Hva savner du sånn skikkelig?

Trallalaaaaa... Spiser både spekeskinke og brie jeg, gjorde det sist også. Sprø jeg :D

Savner egentlig å kunne spise normalt, uten kvalme.. Ellers savner jeg å dele ei flaske vin med mannen i mitt liv, samt være i form til å sitte oppe og faktisk nyte det ❤️

Last edited:
Både biff, rødvin, spekemat og røkt laks er det jeg savner mest akkurat nå.
Og det til tross for at jeg stumpa røyken og snusen samme dagen som jeg fant ut at jeg var gravid.

Hvordan er regelen på koffein foresten? Blir ikke helt klok.

Cider på sommerkvelder og biffen, samt spekematen er vel topp 3 :) Men er sååå verdt å gå uten noen få mnd ;)

Både biff, rødvin, spekemat og røkt laks er det jeg savner mest akkurat nå.
Og det til tross for at jeg stumpa røyken og snusen samme dagen som jeg fant ut at jeg var gravid.

Hvordan er regelen på koffein foresten? Blir ikke helt klok.
Røkt laks kan du spise, men den må være åpnet samme dag og ha lang holdbarhet før den går ut :) spurte legen min om det forrige gang for jeg gikk gravid i jula og var lite giret på å bare spise graddost :p legen min er veldig streng på hva man kan spise, så stoler på henne :)

Røkt laks kan du spise, men den må være åpnet samme dag og ha lang holdbarhet før den går ut :) spurte legen min om det forrige gang for jeg gikk gravid i jula og var lite giret på å bare spise graddost :p legen min er veldig streng på hva man kan spise, så stoler på henne :)

Godt å vite. Bare eggerøre er litt kjiipt ;-)

ja, den biffen altså! Mannen vil at vi skal på big horn å ha alenekveld uten barn, men jeg synes nesten det er bortkasta siden biffen min må være ihjelstekt :P liker den medium :)
Ja, det hadde jeg tenkt også. Du får forsiktig foreslå en annen resturant :p

ja, den biffen altså! Mannen vil at vi skal på big horn å ha alenekveld uten barn, men jeg synes nesten det er bortkasta siden biffen min må være ihjelstekt :P liker den medium :)
Blir fort litt tørt og seig om det er ihjelstekt :p får heller ha det til gode til ;)

Savner salami og medium biff. Forholder meg til matportalen sine anbefalinger. Hvorfor ta sjansen på å spise noe som potensielt kan skade barnet, selv om risikoen er liten? Ville aldri tilgitt meg selv om den ene skiven salami inneholdt listeria og min egoisme skadet barnet. Det er snakk om 9 måneder uten, noe man burde klare. Salami på ostesmørbrød og biff gryte er jo gode alternativer om man er altfor fysen. Foresten var den brødskiven med salami etter fødselen noe av det beste jeg noen gang har spist :)

Savner salami og medium biff. Forholder meg til matportalen sine anbefalinger. Hvorfor ta sjansen på å spise noe som potensielt kan skade barnet, selv om risikoen er liten? Ville aldri tilgitt meg selv om den ene skiven salami inneholdt listeria og min egoisme skadet barnet. Det er snakk om 9 måneder uten, noe man burde klare. Salami på ostesmørbrød og biff gryte er jo gode alternativer om man er altfor fysen. Foresten var den brødskiven med salami etter fødselen noe av det beste jeg noen gang har spist :)
er absolutt enig i dette! Den følelsen hvis noe skulle ha skjedd tror jeg ikke jeg hadde klart å hanskes med, så de 9 små (lange) mnd skal jeg veldig fint klare :) Her fikk jeg skive med mør når babyen ble veid og målt i fjor og den møren har aldri smakt bedre :P ellers var mannen ganske flau når jeg i dagene etter satt i barselkafeen og fyllte på salami på skiva så det nesten var salami med skive på :P Tror ikke han vet hvordan det er ha ha craving i ni mnd :P

Jeg spiser ikke rødt kjøtt,men her forleden dag fikk jeg Sååå lyst på salami. Har sikkert ikke spist det på over 10 år!!!

Spekeskinke, kommer til å bli verre utover sommeren.

Spekeskinke! Og kald hvitvin på sommerkveldene.. :)

Vel, for å være på den sikre siden så pleide jeg å kose meg med rista brød med salami og brie med rødvin til... så savner alt!! :D

Fenalår ,spekemat,tørrfisk,gravlaks og marinert hvalkjøtt som ikke er stekt.

Back
Topp