Hva hvis...

Det er ikke bare bare Bernt

Gift med forumet
Septembergull'17
11 dpo

- og hvit test, jeg tok ikke crinone i dag pga hvite test og tempen min sier hva som kommer nå om en til to dager......

skjermbilde-2016-09-18-kl-10-46-27-png.197597

Det er jo en fordel med å tempe da, jeg trenger ikke ha mer håp nå og kan slutte teste. Jeg får ønske PP 21 velkommen

:Heartbigred

Gift med forumet
Septembergull'17
13 dpo

i dag og venter fortsatt på mens. Den burde komme i løpet av dagen eller i natt :) Jeg sluttet på crinone 11 dpo, pga tempen som falt og helt hvite tester, så nå merker jeg ømme pupper som jeg pleier å ha fra 8-dpo og dette kommer nok av at jeg ikke har nok progesteron i kroppen siden jeg sluttet på Crinone...

Ellers så startet jeg på Metformin i går, 500 mg i 1 uke, så øke til 1000 mg den 2 uken og 3 uken kan jeg ta 1500 mg hvis kroppen min takler det :) Så langt merker jeg ingenting av Metformin, så det er bra. Jeg hentet også ut resepten min på Letrozol i går, som jeg skal starte med på cd 3. Blodprøver skal jeg ta på cd2/3, for å så få sendt søknad til IVF Porsgrunn.. Mye nytt som skjer denne mnd og det er godt.

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Føler med deg. Før var tanken når, nå er det heller OM. Men vi skal klare det, det tar bare veeeeldig mye lengre tid enn nødvendig ❤️

Gift med forumet
Septembergull'17
Føler med deg. Før var tanken når, nå er det heller OM. Men vi skal klare det, det tar bare veeeeldig mye lengre tid enn nødvendig ❤️

:( Føles som veien er uendelig lang.. Men ja, vi skal klare det :Heartred Ikke lenge igjen til du starter opp med IVF :)?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
:( Føles som veien er uendelig lang.. Men ja, vi skal klare det :Heartred Ikke lenge igjen til du starter opp med IVF :)?

Sprøyter neste onsdag, driver å tester etter EL nå for å dobbeltsjekke at den ikke kommer spontant. Testene ser slik ut (fra torsdag til idag dag 14):

ImageUploadedByBV Forum1474370365.360801.jpg

Fru.C

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
13 dpo

i dag og venter fortsatt på mens. Den burde komme i løpet av dagen eller i natt :) Jeg sluttet på crinone 11 dpo, pga tempen som falt og helt hvite tester, så nå merker jeg ømme pupper som jeg pleier å ha fra 8-dpo og dette kommer nok av at jeg ikke har nok progesteron i kroppen siden jeg sluttet på Crinone...

Ellers så startet jeg på Metformin i går, 500 mg i 1 uke, så øke til 1000 mg den 2 uken og 3 uken kan jeg ta 1500 mg hvis kroppen min takler det :) Så langt merker jeg ingenting av Metformin, så det er bra. Jeg hentet også ut resepten min på Letrozol i går, som jeg skal starte med på cd 3. Blodprøver skal jeg ta på cd2/3, for å så få sendt søknad til IVF Porsgrunn.. Mye nytt som skjer denne mnd og det er godt.

Håper tr holder seg langt unna deg og at du istede kan briljere med positiv test i morgen tidlig ♡

Fru.C

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
13 dpo

Har noe endret seg i løpet av dagen..?
Eller blir det testing i morgen tidlig..? ^_^

Topp