Hva skal dere i dag?

Hvor fikk du tak i den utrolig kule smekken? Jeg har en greie for sjiraffer...

Det avgjør saken... Jeg skal ut av huset i morgen;)

Imorgen skal jeg holde meg inne altså! Nå har jeg hatt to dager hvor jeg har vært sosial, og jeg er helt utslitt! Jeg og sambo var innom et par butikker idag også, og det gikk ikke bra! Ble kjempesvimmel, uvel og fikk vondt i korsryggen. Måtte ta pause på benken mellom hver butikk. Til slutt måtte jeg bare gi opp og bli på benken mens han handlet ferdig.
Jeg vil så gjerne, men jeg må nok bare innse begrensningene mine.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Imorgen er det runde to med modningsakupunktur, og skal handle karneval kostyme til jenta vår, og så er lønna kommet inn og få skvist inn litt shopping. Hehe

Andre runde med modningsakupunktur ellers bare slappe av. Migrene i dag også gitt..

Skal male to strøk på soverommet, tenkte å gå på formiddagskino mellom strøkene :)

Endelig rotet meg til en frisør time ( morsdagsgave) å så har jeg syk barn hjemme :( men vi prøver oss i vei :) iPad og boller så får jeg vel gjort litt :)

Er på veit til modningsakupunktur runde 2, og håper det skjer noe snart med enten modning eller fødsel. Hehe

Gi meg din energi!

Bare en vegg heldigvis, samboer mente vi ikke trengte å male inni skyvedørsgarderoben, jeg var ikke enig ;) Droppet kino, ble hjemmekino i stedet. Begynner å kjenne på avtagende energi jeg også altså, men er i bra form, og har ofte litt vanskeligheter med å begrense antall prosjekter :p

Jeg har akkurat trent litt, så resten av dagen skal gå til middagslaging og sofasliting :)

Haff, merker at man orker mindre om dagen altså! Vært på farta fra ti til tre, vært i Sverige og gått rundt på Nordbysenteret og titta, spist lunsj, handla mat og kjørt hjem igjen. Nå har jeg lagd og spist middag, og hvordan jeg skal klare å komme meg opp av sofaen igjen nå er en gåte :b Men jeg har endelig fått kjøpt det jeg trenger for å lage en uro til vesla, så det er det store prosjektet i kveld! Wish me luck ;)

Idag har jeg vært skikkelig slapp, sov til 11 men måtte likevel gå å legge meg igjen kl 14 for å sove en time til. Men på ettermiddagen fikk jeg plutselig mer energi, så da har jeg jaggu baka en haug med horn:) Fint å ha litt i fryseren, men godt mulig det blir spist opp før babyen kommer:)

Idag har jeg vært skikkelig slapp, sov til 11 men måtte likevel gå å legge meg igjen kl 14 for å sove en time til. Men på ettermiddagen fikk jeg plutselig mer energi, så da har jeg jaggu baka en haug med horn:) Fint å ha litt i fryseren, men godt mulig det blir spist opp før babyen kommer:)

Hehe ja jeg fylte frysen med ost å skinke snurrer som skulle være til barseltida.. Nå er det jaggu tomt :p Håper jeg får bakt en omgang til før baby kommer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal til legen å levere urinprøve, så på barseltreff (bare jeg som ikke har født), så på fødselsforberedende på sykehuse, så handle også hente svigers på flyplassen. Puh!

Vurdere å droppe barseltreffet, redd det blir litt for mye. Blir nok en hektisk helg også. Turte ikke å si til legen at jeg fikk besøk denne helgen også :( legen vil at jeg bare skal hvile og ligge i ro..

Akkurat sendt gutta ut av huset. Herman nektet å kle seg ut, men det er helt greit etter krigen om medisinen hans. Å få i han penicillin er lettere sagt enn gjort.

Nå skal jeg sove et par timer til, også på akupunktur for å se om det kan hjelpe med å snu vesla i magen

Fikk bestilt meg en frisør time plutsellig! Så nå er det bare å hive seg rundt og komme seg ut :) Greit å få litt oppfreshing, blir sikkert leeenge til neste gang jeg har tid å sitte noen timer i en frisør stol :P

I dag skal jeg prøve vaske ferdig kjøkkenet. Fikk tatt hovedreint på halve i går, deilig og få ryddet og vasket i alle skuffer og skap. Mye ræl man samler på! Ellers blir det nok sofa'n litt før shopping med minsten til karnevel i morra og venninnekveld seinere i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hjemme med sykt barn igjen! :( Nå innrømmet barnehagen at de måtte gjøre noe med rutinene sine, for jeg har henta Oliver pga sykdom tre ganger de siste tre ukene. Og avdelinga på andre siden av gangen har bare hatt ett utbrudd av omgangssyke i år! Menmen!

Så her er det sofa, dyne og Nick Jr - igjen.. Og ho mor som svir Visakortet på ebay - igjen.. Blitt et par solbriller og et smykke hittil, og så funderer jeg på et nytt smykkeskrin. Damn you ebay!

Back
Topp