Hva mangler dere til baby?

venter min første vel og merke, og vi mangler også ganske riktig ALT! blir skremt når jeg ser på alt vi trenger og ser hva alt koster. det er himla dyrt med vogn, seng og madrass, bilsete og base, voksiposer, vugge ++++
vi kommer til å kjøpe mye brukt i hvertfall ;)
Sniker fra mars.
Samme her! Er utrolig dyrt alt sammen[emoji85] Får hjertebank av å se prisene hehe [emoji23]
 
Noen som har denne? Så den i butikken og virket ganske bra! Noen som vet pris? Det er stokke, så regner med den koster litt :p
d0e5886e1fdd3d6c462b54f810c63cb2.jpg
 
Vi har sprinkelseng, vippestol og småting, men solgt vogn, bilstol og det meste annet. Klær har vi en del av fra storesøsken. Gleder meg til å få vogn i hus og alt annet på plass, men har tenkt å ta slikt etter jul :) kanskje vi får noe til jul også. Det hadde jo vært kjekke julegaver :D
 
Vi har sprinkelseng, vippestol og småting, men solgt vogn, bilstol og det meste annet. Klær har vi en del av fra storesøsken. Gleder meg til å få vogn i hus og alt annet på plass, men har tenkt å ta slikt etter jul :) kanskje vi får noe til jul også. Det hadde jo vært kjekke julegaver :D

Vi er heldige og kan benytte oss av januarsalget også[emoji87][emoji1360]
 
Noen som har denne? Så den i butikken og virket ganske bra! Noen som vet pris? Det er stokke, så regner med den koster litt :p
d0e5886e1fdd3d6c462b54f810c63cb2.jpg
Den er så utrolig søt! Men syns det er dyrt for noe som ikke kan brukes mer enn bare noen måneder, regner jeg med?
 
Her blir det ny seng, ny vogn og mulig ny bil stol. Har stol å base, men må se litt på det. 5 år siden sist. Så vi må ha alt nytt av klær uansett kjønn ❤️
 
Her blir det ny seng, ny vogn og mulig ny bil stol. Har stol å base, men må se litt på det. 5 år siden sist. Så vi må ha alt nytt av klær uansett kjønn [emoji173]️

Fader ja, bilstolen er jo fem år...må man kjøpe ny da?
 
Om vi får en jente mangler vi ingenting, men blir det en liten gutt må vi handle inn mye blått [emoji4]
 
Må kjøpe seng, vogn, bilstol og stellebord + litt småtterier. Det aller meste etter minstemann er gitt bort siden vi slettest ikke skulle ha flere, men slik ble det vist ikke :) men gleder meg til vi kan begynne å handle etter ul.
 
Vi trenger ny stellematte, ammepute, base eller ny bilstol til eldste, tripp trapp-stol og ny sovepose til eldste. Eldste har veldig nært forhold til uroen sin, så det kan vel hende vi trenger en ny til mini. Det blir nesten litt kjedelig lite å kjøpe
 
183b1b25e43a0821aa5bbfdccd746ddc.png


Vår stol er fra 2012 og blir 6 år gammelt, brukt av 3 barn. Men er like helt og fint. Vi kommer til å bruke dette nå den siste gangen. Ser de anbefaler mellom 5 og 7 år.
Takk! Er bare brukt til ett barn, så jeg tror vi tar sjansen. Ikke slitt i det hele tatt heller.
 
Back
Topp