Hva savner du sånn skikkelig?

Vi kan vel spise biff? Jeg trodde de skadelige bakteriene er på overflaten av kjøttet og at det dermed er trygt å spise medium stekt biff, så lenge det er filet (noe biff naturligvis er) og det har en god stekeskorpe?

Jeg savner iskald øl. Jeg er langt i fra noen stordrikker til vanlig, men jeg savner å kunne ta meg en pils på fredagskvelden. Er glad i vin også, men jeg synes vin blir så mektig, på en måte, at det er sjelden vi har det.
 
Vi kan vel spise biff? Jeg trodde de skadelige bakteriene er på overflaten av kjøttet og at det dermed er trygt å spise medium stekt biff, så lenge det er filet (noe biff naturligvis er) og det har en god stekeskorpe?

Jeg savner iskald øl. Jeg er langt i fra noen stordrikker til vanlig, men jeg savner å kunne ta meg en pils på fredagskvelden. Er glad i vin også, men jeg synes vin blir så mektig, på en måte, at det er sjelden vi har det.

Det skal vel være gjennomvarmet på 70 grader for å drepe alle bakterier.

Her må jeg uansett spise mindre rødt kjøtt o.l., så graviditeten er en måte å venne meg av det på :)
 
Ingenting. Eier ikke matlyst, så må tvinge i meg mat... eneste jeg har lysst på er Mozell, og det kan jeg heldigvis drikke (i normale mengder) uten problem
 
Savner ingenting nå, men kjenner at høstens rakfisklag skal bli vonde å gå glipp av. Det blir min julegave i år :D
 
Måtte brått slutte å røyke og snuse. Og på varme dager som nå må jeg innrømme at en iskald øl og en røyk er savnet :p
 
Måtte brått slutte å røyke og snuse. Og på varme dager som nå må jeg innrømme at en iskald øl og en røyk er savnet :p

Jeg måtte slutte i forrige svangerskap (Jan 2011), det syns jeg var kjempe tungt, men for å motivere sa jeg til meg selv at det var bare midlertidig. Jeg utsatte hele tiden røykeoppstart da mini samsov og ammet leeeeeeeenge. Og i den prosessen glemte jeg hele røyken, og da bestemte jeg meg for å aldri begynne igjen. Det frister bare ikke mer. Det syns jeg er veldig deilig nå, men jeg må si jeg føler med deg for jeg husker hvordan det var :)
 
Jeg måtte slutte i forrige svangerskap (Jan 2011), det syns jeg var kjempe tungt, men for å motivere sa jeg til meg selv at det var bare midlertidig. Jeg utsatte hele tiden røykeoppstart da mini samsov og ammet leeeeeeeenge. Og i den prosessen glemte jeg hele røyken, og da bestemte jeg meg for å aldri begynne igjen. Det frister bare ikke mer. Det syns jeg er veldig deilig nå, men jeg må si jeg føler med deg for jeg husker hvordan det var :)

Ja har ikke rørt nikotin siden 1 mai og ikke planer om å starte :) men når suget kommet og denne varmen, så kommer savnet :p men gått veldig fint å slutte :)
 
Ja har ikke rørt nikotin siden 1 mai og ikke planer om å starte :) men når suget kommet og denne varmen, så kommer savnet :p men gått veldig fint å slutte :)

Så bra! Jeg husker jeg syns det var veldig tungt da jeg slutta, nesten en salgs sorgreaksjon.. Haha :)

Savner et glass rosévin i varmen jeg, sukk!
 
Eneste jeg savner er fenalår. Forhåpentligvis er ungen ute til jul, og da ligger det nok klart. :)
Jeg savner det heldigvis ikke enda, men er veldig lykkelig over at babyen uansett overtid er ute til jul :) var veldig kjipt forrige svskap og være gravid midt i alle den deilige spekematen :p
 
Jeg savner det heldigvis ikke enda, men er veldig lykkelig over at babyen uansett overtid er ute til jul :) var veldig kjipt forrige svskap og være gravid midt i alle den deilige spekematen :p
Ser for meg overtid som med de fire andre, er jeg skikkelig uheldig havner jeg i fødsel på julaften, hadde jo vært typisk. :p har gått alt fra 3-13 dager over så spent ja. men får ta det som nyttårskos i værste fall. :)!
 
Nå tenker jeg hardt her, kommer ikke på noe... Jeg drikker ikke, røyk/ snus syns jeg bare er tett (heldighvis), og matlysten er blæ i varmen...
 
Nespresso på morgenen. Var skikkelig ille de første par ukene, var helt avhengig, men nå kjenner jeg ikke suget lengre. Vet man kan drikke litt kaffe, men klarte ikke å holde meg under grensa hvis jeg drakk espresso på morgenen, så nå drikker te/iskaffe om jeg har lyst på ellers.

Og en svart øl til grillmaten, finnes ingen alkoholfrie alternativer heller... Har sagt at til jul SKAL jeg ha en til julematen, det kommer til å bli sååå godt :D Med mindre jeg går veldig på overtid da...
 
Back
Topp