøpe inn siste rest til fødebagen i dag, men femåringen er ikke i form, så da slapper vi av på sofaen i stedet for :)

I dag skal jeg rydde litt i flyttekaoset før mannen kommer hjem fra jobb, så blir det vel kanskje en tur på Skeidar/Living og Møbelringen å se litt :)

Jeg skal støvsuge her. Og kose magen mens jeg fortsatt kan <3

Storebror 05.10.2011 ♥️

Sitter på cafe og spiser fastelavensbolle! Kjøpt den store guttestrikkeboka:) skal bare kose meg i dag:)

Første permisjonsdag i dag! :) Men føles ikke sånn, har jo vært hjemme siden tidlig i desember... Har fått vondt i ryggen/skinka på høyre side, og er litt spent pga det siden jeg skal ta siste fotoshoot før fødsel straks. Så nå sitter jeg og venter på ei lita tuppe på fire mnd og mamman hennes, skal ta dåpsbilder av lillejenta, og krysser fingrene for at bekken/rygg/rompe ikke hindrer meg alt for mye... Så blir det bilderedigering resten av dagen, så jeg blir ferdig så snart som mulig. Vet jo aldri når min egen lille tuppe har tenkt seg ut :)

Smårydding, og sofatjeneste! :) Lenge siden jeg bare har liggi på sofaen så lenge! Deilig :) Men nå vurderer jeg om jeg skal klatre opp på loftet, for jeg må finne fram det siste jeg trenger til kostymet til Oliver.. Men kanskje mannen skal få gjøre det når han kommer hjem!

I dag har jeg prøvd å ta det masse med ro på jobb, merker jeg er helt gående i hodet og rygg. Har begynt å forberede siste arbeidsdag på mandag. Har i tillegg hatt min kraftigste kynner til nå på vei hjem fra jobb, heldigvis kunne pappa hentet meg på jobb og Oliver i barnehagen i dag. Etter litt middag, klesvask og prat om de nye dinosaurtennene i munnen (6 års jeksler) har Oliver og jeg sett på Monster universitetet før han la seg.

Her har naboen fest så d er umulig å konsentrere seg om hva som er på tven... Så da får jeg heller prøve igjen å få pakke litt i fødebagen :) har tenkt å gjøre dette hver dag denne uken, men har hele tiden utsatt det for føler det blir så virkelig å nærme når denne er klar :p

I dag hadde gubben tatt seg fri fra jobb siden leiligheten skulle overleveres ny eier i dag tidlig. Det var det tydeligvis ei som ville være med på, for her satte riene i gang med 5 min mellomrom så fort jeg stod opp. Så da ble det overlevering av leilighet, mens jeg satt i bilen med rier, og så bar det rett på sykehuset. To timer senere var vår vakre lille skatt født. :)

Back
Topp