Hva savner du sånn skikkelig?

Skulle gjerne hatt spekeskinke til melonen, og en iskald corona og en røyk nå i varmen!
Fant en hylleblomstsaft i alkoholfrihyllen på polet. Gleder meg til å prøve den :)
 
Jeg har savner fetaost sånn helt utrolig! For jeg blandet pasteurisert/upasteurisert, haha. Skal fortelle om en stor lykke da jeg fant ut at jeg fint kunne spise feta ost.

Sommern er reddet!! :) :)
 
Jeg har savner fetaost sånn helt utrolig! For jeg blandet pasteurisert/upasteurisert, haha. Skal fortelle om en stor lykke da jeg fant ut at jeg fint kunne spise feta ost.

Sommern er reddet!! :) :)
Haha! ja, DET er lykke det :) spiser fetaost, men kun når den er helt nyåpnet. Vet ikke hvor strenge vi må være på den osten, men tar ingen sjanser :p
 
Fikk så sykt lyst på morrpølse når jeg var på butikken i går. Måtte virkelig ta meg i nakken da altså.. Det spist jeg på sykehuset etter fødsel med førstemann :p
 
Salami :shifty: Skikkelig frustrerende når jeg har tre andre rundt matbordet og alle sitter å koser seg med skiva si. Hahah :-D
 
Fikk så sykt lyst på morrpølse når jeg var på butikken i går. Måtte virkelig ta meg i nakken da altså.. Det spist jeg på sykehuset etter fødsel med førstemann :p
det gjorde jeg også, og har allerede bestilt det til denne fødselen også :p
 
Salami :shifty: Skikkelig frustrerende når jeg har tre andre rundt matbordet og alle sitter å koser seg med skiva si. Hahah :-D
off, ja! Jeg lagde ei skive til mannen i dag med salami og jeg bare sto å sniffet inn den lukta :p Gud som jeg gleder meg!! :p
 
Kald utepils!! Og nå når vi skal på ferie: Rødvin til maten!!
ååååhhh.... vi skal to uker til Mallorca i sommer! Da vil den rødvinen bli savnet altså! Det glasset på terassen når mini sover.... *sukk*
 
du kan spise blåskjell, men må være forsiktig, være obs på blåskjellvarsel og de må være godt varmebehandlet :) Selv tør jeg ikke da jeg ikke er noen blåskjellekspert :p
 
Spekemat er d største savne her... Vi snakka om å dra til Spania i sommer, er glad vi dropper d når jeg ikke kan drikke vin og spise ost og skinke!

Jeg er veldig glad i både øl og vin, og trodde d skulle bli hardt å holde seg unna, men er så var på sterke lukter, så vin frister ikke i d hele tatt!
 
du kan spise blåskjell, men må være forsiktig, være obs på blåskjellvarsel og de må være godt varmebehandlet :) Selv tør jeg ikke da jeg ikke er noen blåskjellekspert :p

Samme her :D Så da venter jeg. Men savner det nå på sommeren... Er så godt i hvitvinsaus
 
Back
Topp