Hva skal dere i dag?

jeg har hatt mannen på overnatting og besøk av guttene i dag. Deilig å tilbringe litt tid med dem - spilte masse kortspill. Ikke mye annet å finne på et sykehus...

Nå kjeder jeg vettet av meg igjen, har på tv og leser på nettet. Savner familien min enormt. Var veldig tungt da de måtte dra og når jeg istad sa god natt til dem og får spm når jeg kommer hjem er det ikke lett å være hormonell alene på pasienthotell :-( Ja ja, får svar i morra formiddag hva som skjer videre

I dag har vi vasket ut leiligheten til gubben, så den er klar til overlevering neste uke.
Og så har vi vært ute og spist. Blir nok siste barnefrie restaurantbesøket på lang tid, så det var koselig. :)

Slimproppen poppa, og hatt smårier de siste timene, så da får vi bare smøre oss med tolmodighet og se hva som skjer utover dagen/kvelden/natta/uka. Kan jo ta lang tid...
Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag må jeg tørke støv og vaske håndklær, og DET er alle planene mine :( Hater de dagene... Må få unna ukeshandlinga da, så nå begynner det å ligne noe! Men kanskje det er greit med en dag med bare avslapning også :)

Jeg er helt skutt i dag, hater at jeg må en tur på sykehuset. Har bare lyst til å ligge i senga :(

Her ligger hele familien enda, i samme seng. Far i huset skal på jobb men tror han syns det er godt å sove litt lengre. Jeg og storesøster skal kose oss hjemme for det et Planleggingsdag i bhg.

Første dag i permisjon idag! Hva i alle dager skal jeg fylle dagene og ukene med..? Blir vel litt strikking og småpjusking i huset idag iallefall, håper ikke dagene fram til baby kommer blir aaaltfor lange :)

Første dag i permisjon her og :D Jeg og kjæresten skal på svangerskapskurs idag! Gleder meg :D

Jeg skal handle litt ammetopper og småstasj som skal pakkes i sykehusbagen. Er vel på tide å få pakket den når det er fire uker igjen. Har en følelse av at lillebror kommer før tia etter en helg med kynnere nesten hele tiden og en rar følelse i kroppen. Krysser fingrene for at det stemmer :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tenkte også å begynne å pakke fødebagen i dag.. Er 11 dager til termin så kan være greit å få den klar snart! :)

Jeg var ute og handlet garn til genser til meg selv og storesøster i dag tidlig, har tilbragt dagen foran TVen med strikking :) Deilig å slappe av!

Litt senere skal jeg ut og ukehandle før jeg henter storesøster i barnehagen, og så skal jeg på gravidyoga, nest siste gang i dag, spent på om jeg når den siste gangen eller om jeg føder før det :p

Jeg var ute og handlet garn til genser til meg selv og storesøster i dag tidlig, har tilbragt dagen foran TVen med strikking :) Deilig å slappe av!

Litt senere skal jeg ut og ukehandle før jeg henter storesøster i barnehagen, og så skal jeg på gravidyoga, nest siste gang i dag, spent på om jeg når den siste gangen eller om jeg føder før det :p
Hva slags gensere da?

Sent from my iPad using BV Forum

Har vært å nappa bryn så jeg ser grei ut til fotograferingen imorgen:)
Og så har jeg fått sydd noen filtfigurer til uroen jeg lager til babyen.
Og lappa hull på noen klesplagg jeg har klart å få hull på:)

Vedlegg

• 1393262659627.jpg
    1393262659627.jpg
    47,1 KB · Visninger: 24
I dag har jeg time hos jordmor - denne jordmora som gang på gang skremmer meg ved å insinuere at fødsel skjer i løpet av de neste dagene. Tar det ho sier med en munnfull salt i dag ;)

Og så får jeg besøk av en kollega som fikk baby i høst ♡ Tenker jeg blir greit klekkeklar når jeg får kose med ei lita frøken på under halvåret :)

Har hat migrene fra helvete i natt og fortsatt ganske vondt. Så skal holde senga i dag, håper jeg blir bedre..

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp