Hva mangler dere til baby?

En tråd i 'April 2018' startet av snippsnappsnuppa, 23 Aug 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Spire_ønske Glad i forumet

Sniker fra mars.
    Samme her! Er utrolig dyrt alt sammen[emoji85] Får hjertebank av å se prisene hehe [emoji23]

2. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Noen som har denne? Så den i butikken og virket ganske bra! Noen som vet pris? Det er stokke, så regner med den koster litt :p

3. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

4. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

Vi har sprinkelseng, vippestol og småting, men solgt vogn, bilstol og det meste annet. Klær har vi en del av fra storesøsken. Gleder meg til å få vogn i hus og alt annet på plass, men har tenkt å ta slikt etter jul :) kanskje vi får noe til jul også. Det hadde jo vært kjekke julegaver :D

5. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Vi er heldige og kan benytte oss av januarsalget også[emoji87][emoji1360]

• Liker Liker x 3
  6. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Den er så utrolig søt! Men syns det er dyrt for noe som ikke kan brukes mer enn bare noen måneder, regner jeg med?

7. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Enig! Den er så liten så jeg renger med den er fra 0-3 mnd :/ men virker genial med måten man kan "bysse" babyen på:)

8. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Ja, enig. Kanskje du kan finne den brukt et sted?

9. Happymama Elsker forumet *Aprilbaby 2018*

Har alerede satt på et automatisk søk på Finn.no [emoji23]

• Liker Liker x 1
  10. Donna Glad i forumet *Aprilbaby 2018*

God ide!! Takk for påminnelse

• Liker Liker x 1
  11. MammaPusen Blir kjent med forumet

Her blir det ny seng, ny vogn og mulig ny bil stol. Har stol å base, men må se litt på det. 5 år siden sist. Så vi må ha alt nytt av klær uansett kjønn ❤️

12. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Fader ja, bilstolen er jo fem år...må man kjøpe ny da?

13. Niomi88 Gift med forumet *Aprilbaby 2018*

Etter det veivesnet sier at isoporen vil bli dårligere og dårligere så skal bilstoler over 5 år kasseres. Vi må selv kjøpe ny å.

14. Noemie Glad i forumet ♡Junigull 2016♡

Om vi får en jente mangler vi ingenting, men blir det en liten gutt må vi handle inn mye blått [emoji4]

15. Turbotrolla Elsker forumet Mailykke 2018 Septemberbarna 2019

Må kjøpe seng, vogn, bilstol og stellebord + litt småtterier. Det aller meste etter minstemann er gitt bort siden vi slettest ikke skulle ha flere, men slik ble det vist ikke :) men gleder meg til vi kan begynne å handle etter ul.

16. Nellie Flørter med forumet

Vår stol er fra 2012 og blir 6 år gammelt, brukt av 3 barn. Men er like helt og fint. Vi kommer til å bruke dette nå den siste gangen. Ser de anbefaler mellom 5 og 7 år.

• Liker Liker x 1
  17. MammaPusen Blir kjent med forumet

Du det lurer jeg på å.... om vi må eller om vi kan bruke den. Håper noen kloke hoder see dette å kan hjelpe oss litt ❤️

18. MiniMEEE Betatt av forumet *Aprilbaby 2018*

Vi trenger ny stellematte, ammepute, base eller ny bilstol til eldste, tripp trapp-stol og ny sovepose til eldste. Eldste har veldig nært forhold til uroen sin, så det kan vel hende vi trenger en ny til mini. Det blir nesten litt kjedelig lite å kjøpe

19. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Takk! Er bare brukt til ett barn, så jeg tror vi tar sjansen. Ikke slitt i det hele tatt heller.

• Liker Liker x 1
  20. SloppyJane Gift med forumet Himmelbarn Novemberlykke 2020

Ikke glem black friday i november [emoji85][emoji23][emoji7]

• Liker Liker x 2

Del denne siden