Hva mangler dere til baby?

En tråd i 'April 2018' startet av snippsnappsnuppa, 23 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. GunnElise Flørter med forumet

Samme her. 7 år siden sist og har kvittet oss med alt

2. Mammalykke Gift med forumet Januarhula 2014 VIP *Aprilbaby 2018*

Vi mangler vogn, bilstol, vippestol, ergobaby, newbornsete til tripp trapp og klær dersom det blir jente.

3. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Enig i det. Holder med en om gangen.

Er bra det går an å kjøpe brukt og, tenker vi kommer til å gjøre det denne ganga. Ikke madrass da.

Litt av hvert å ordne seg da :) gøy det da

Ny vogn kan du kjøpe da ja! Har lyst på ny vogn selv, men må nok bruke denne litt til. Bedside crib ville ikke mini sove i, vi lånte en. Men genial hvis de først sover der.

Blir storshopping på dere da!

Ny bil ja, det er jo kjøpet sitt :) sånn elektrisk vippestol skulle vi og hatt. Og der sa du noe, ei ekstra vogn til soving er ikke dumt, vi bor i 2. etg og jeg ser for meg at baby kan sove på verandaen noen lurer. Vi kan jo lage oss en strikketråd etterhvert?

Kos med søskenvogn da! Mini her kunne nok tenkt seg det men han er litt for stor ;) Syns Donkey ser fin ut. Har Cameleon og veldig fornøyd med den.

4. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Litt på handlelista der og ja...trenger også klær om det blir jente-eller, trenger og trenger-har mest nøytralt fra før. Har lyst på er det vel ;)

5. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Madrass og dyne kjøpte vi nytt ja [emoji4] har de fra gutten så tenker å sende de på rens og bruke opp på nytt [emoji4]

• Liker Liker x 1
  6. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Det er smart ja! Dynene kan en vel bare vaske? Lurt å rense madrass. Vi solgte hele rukla da han fikk stor seng, så blir vel å kjøpe brukt seng og ny madrass tenker jeg. Har alt av dyner og sånn liggende.

7. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Har ganske mye, men mangler seng, madrass og bagvogn. Det er hva jeg kommer på nå i første omgang. Skulle nok hatt litt nye bodyer og strømpebukser, men det kan vi jo ønske oss.

8. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Er dundyne og har ikke tørketrommel, så tenkte at de kunne gjøre det denne gangen [emoji4] har alt liggende i garasjen, så blir artig den gangen de skal taes fram igjen [emoji4] må bare finne ny plass å bo først [emoji16] leier bare leilighet med 2 soverom [emoji85]

9. Rugenella Flørter med forumet

venter min første vel og merke, og vi mangler også ganske riktig ALT! blir skremt når jeg ser på alt vi trenger og ser hva alt koster. det er himla dyrt med vogn, seng og madrass, bilsete og base, voksiposer, vugge ++++
    vi kommer til å kjøpe mye brukt i hvertfall ;)

10. gravidlykke19 Glad i forumet

Bedside crib, stellebord, vugge eller lekegrind i stua, babynest og ny vogn (vogndilla!) har bare 3 nå [emoji85]

11. Tropehus Forelsket i forumet Vårspirene 2021 *Aprilbaby 2018*

Vi mangler alt unntatt baggen til vogna som vi haiet på tilbud. Jeg og mannen er utstyrsfantaster men skal prøve å begrense oss til å bare kjøpe det man "må ha. Foreløpig har vi tenkt på seng, stellematte, vogn, bæresele av noe slag, bilstol, babycall samt naturlig tilbehør til disse tingene og litt klær i de minste str.

Hva annet MÅ man ha? Dere som har erfaring?

12. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Hehe dyrt å få barn :p Men du får mye fint på ikea da! Kjøpte sprinkelseng, madrass og stellebord der og det kom vel på 2000 til sammen (De har billigere varianter og), voksipose kjøpte jeg på 50% men har aldri tatt den utav emballasjen fordi vi bare brukte dyne og teppe :) Vogna kjøpte vi brukt til 2500 så sparte 8-10000 der og ;) Eneste plassen jeg ikke ville spart på pengene var på bilstol :)

13. Katrine92 Glad i forumet *Aprilbaby 2018* Julimammaer 2016

Brystpumpe er kjekt å ha om du skal være borte noen timer, eller om du får mye spreng i starten :) Veldig fornøyd med ergobaby 360 bæreselen, og babycallen kjøpte vi til 2-300kr på Clas ohlson, funker helt supert :D

14. Rugenella Flørter med forumet

ja vi kommer ikke til å kjøpe det dyreste av det dyre og ikea har mye fint :)
    nei bilstolen skal kjøpes ny :)

15. Strikkemammaen Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Jeg mangler absolutt alt! Er gravid for første gang. Det eneste jeg har er babyteppe som jeg har strikket selv. :)

16. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Mye som kan kjøpes brukt, og klær får en som regel en del av uansett da.

Er jo mye en ikke trenger også...bilsete, vogn, stelleplass, seng/vugge og bleier og litt klær/teppe kommer en langt med i starten. Men er godt å ha ting på plass da.

Så koselig med teppe! En behøver jo ikke ha alt klart på forhånd.

17. Maria0417 Betatt av forumet *MIA* *Aprilbaby 2018*

Vi trenger nytt babynest ettersom det jeg sydde til nr 1 var utslitt etter nr 2[emoji1] Mer enn det vet jeg sannelig ikke[emoji848] Eller jo, må ha en tripptrapp til[emoji1360]

• Liker Liker x 2
  18. ønskebarn<3 Glad i forumet Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Mangler seng.
    bilstol til storebror da lille arver den,
    og en ny Babycall.
    Skal låne søskenvogn fra ei venninne. Ellers får jeg se ang kjønn om det blir arving fra storebror eller om det blir shopping til jente denne gangen. Tror jeg har det meste fra storebror som bare er 7mnd:p

Tror vi venter med oppussing av barnerom til neste sommer. Så da kjøper vi kommode og Div da.

• Liker Liker x 1
  19. Stinky Elsker forumet Himmelbarn ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Har seng, thats it[emoji14]

• Liker Liker x 1
  20. Vårbabyenvår <3 Betatt av forumet

En ny tripp trapp m/babysete og seng [emoji169]

Del denne siden