Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, krysser fingre for dere! Sender babystøv til deg
Tusen takk <3
Hva er din "historie" ? Hvilken pp, frisk og rask , barn fra før?
Andre pp, selv om vi ikke bevisst prøvde særlig 1 pp, men nå har jeg lært masse her inne og er klar for å gjøre et mye bedre forsøk i PP2
Jeg er snart 27, hadde det egentlig ikke veldig travelt enda med å få barn, og så fikk jeg diagnosen PCOS her for noen måneder siden. Nå har vi det plutselig litt mer travelt, da gyno forberedte oss på at vi kan måtte komme til å vente ganske lenge. Jeg tok det helt ufattelig tungt. Jeg leste akkurat det lengre innlegget ditt om hva hvis det ikke går, og jeg kjente nesten jeg ble ukomfortabel av å lese det, da det er akkurat som å lese min egen største frykt.. Jeg har alltid sett for meg at jeg skal få barn, så det kom som et så vannvittig sjokk når jeg fant ut at det ikke er sikkert det går. Prøver å tenke positivt, jeg har strengt tatt ikke lov til å klage her inne i pp2!
Så bra å høre at du får hjelp, du virker med bedre mot nå?
Er ikke sååå lenge til lørdagHerregud. Tror ikke jeg klarer å vente til 10 dpo med å teste, men skal prøve! Svake menneske.
Flinkis!8 dpo
Jeg klarte å ikke teste :-D Løp på toalettet og tisset før jeg rakk å tenke noe mer
Ble det test i dag eller..?
Tidlig ennå da9 dpo
Helt blenda med ultra sensitiv test
Tidlig ennå da
Tror nok bare det virker slik fordi det er de tilfellene det blir snakket omJa Det er det så absolutt! Men du vet, den magiske 9 dpo dagen, føler sååå mange får svak strek da
Tror nok bare det virker slik fordi det er de tilfellene det blir snakket om
Vel... strekker litt rundt eggstokkene, så lurer på om EL kommer i morgenJa, det stemmer nok. Kjent noe tegn til EL?
Vel... strekker litt rundt eggstokkene, så lurer på om EL kommer i morgen
Når har du ikm da?