Hva hvis...

11 dpo

- og hvit test, jeg tok ikke crinone i dag pga hvite test og tempen min sier hva som kommer nå om en til to dager......

skjermbilde-2016-09-18-kl-10-46-27-png.197597


Det er jo en fordel med å tempe da, jeg trenger ikke ha mer håp nå og kan slutte teste. Jeg får ønske PP 21 velkommen


:Heartbigred
 
13 dpo

i dag og venter fortsatt på mens. Den burde komme i løpet av dagen eller i natt :) Jeg sluttet på crinone 11 dpo, pga tempen som falt og helt hvite tester, så nå merker jeg ømme pupper som jeg pleier å ha fra 8-dpo og dette kommer nok av at jeg ikke har nok progesteron i kroppen siden jeg sluttet på Crinone...

Ellers så startet jeg på Metformin i går, 500 mg i 1 uke, så øke til 1000 mg den 2 uken og 3 uken kan jeg ta 1500 mg hvis kroppen min takler det :) Så langt merker jeg ingenting av Metformin, så det er bra. Jeg hentet også ut resepten min på Letrozol i går, som jeg skal starte med på cd 3. Blodprøver skal jeg ta på cd2/3, for å så få sendt søknad til IVF Porsgrunn.. Mye nytt som skjer denne mnd og det er godt.


:Heartbigred
 
Føler med deg. Før var tanken når, nå er det heller OM. Men vi skal klare det, det tar bare veeeeldig mye lengre tid enn nødvendig ❤️
 
:( Føles som veien er uendelig lang.. Men ja, vi skal klare det :Heartred Ikke lenge igjen til du starter opp med IVF :)?

Sprøyter neste onsdag, driver å tester etter EL nå for å dobbeltsjekke at den ikke kommer spontant. Testene ser slik ut (fra torsdag til idag dag 14):

ImageUploadedByBV Forum1474370365.360801.jpg
 
13 dpo

i dag og venter fortsatt på mens. Den burde komme i løpet av dagen eller i natt :) Jeg sluttet på crinone 11 dpo, pga tempen som falt og helt hvite tester, så nå merker jeg ømme pupper som jeg pleier å ha fra 8-dpo og dette kommer nok av at jeg ikke har nok progesteron i kroppen siden jeg sluttet på Crinone...

Ellers så startet jeg på Metformin i går, 500 mg i 1 uke, så øke til 1000 mg den 2 uken og 3 uken kan jeg ta 1500 mg hvis kroppen min takler det :) Så langt merker jeg ingenting av Metformin, så det er bra. Jeg hentet også ut resepten min på Letrozol i går, som jeg skal starte med på cd 3. Blodprøver skal jeg ta på cd2/3, for å så få sendt søknad til IVF Porsgrunn.. Mye nytt som skjer denne mnd og det er godt.


:Heartbigred
Håper tr holder seg langt unna deg og at du istede kan briljere med positiv test i morgen tidlig ♡
 
13 dpo

i dag og venter fortsatt på mens. Den burde komme i løpet av dagen eller i natt :) Jeg sluttet på crinone 11 dpo, pga tempen som falt og helt hvite tester, så nå merker jeg ømme pupper som jeg pleier å ha fra 8-dpo og dette kommer nok av at jeg ikke har nok progesteron i kroppen siden jeg sluttet på Crinone...

Ellers så startet jeg på Metformin i går, 500 mg i 1 uke, så øke til 1000 mg den 2 uken og 3 uken kan jeg ta 1500 mg hvis kroppen min takler det :) Så langt merker jeg ingenting av Metformin, så det er bra. Jeg hentet også ut resepten min på Letrozol i går, som jeg skal starte med på cd 3. Blodprøver skal jeg ta på cd2/3, for å så få sendt søknad til IVF Porsgrunn.. Mye nytt som skjer denne mnd og det er godt.


:Heartbigred
Har noe endret seg i løpet av dagen..?
Eller blir det testing i morgen tidlig..? ^_^
 
Back
Topp