Hva savner du sånn skikkelig?

Kondisen min! :)
 
Du må oppdatere når du har smak. Elsker hylleblomst.
Vettu, jeg har ikke smakt den enda! Da jeg skulle åpne den så jeg at den hadde 0,5%, så ble litt usikker og lot den stå. Spurte legen om dette da jeg var der på mandag, han sa det skulle gå fint. Men så her jeg glemt hele flasken! Kanskje jeg må ta den med når jeg skal besøke mine foreldre som har boblebad i helgen ;) takk for at du minnet meg på den!
 
ååååhhh.... vi skal to uker til Mallorca i sommer! Da vil den rødvinen bli savnet altså! Det glasset på terassen når mini sover.... *sukk*

Ja, vi er sånne super vin og foodie folk, så det kjennes, hehe. Skulle egentlig kjøre til moseldalen i Tyskland på vinferie, men blir heller en kjøretur til kroatia i stedet ;)
 
Ja, vi er sånne super vin og foodie folk, så det kjennes, hehe. Skulle egentlig kjøre til moseldalen i Tyskland på vinferie, men blir heller en kjøretur til kroatia i stedet ;)
ahhh.. på den vinferien hadde jeg trivest altså :p Jaja, kroatia høres ikke feil ut det heller da :)
 
Mallorca er deilig det og :) hvor på mallorca reiser dere?
ja, mallorca er helt innafor :) Vi reiser til Alcudia :) Har vært der to ganger før og bodd på det hotellet vi skal bo på en gang før, så vi vet heldigvis hva vi kommer til når det gjelder mat og renslighet. Nå visste ikke vi at vi var gravide da vi bestillte, men bestillte oss dit med hensyn til ettåringen :)
 
Du må oppdatere når du har smak. Elsker hylleblomst.
Det ble smaksprøve etter meg og min mor hadde delt nyheten med min tante ;) den var god, men litt for søt til hva jeg var i humør til der og da. Ett til to glass holdt. Den hadde et svensk navn, under stod det musserende fruktvin. Var helt klart en del hylleblomst i den.
 
For meg er det spekemat, kald potet og smør jeg assosierer med sommer, så det er et stort savn... Ellers kjenner jeg at et glass rødvin definitivt hadde gjort susen for studiene mine :p
 
Savner å kunne drikke vin. Skal i to bryllup, en innflytningsfest (år siden jeg var på sist), to festivaler, to konserter og en tysklandstur før jeg er ferdig poppa
 
Back
Topp