Hva savner du sånn skikkelig?

ElisabethI

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Det er ingen hemmelighet at vi må holde oss unna en del goder disse månedene. Hva savner du sånn skikkelig masse?
 
Her teller jeg nesten dager til jeg kan spise salami, vossafår og mør på skiva! Har allerede bestillt det med mannen på sykehuset i det babyen er på utsiden :p
 
Mener du kan fryse det ett døgn, så er det trygt å spise:)

Jeg har fått dilla på sur godis og frukt, men så fikk jeg beskjed om svangerskaps diabetes, så er ikke rom for cravings:-/
 
Her teller jeg nesten dager til jeg kan spise salami, vossafår og mør på skiva! Har allerede bestillt det med mannen på sykehuset i det babyen er på utsiden :p


Spise salami jeg :p
Gjort det med alle de 3 andre også
 
Mener du kan fryse det ett døgn, så er det trygt å spise:)

Jeg har fått dilla på sur godis og frukt, men så fikk jeg beskjed om svangerskaps diabetes, så er ikke rom for cravings:-/
Dessverre dør ikke alle bakteriene av frysing, men steker du det på over 70*C i over 4 min (eller til det er gjennomstekt), er det trygt. :)

Det finnes forresten godteri for diabetikere, som er uten sukker.
Sjekk på nettet om det er utsalgssteder nære deg. :)
 
Mener du kan fryse det ett døgn, så er det trygt å spise:)

Jeg har fått dilla på sur godis og frukt, men så fikk jeg beskjed om svangerskaps diabetes, så er ikke rom for cravings:-/
har hørt at ikke alle bakteriene dør av det.. tror toxoplasma bakterien dør ved frysing, men ikke listeria :( Har du fått svskpdiabetes allerede nå? Uff :/ Jeg må nok ta glukosetest, men ikke før uke 24 tror jeg det var (måtte det forrige gang også) men slapp heldigvis unna diabetesen den gangen :)
 
Jeg savnet ordentlig stekt biff (medium minus) og rå fetaost.
Salami spiste jeg på ostesmørbrød og pizza, og noe annet savnet jeg ikke. :)
 
Dessverre dør ikke alle bakteriene av frysing, men steker du det på over 70*C i over 4 min (eller til det er gjennomstekt), er det trygt. :)
det jeg og har hørt.. så jeg venter fint til desember :)
 
Jeg savnet ordentlig stekt biff (medium minus) og rå fetaost.
Salami spiste jeg på ostesmørbrød og pizza, og noe annet savnet jeg ikke. :)
ååhh.. ja! Den biffen! Den savner jeg også.. Savnet etter disse tingene bare kicker inn i det jeg får to streker :p
 
Salami spiser jeg på pizza eller ostesmørbrød. Det holder for meg:)
Men en kald øl i sommersola hadde ikke gjort noe. Er tredje sommeren på rad jeg ikke får tatt den. Blir ikke helt det samme med alkoholfri:p
 
Salami spiser jeg på pizza eller ostesmørbrød. Det holder for meg:)
Men en kald øl i sommersola hadde ikke gjort noe. Er tredje sommeren på rad jeg ikke får tatt den. Blir ikke helt det samme med alkoholfri:p
heldigvis liker ikke jeg øl, men et glass rødt er også høyt på lista! :)
 
Savner spekeskinke. Spiser det på pizza, men det blir noe helt annet.

Blodig biff er også noe jeg savner..
 
Savner spekeskinke. Spiser det på pizza, men det blir noe helt annet.

Blodig biff er også noe jeg savner..
ja, den biffen altså! Mannen vil at vi skal på big horn å ha alenekveld uten barn, men jeg synes nesten det er bortkasta siden biffen min må være ihjelstekt :p liker den medium :)
 
Back
Topp